• جمعه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96022918860
  • منبع : نمایندگی خوزستان

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خوزستان عنوان کرد:

افزایش داوطلبان تأییدصلاحیت‌شده شوراها

افزایش داوطلبان تأییدصلاحیت‌شده شوراها

ایسنا/خوزستان رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات خوزستان با بیان اینکه مشارکت مردم خوزستان در انتخابات تا این لحظه بسیار گسترده بوده است، گفت: هر کاندیدایی که امروز به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم رأی بیاورد، رئیس‌جمهور کل کشور تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، جلیل مختار امروز، (29 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه حضور در شعب ثبت‌نام و اخذ رأی شماره 195 و 196 مسجد جوادالائمه اهواز واقع در منطقه پاداد اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به بازدیدهایی که از صبح امروز از شعب اخذ رأی شهرستان‌های مختلف استان خوزستان انجام دادیم، حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار خوب بوده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با وجود گرم بودن هوا و مشکلاتی که وجود دارد، شاهد حضور بسیار گسترده مردم خوزستان در انتخابات امروز هستیم؛ ان‌شاءالله با همین مشارکت، اقتدار مشارکت نظام جمهوری اسلامی را هر چه بیشتر به رخ دشمنان نظام بکشانیم.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، مورد تأیید نظام هستند و هرکدام از این کاندیداها که به‌عنوان رئیس‌جمهور بر اساس رأی مردم انتخاب شد، ان‌شاءالله به‌عنوان رئیس‌جمهور کل کشور تلقی می‌شود.

مختار ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران، مردمی صبور، باحوصله، بادرایت و دارای عقلانیت بالا هستند و ان‌شاءالله هر کاندیدایی که به تشخیص مردم در انتخابات امروز رأی می‌آورد، موجب میمنت و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی بیان کرد: برخی از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر در خوزستان توسط هیأت اجرایی شهرستان‌ها رد صلاحیت شدند و بر اساس بررسی‌هایی که بر مبنای رسیدگی به شکایات برخی از افراد در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات استان صورت گرفت،‌ صلاحیت 298 نفر در این هیأت پذیرش شد.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات خوزستان ادامه داد: پرونده 357 نفر از کاندیداهای ردصلاحیت‌شده نیز به هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور ارجاع شد که بر اساس بررسی‌های این هیأت، صلاحیت تعدادی از افراد تأیید شد و هم‌اکنون نیز این هیأت در حال بررسی صلاحیت برخی از این افراد است.

مختار با بیان اینکه تا شب گذشته شاهد افزایش تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده شوراها در خوزستان بودیم، تصریح کرد: هدف ما افزایش مشارکت مردم است. به فرمانداری‌ها اعلام کردیم که نام این‌گونه کاندیداها نیز در کنار اسامی دیگر کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، آگهی شود.

به گزارش ایسنا؛ این نماینده مجلس ضمن بازدید از این شعبه، رای خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به صندوق انداخت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha