• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 96021206826
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

کارخانه بازیافت در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

کارخانه بازیافت در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه بازیافت در یاسوج راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسنا، پژمان نیک اقبالی در نشست شورای اداری استان با حضور خانم ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: یک میلیارد تومان در راستای احداث سایت پسماند با پوشش دهی و سازمان دهی پسماند شهر یاسوج، مادوان و اطراف شهر یاسوج از محل سازمان شهرداریها اختصاص یافت.

وی بیان کرد: ۲۸ هکتار زمین برای احداث سایت دفن زباله در اختیار شهرداری یاسوج قرار گرفته است و کارخانه بازیافت نیز در همین محل احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مناطق حفاطت شده استان معادنی وجود دارد که برخی در کشور منحصر به فرد است و امید است بتوان ضمن حفظ محیط زیست با تعامل و همکاری از این ظرفیت ها استفاده کرد.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه در کارگروه پسماند استان اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: دو شهرستان استان در مناطق حفاظت شده قرار دارد و در شهرستان دنا در هر نقطه ای که به دنبال اجرای طرح پسماند هستیم حفاظت شده است. ساخت سایت پسماند نیز تاثیر زیادی در حفاظت از محیط زیست این منطقه دارد و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

همچنین سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: مهمترین محورهای برنامه آمایش در استان گردشگری و کشاورزی است.   محیط زیست و جنگل یک سرمایه بزرگ برای استان محسوب می شوند. در آینده ارزش ظرفیت هایی مانند محیط زیست بیشتر می شود و اینچنین استان هایی نقش راهبردی تری خواهند داشت.

وی، خواستار تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه محیط زیست به استان شد و بیان کرد: حفاظت از محیط زیست کاری مداوم و همیشگی است. اعتبارات عمرانی محیط زیست به صورت جاری هزینه می شود که توجه و حل مشکلات این حوزه ضروری است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha