• یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96012711316
  • خبرنگار : 71431

بررسی علت مرگ "عارف لرستانی" در آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی

بررسی علت مرگ "عارف لرستانی" در آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از بررسی علت مرگ مرحوم عارف لرستانی در آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی خبر داد.

دکتر مسعود قادی‌پاشا در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که علت مرگ مرحوم عارف لرستانی از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است و نتایج آن پس از انجام تحقیقات بیشتر اعلام خواهد شد.

روز گذشته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌گو با ایسنا نیز گفته بود: جسد مرحوم لرستانی باید برای بررسی‌های بیشتر و کالبدشکافی به سازمان پزشکی قانونی منتقل شود و پس از بررسی‌های تکمیلی، نتایج این پرونده از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود البته در بررسی‌های اولیه مربوط به فوت این هنرمند، هیچ مستندی مبنی بر خطا یا قصور پزشکی وجود ندارد، اما برای اطمینان بیشتر این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

سازمان نظام پزشکی کشور هم بااشاره به بررسی پرونده فوت این هندمند، در عین حال، نشر مطالبی مانند بروز خطای پزشکی در درمان مرحوم عارف لرستانی را، "غرض‌ورزی" دانست.

به گزارش ایسنا، عارف لرستانی بازیگر طنز سریال قهوه تلخ روز گذشته به علت ایست قلبی جان خود را از دست داد اما بعد از مرگ این بازیگر اظهاراتی پیرامونی قصور پزشکی در پرونده این فرد مطرح شده بود که به نظر می‌رسد ورود پزشکی قانونی برای روشن شدن این ابهامات باشد.

پزشکی قانونی پیش از این و پس از مطرح شدن انتقادات پیرامون مرگ مرحوم کیارستمی، به این موضوع نیز ورود کرده و پرونده را تحت بررسی قرار داده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۰:۴۷

انگار باید عادت کنیم که این دستاویز آرام آرام به یک اپیدمی تبدیل می شود !! چرا تازگیها هر کسی فوت می کند دیواری کوتاه تر از دیوار پزشکی و قصور پزشکی نمی یابد !!! چرا نباید قبول کنیم باید این سبک زندگی و معیشتی را تغییر داد !!!؟ چرا مرگ !!؟ چرا همه اش ایست قلبی !!!؟ رسانه ای شدن علت مرگ مهرداد اولادی جوان چه تبعاتی داشت ؟؟؟؟ روش صحیح زندگی کردن و تغذیه را خوب بیآموزیم و خوب تر عمل کنیم !

avatar
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۱۲:۱۱

شما درست می فرمایید و از طرفی اگر با علائم احتمالی برخی بیماری ها از قبیل ناراحتی های مغزی ، قلبی -عروقی و ... آشنا باشیم شاید در یک سری عملیات پیش بیمارستانی بتوان فرد را از خطر مرگ نجات داد.اماااااا مسلما اکثر افراد آشنایی چندانی با این موارد ندارن پس انتظار دارن کادر پزشکی شاید کمکی به آنها بکند و انتظار می رود که با توجه به طولانی شدن سکسکه ایشون و مشکوک بودن به سکته تحت درمان مربوطه قرار بگیرن و از طرفی وقتی این قصور به وفور دیده می شود مسلما نا خودآگاه به یک اپیدمی تبدیل خواهد شد و در نهایت تر و خشک با هم میسوزد.در نهایت نتیجه ای که حاصل می شود این است : در همه موارد پایه مون ضعیفه