• شنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96031307333
  • منبع : نمایندگی همدان

/بازخوانی وصیت‌نامه امام(ره)/

نماینده ملایر: حفظ نظام و وحدت در بین مسئولان مهمترین دیدگاه سیاسی امام(ره) است

نماینده ملایر: حفظ نظام و وحدت در بین مسئولان مهمترین دیدگاه سیاسی امام(ره) است

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان و نمایندگان مجلس باید توصیه‌های امام(ره) را نصب‌العین خود قرار دهند، گفت: حفظ نظام و وحدت در بین مسئولان مهمترین دیدگاه سیاسی امام(ره) است.

«محمد کاظمی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حضرت امام(ره) در همه سخنرانی‌های خود مکرر مسئولان را به خودسازی و تجهیز به معنویت توصیه کردند، افزود: امام(ره) نه تنها در وصیت‌نامه خود بلکه در همه سخنرانی‌های خود با مسئولان آنها را به پرهیزکاری و دوری از اشرافی‌گری توصیه می‌کردند.

وی با بیان اینکه تکیه‌گاه امام(ره) مردم و به ویژه قشر محروم بودند، تصریح کرد: امام(ره) مسئولان را همواره به پرداختن به رفع نیاز مستضعفان و مشکلات قشر ضعیف جامعه توصیه کرده‌اند.

کاظمی خاطرنشان کرد: پایه و اساس انقلاب و نهضت جمهوری اسلامی را قشر آسیب‌پذیر یا به تعبیر امام(ره) پابرهنه‌گان بر عهده داشتند بنابراین توصیه و وصیت حضرت امام(ره) توجه به این اقشار است.

حفظ نظام و وحدت در بین مسئولان مهمترین دیدگاه سیاسی امام(ره)

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مهمترین دیدگاه سیاسی امام(ره) حفظ نظام و وحدت در بین مسئولان بوده که شرط موفقیت نظام می‌دانستند، گفت: عمل در چارچوب قانون اساسی و دین و حفظ وحدت مسئولان محور توصیه‌های حضرت امام(ره)  به مسئولان بوده است.

کاظمی بیان کرد: حضرت امام(ره) هرجا نقص و عیبی در مسئولان می‌دیدند، نهیب می‌زدند و با هیچ کس مماشات نداشته و با نزدیک‌ترین نزدیکان خود رودربایستی نداشتند و هیچ اغماضی در حقوق مردم نداشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم میراث امام(ره) را به خوبی پاسداری کردند، اظهار کرد: خوشحالیم که بعد از 38 سال از استقرار نظام جمهوری اسلامی و رحلت امام(ره) مردم کماکان به ایشان عشق می‌ورزند و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان میراث امام(ره) به خوبی نگهداری کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha