• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96021308108
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

تغییرات دانشگاه آزاد همچنان ادامه دارد

سرپرست حراست دانشگاه آزاد منصوب شد

سرپرست حراست دانشگاه آزاد منصوب شد

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سیدرضا سیدعلیخانی را به عنوان سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در حکم دکتر علی محمد نوریان خطاب به سیدعلیخانی آمده است: «با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده شما، به موجب این حکم سرپرستی مرکز حراست به شما واگذار می‌شود. امید است با رعایت تقوا و دینداری و حفظ کرامت و حرمت افراد و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه‌های انسانی، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،‌ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از زحمات و تلاش‌های دکتر هومن ستاری به عنوان رئیس مرکز حراست دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه، دکتر علیرضا رهایی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری و همچنین عضو شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ‌در متن حکم سرپرست دانشگاه آزاد آمده است:

"جناب آقای دکتر علیرضا رهایی
با اهداء سلام و تحیات

با توجه به سوابق ارزنده علمی و پژوهشی شما به ویژه در مدیریت دانشگاهی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور رئیس دانشگاه در امور اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری» منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب سرمایه های انسانی شایسته دانشگاه در انجام این مهم موفق و موید باشید."

همچنین در متن حکم انتصاب دکتر رهایی همچنین عضو شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

پیرو ابلاغ شماره 7514/10 مورخ 96/2/11 با توجه به مصوبه جلسه فوق العاده هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 96/2/2 به عنوان عضو شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری منصوب می شوید. ضمناً در غیاب اینجانب اداره شورای یادشده به عهده جنابعالی خواهد بود.

امید است که خدمات مخلصانه، بی شائبه و مجدانه شما مورد قبول درگاه خداوند منان قرار گیرد."

شایان ذکر است دکتر علیرضا رهایی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و از اساتید دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست این دانشگاه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha