• جمعه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96022918578
  • منبع : نمایندگی خوزستان

/جشن ملی، شادی و شور/

استاندار سابق خوزستان: در راس همه مسایل انتخابات، حضور حداکثری است

استاندار سابق خوزستان: در راس همه مسایل انتخابات، حضور حداکثری است

ایسنا/خوزستان استاندار سابق خوزستان لحظاتی پیش با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جوادالائمه اهواز رای خود را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عبدالحسن مقتدایی صبح امروز (29 اردیبهشت) با انداختن رای خود در صندوق اخذی رای مستقر در مسجد جوادالائمه اهواز، در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها شرکت کرد.

مقتدایی در حاشیه حضور خود در این شعبه اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ‌آنچه باید در راس همه مسایل پیرامون انتخابات باشد، حضور حداکثری است؛ بنابراین اولین مساله‌ای که باید مورد توجه مردم شریف در تمام نقاط کشور قرار بگیرد، مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات است.

وی ادامه داد:‌ حضور حداکثری در صحنه انتخابات اولویت نخست هر فردی است که دل او برای این مملکت و آزادی و استقلال کشور می‌سوزد. ‌در وهله بعد باید مردم به کاندیدایی اصلح رای بدهند که مطلوب آن‌ها باشد؛ چراکه هر فردی با رای بالاتری انتخاب شود بدون شک می‌تواند کار را بسیار موثرتر به پیش ببرد.

مقتدایی همچنین تعدد انتخابات کاندیدهای شورای شهر اهواز امری دانست و بیان کرد: البته این مسأله مختص اهواز نیست و در بندرعباس نیز چنین مسائلی را مشاهده کردم؛ تعدد کاندیدای شورا باعث می‌شود که رای مردم به سمتی هدایت شود که با حداقل شناخت نسبت به کاندیدا به صندوق‌ها ریخته شود.

مقتدایی همچنین بر ضرورت و حساسیت بیشتر بر قابلیت‌ها و توانمندی‌های کاندیدها شورا برای بررسی صلاحیت آن‌ها تاکید کرد و افزود:‌ جدا از استعلام مراجع چهارگانه در بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراها باید حساسیت بی شتری و قابلیت و توانمندی‌ها و برنامه‌های این کاندیداها توجه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha