• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 96032111731

مصطفی کارخانه: خستگی بازیکنان در باخت به صربستان بی تاثیر نبوده است

مصطفی کارخانه: خستگی بازیکنان در باخت به صربستان بی تاثیر نبوده است

کارشناس والیبال در تحلیل بازی ایران و صربستان گفت: خستگی ناشی از بازی با بلژیک که پنج گیم به طول انجامید در نتیجه به دست آمده در مقابل صربستان بی تاثیر نبوده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از رادیو ورزش، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه، در تحلیل بازی ایران و صربستان گفت‌:  دیدار با صربستان، بازی بدی نبود اما من اعتقاد دارم توانایی بازیکنان ما بیشتر از اینهاست. باید بپذیریم که تیم صربستان یکی از بهترین و خوش قواره ترین تیم های دنیا است. البته خستگی ناشی از بازی با بلژیک در نتیجه به دست آمده مقابل صربستان بی تاثیر نبوده است.

کارخانه، ادامه‌ داد: ما در بازی مقابل بلژیک افت عملکردی داشتیم. دلیل افت عملکردی می‌تواند  آماده نبودن تیم از نظر ریکاوری، ذهنی و جسمی باشد و یا تیم مقابل آنقدر قوی بوده که ما را خنثی کرده و عملکردمان را پایین آورده است. ما نسبت به بازی قبلی در سرویس، دفاع و حمله اثربخشی کمی داشتیم. به نظرم باید یک مقدار دل و جرأت و ریسک مربیان ما بیشتر شود.

وی، تصریح کرد: چند سالی است که به سطح یک لیگ جهانی آمده ایم و تنها نماینده آسیا هستیم؛ بنابراین باید مبارزه و تجربه اندوزی کنیم. این برد و باخت ها همه می توانند برای ما تجربه گران بهایی باشند.

سرمربی تیم بانک سرمایه، به ضعف تیم در سرویس پرشی اشاره کرد و گفت: ما باید دو نوع سرویس پرشی و پرشی موجی را تمرین کنیم. بازیکنان ما قابلیت تمرین هر دو نوع سرویس را دارند. در سرویس پرشی موجی یکی از بهترین تیم های سطح دنیا هستیم؛ اما در زدن سرویس پرشی هنوز به ثبات لازم نرسیده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha