• پنجشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۶:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95122516782
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

مرتضایی: سال آینده جزو ۴ تیم برتر لیگ خواهیم بود/ امسال کمترین حاشیه را داشتیم

مرتضایی: سال آینده جزو ۴ تیم برتر لیگ خواهیم بود/ امسال کمترین حاشیه را داشتیم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: با توجه به شرایط و امکانات نتایج قابل قبولی در لیگ سال ۹۵ کسب کردیم.

مجید مرتضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیمش در  فصلی که گذشت و تیم فرش آرا در جایگاه هشتم قرار گرفت، عنوان کرد: در نیم فصل نخست لیگ، عملکرد خوبی داشتیم اما با بدشانسی نتایج مناسبی کسب نکردیم. خوشبختانه در نیم فصل دوم با تقویت تیم و بلوغ فکری بازیکنان شرایط بسیار مناسبی برای کسب نتایج فرش آرا ایجاد کردیم و توانستیم تمامی امتیازات خانگی خود را کسب کنیم هرچند که به جایگاهی که مد نظر باشگاه بود نرسیدیم اما عملکرد قابل قبولی در لیگ امسال داشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیشرفت روز به روز تیم در لیگ شرایطی فراهم شد تا بتوانیم در فصل آینده بستر بسیار مناسبی جهت عملکرد بهتر و کسب نتایج ارزشمند ایجاد کنیم. به نظر من اگر فصل آینده به امید خدا در لیگ حضور داشته باشیم قطعا با وجود امکانات و بودجه مد نظر می‌توانیم جزء چهار تیم برتر لیگ باشیم.

مرتضایی اضافه کرد: اگر فرش آرا روند و عملکرد خوب خود را ادامه بدهد و حمایت هواداران خوب حاشیه مشهد، همچنان ادامه داشته باشد به نظرمن با وجود این پایگاه موثر می‌توانیم نتایج خوبی در لیگ کسب کرده و به هدف مدنظر باشگاه دست پیدا کنیم. با توجه به امکانات و شرایط به فرش آرا نمره بین ۱۵ تا ۲۰ می‌دهم.

سرمربی تیم فرش آرا در خصوص عملکرد داوری در  لیگ برتر امسال اظهار کرد: با توجه به اینکه در یک بازی تیمم قربانی داوری شد اما در مجموع قضاوت های داوری این فصل نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود.

مرتضایی درباره حواشی تیمش در این فصل بیان کرد: کمترین حاشیه را این فصل فرش آرا نسبت به سال‌های گذشته در لیگ داشت و این موضوع به نظر من نکته مهمی بود که تیم به همراه داشت و یک بستر ارتباطی بسیار مناسبی را برای خود ایجاد کرد.

وی در خصوص تیم داری فرش آرا در فصل آینده افزود: هنوز چیزی مشخص نیست اما دیدگاه هیات مدیره باشگاه نسبت به تیم داری در لیگ بسیار مثبت است به نظرمن امسال حمایت‌های بسیار خوبی از جانب رسانه‌ها٬ شهرداری٬ هواداران و اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت که امیدواریم بتوانیم با تیم داری در فصل آینده لیگ شرایط مناسبی را ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فرش آرا درخصوص عملکرد نمایندگان استان در لیگ یک فوتسال خاطرنشان کرد: اخبار خوبی از نتایج سه نماینده استان در لیگ دسته یک به گوش نمی رسد و تیم مقاومت مپ هم متاسفانه به لیگ دسته دو سقوط کرده است. با توجه به شواهد به نظر من عملکرد خوبی نداشتند به هرحال امیدوارم موفقیت های بهتری در آینده کسب کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha