• جمعه / ۴ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 96010400889
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه است

اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نتیجه اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است، تکرار اقتصاد مقاومتی به عنوان محور سال بیانگر این است که اقتصاد مقاومتی یک سیاست راهبردی است که باید تداوم پیدا کند.

وی افزود: امروز مهم‌ترین موضوع و مشکل جامعه مسأله اقتصاد است، برای بهبود معیشت مردم تنها راه، مسأله اقتصاد مقاومتی و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری به خوبی مشکل جامعه را درک کرده، دشمن توان حمله نظامی و ضربه سیاسی و امنیتی ندارد، اما می تواند ضربه اقتصادی بزند و به همین دلیل رهبر این چنین جامعه را هدایت می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: اقتصاد در اولویت است و کلید اصلی حل مشکلات جامعه توجه به مسله اقتصاد است، تکرار اقتصاد مقاومتی نشانه این است که گرچه اقدامات خوبی در سال گذشته صورت گرفته اما انتظار مردم و رهبر برآورده نشده و باید اقتصاد مقاومتی ادامه پیدا کند چراکه هنوز ما مشکلات عدیده اقتصادی داریم و بنابراین اقتصاد مقاومتی سیاستی مستمر برای کشور است.

وی بیان کرد: تمرکز رهبر انقلاب بر مسله تولید و اشتغال نشانگر این مساله است که مشکلات اقتصادی جامعه رکود تولید و بحران بیکاری است، تولید داخلی ما ضعیف و بیکاری فراوان است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: مسئولان باید به تولید ملی و حل مسأله بیکاری روی بیاورند، امروز بالاترین عبادت همت بر تولید و رفع بیکاری در جامعه است.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: نتیجه اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال در جامعه است و البته برای تحقق این هدف نیازمند به واگذاری امور به مدیران کارآمد و پرتحرک است.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: استقبال خوبی از انتخابات شوراهای شهر شده اما باید افراد متخصص و توانمند و انقلابی ثبت‌نام کنند چراکه با این افراد می‌توان انتظار داشت که امور شهری و روستایی مردم تسهیل پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha