• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96011906339
  • خبرنگار : 71012

«صبا» در پنج‌سالگی تغییر شکل داد

«صبا» در پنج‌سالگی تغییر شکل داد

روزنامه فرهنگ و هنر صبا پس از پنج سال انتشار، در سال جدید با ساختار و قطعی جدید عرضه می‌شود.

محمدرضا شفیعی - سردبیر روزنامه صبا که خود از تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون است - در سرمقاله شماره ۶۸۶ این روزنامه که به ناصر گیتی‌جاه تقدیم شده، با تاکید بر اینکه «صبا با انرژی مضاعف می‌آید»، آورده است:

"داستان طولانی و خسته‌کننده بیان مشکلات نشریات مستقل، قصه‌ای غصه‌دار و تکراری است. این قدر گفته شده و این‌قدر شنیده نشده که گفتن بیش از این، بیشتر شبیه اتلاف وقت خواهد بود. با هر حرکت اقتصادی کوچک در کشور، مطبوعات بخش خصوصی دچار مشکلات فراوان می‌شوند و حیاتشان به خطر می‌افتد. در این چند سال اخیر و تشدید تحریم‌های اقتصادی سرپا نگه داشتن نشریه مستقل آن هم با موضوع اختصاصی و آن موضوع هم موضوع فرهنگ و هنر که معمولا موضوع درجه هیچم کشور است، بسیار طاقت‌فرسا و قریب است.

«صبا» در حالی وارد پنجمین سال انتشار خود می‌شود که با همه مشکلات فوق مدام در حال پوست انداختن بوده و برای پویا ماندن و تعالی هر ساله با ایده‌هایی نو وارد کارزار رسانه‌ها شده و اهداف رسانه‌ای خود را دنبال می‌کند. همچنان اصرار داریم که برای همه مصادیق فرهنگ و هنر، فرصت رسانه‌ای ایجاد کرده و در جهت بهبود و پیشرفتشان موثر باشیم، شایسته نیست روزنامه فرهنگ و هنر کشور فقط به مصادیق هنری برخوردار مثل سینما و تلویزیون پرداخته و حوزه‌های دیگر مثل فیلم کوتاه، مستند، بازی (گیم)، موسیقی، تئاتر و ... مجهور ماند و به آن‌ها فقط به شکل فصلی پرداخته شود.

فعالیت گسترده‌تر در حوزه خبری و ایجاد باشگاه فیلم و عکس برای تولید مدیاهای خبری در «خبرگزاری صبا» از دیگر برنامه‌های این رسانه در کنار روزنامه «صبا» خواهد بود که امید است با راهنمایی و همراهی همه مخاطبان محترم بتوانیم رضایت اهالی فرهنگ و هنر و در نهایت دوستداران و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر ایران اسلامی را فراهم کنیم."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha