• شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 96020200424
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

تایید صلاحیت 151 نفر از داوطلبان شورای شهر کهگیلویه

تایید صلاحیت 151 نفر از داوطلبان شورای شهر کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه: تعداد 151 نفر از داوطلب شورای شهر این شهرستان تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش ایسنا اسلام خسروی در جمع خبرنگاران از تایید صلاحیت تعداد 151 نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه در هیات‌های اجرایی و شورای نظارت خبر داد و افزود: همه کاندیدای شورای اسلامی شهرستان در هیات‌های اجرایی تأییدصلاحیت شدند.

وی بیان کرد: مدت زمان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در هیات‌های اجرایی در 24 فروردین به اتمام رسید، و هیات های اجرایی نتیجه بررسی ها را به هیات نظارت ارسال کردند که در مجموع کل داوطلبان ثبت نامی در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان تایید صلاحیت شدند.

معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه 157 نفر در شهرستان کهگیلویه  برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند گفت: از این میزان 88 نفر در شهر دهدشت،‌ 16 نفر در شهر سوق ،19 نفر در شهرقلعه رئیسی و 28 نفر در شهر دیشموک تأیید صلاحیت شدند.

خسروی عنوان کرد: تاکنون تعداد 6 نفر با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان انصراف دادند.

وی تصریح کرد: کسانی که که قصد انصراف از داوطلبی شوراها را دارند با مراجعه به ستاد انتخابات مستقر در فرماندای کهگیلویه مراجعه و انصراف خویش را جهت اطلاع عموم اعلام کنند.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه گفت: هرگونه تبلیغات قبل از موعد انتخاباتی خلاف قانون است و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.

خسروی به انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخابات خلاف قانون انتخابات است و با متخلفان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی افزود: فعالیت های فضای مجازی به صورت مستمر از سوی دستگاه های ذیربط رصد می شود و تبلیغ افراد و نامزدهای احتمالی در این فضاها در تایید یا رد صلاحیت آنان موثر است.

خسروی تلاش و زحمات هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان را قابل تقدیر و ستایش دانست و خاطرنشان کرد: از آنجائی که وظیفه ما صیانت از حقوق مردم است، انتظار می رود که همه مردم و مسئولان در جهت اجرای انتخاباتی صحیح و سالم در شهرستان ستاد انتخابات را یاری نمایند.

به گزارش ایسنا؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در سراسر کشور روز 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha