• جمعه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 96022918900
  • منبع : نمایندگی گلستان

امام جمعه موقت گرگان: هر فردی که در انتخابات پیروز شد باید دوستی را بین رقبای خود برقرار کند

امام جمعه موقت گرگان: هر فردی که در انتخابات پیروز شد باید دوستی را بین رقبای خود برقرار کند

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت گفت: هر فردی که در انتخابات پیروز شد باید دوستی را بین رقبای خود برقرار کند. ما باید دموکراسی را تمرین کنیم و رقابت نباید باعث بر هم خوردن رفاقت ها شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: مردم با شور و هیجان زیاد در چند روز تبلیغات وارد صحنه شدند مخصوصا جوان های پرشور که امید آینده کشور هستند. نباید جوان ها را بی دین خواند و حضور آن ها نشان می دهد به آینده انقلاب و نظام خوش بین هستند.


وی با تاکید بر این که هر دولتی که می آید باید به فکر رفع نیازهای نسل جوان باشد، افزود: هر کاندیدا برای حل مشکلات کشور آمده است و طرفداران این کاندیداها هم باید با هم دوست باشند.

امام جمعه موقت گرگان به موضوعات مطرح شده درخصوص سند 2030 اشاره کرد و گفت: مقامات ایرانی آنچه مورد نظر و بر خلاف قوانین و اعتقادات ما بود را منعکس کردند. در متن آماده است که جمهوری اسلامی ایران خود را به بخشی از سند 2030 که خلاف قوانین، باورهای دینی و ملی باشد را متعهد نمی داند و آن را نمی پذیرد.

لیوانی با بیان اینکه سند 2030 هنوز در کشور تصویب نشده و اگر هم بخواهد تصویب شود باید در مجلس تصویب شود، اضافه کرد: این از نامهربانی هایی است که برخی خواستند در تبلیغات انتخاباتی از آن سوء استفاده کنند. مردم هوشیار باشند و این باعث نشود که وسیله تخریب بعضی از کاندیداها شود.

وی  خاطرنشان کرد: چهارشنبه سوم خرداد مصادف با فتح خرمشهر است. این منطقه 19 ماه دست عراقی ها بود و رزمندگان ما با آمادگی کامل شهر را در محاصره درآوردند. در سال 1361 این شهر عزیز و پاره تن ایران اسلامی مجددا به آغوش کشور بازگشت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha