• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 96032916517
  • خبرنگار : 71526

بازتاب حمله موشکی ایران به داعش در رسانه‌های جهان + تصاویر

بازتاب حمله موشکی ایران به داعش در رسانه‌های جهان + تصاویر

سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در آخرین دقایق روز یک‌شنبه 28 خرداد ماه در پاسخ به اقدامات تروریستی داعش در تهران، پایگاه‌ها و مقر داعش در دیرالزور سوریه را مورد حمله قرار داد.

به گزارش ایسنا،‌ این اقدام ایران با واکنش‌های جهانی و منطقه‌ای گسترده‌ای رو به رو شد که هم‌چنان ادامه دارد.

فاکس نیوز نوشت: اقدام تلافی جویانه ایران در حمله به داعش

بنا بر اعلام فاکس نیوز، سپاه پاسداران ایران در واکنش به حمله داعش در مجلس و یک مرقد در تهران، یک‌شنبه شب،‌ نظامیان داعش را در شرق سوریه مورد هدف موشک‌های خود قرار داد.

این شبکه خبری در پایگاه اینترنتی خود نوشت: شلیک موشک‌های زمین به زمین سپاه به استان دیرالزور سوریه در حالی صورت گرفته است که شبه نظامیان داعش که از حملات ائتلاف تحت رهبری آمریکا فرار می‌کنند، به طور فزاینده‌ای در تلاش هستند تا مواضع خود را در آنجا تقویت کنند.

این حمله در حالی انجام شد که کشورهای جسارت یافته سنی که دونالد ترامپ از آن‌ها حمایت می‌کند، در حال سخت‌تر کردن موضع خود در برابر ایران هستند.

هم‌چنین دیلی کالر گزارش داد: ایران برای نخستین بار به داعش حمله موشکی کرد.

در این گزارش به قلم راس رید آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ظاهر به تلافی حمله گروه داعش به پایتخت ایران، ‌روز یک‌شنبه موشک‌های بالستیک را به سوی اهداف این گروه در سوریه شلیک کرد.

نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک‌های میان ـ برد زمین به زمین را در پایگاه‌هایی در استان‌های کرمانشاه و کردستان در غرب ایران به سوی سوریه شلیک کردند. سپاه قول داده بود تا حملات گروه داعش در هفتم ماه ژوئن در تهران را تلافی کند.

پایگاه اینترنتی سی ان بی سی نیز گزارش داد: حملات موشکی ایران به تلافی حملات تروریستی به تهران بود.

این پایگاه اینترنتی نوشت: سپاه پاسداران ایران به موجب حملات گروه داعش در تهران حملاتی را در سوریه انجام داد.

اسکای نیوز عربی نوشت: انتقام ایران از داعش در سوریه. این خبرگزاری در ادامه نوشت که ایران در دیرالزور سوریه حملات موشکی داشت و هدف آن تنبیه عاملان حملات تروریستی تهران است.

عربی 48 نوشت: در پاسخ به حملات تروریستی تهران،‌ ایران دیرالزور سوریه را مورد هدف قرار داد.

اسپوتنیک عربی نوشت: سپاه ایران گروهک‌هایی که حملات تروریستی تهران را بر عهده گرفتند مورد هدف موشکی قرار داد.

روزنامه الرای نوشت: تهران حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها در سوریه را اعلام کرد.

التیار نوشت: پیام‌های ایران از مرزها عبور کرد، هدف آن‌ها دیرالزور است.

النباء نوشت: پس از 30 سال موشک‌های ایران برای اولین بار از کشور خارج شدند.

العهد نوشت: ایران به پایگاه ‌ای تروریستی در دیرالزور موشک‌های بالستیک پرتاب کرد.

موازین نوشت: ایران از طریق مرزهای هوایی عراق مقر فرماندهان تروریست‌ها در دیرالزور را بمباران کرد.

انباء نوشت: سپاه ایران مقر فرماندهان تروریست‌ها در دیرالزور را مورد هدف موشکی قرار داد.

العربی الجدید نوشت: ایران با حمله موشکی به سوریه به حملات تروریستی داعش پاسخ داد.

المنار نوشت: در پاسخ به تجاوزهای تروریست‌ها به تهران،‌ موشک‌های سپاه ایران پایگاه‌های تروریست‌ها در دیرالزور را مورد هدف قرار دادند.

الاباء نوشت: در پاسخ به تجاوز به تهران، سپاه ایران پایگاه‌های عناصر جنایت کار در دیرالزور سوریه را مورد هدف موشکی قرار داد.

بویمن نوشت: برای اولین بار ایران در پاسخ به حملات تروریستی هفته گذشته یک کشور عربی را مورد هدف موشکی قرار داد.

روسیا الیوم نوشت: سپاه ایران به پایگاه‌های داعش در دیرالزور در شرق سوریه موشک پرتابی کرد.

شبکه الجزیره قطر نوشت: حمله موشکی ایران در واکنش به حمله چند روز پیش داعش به تهران است.

خبرگزاری فرانسه در این باره گزارش داد: سپاه پاسداران ایران اعلام کرد، در انتقام از حملات مرگبار اخیر در تهران که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، چندین موشک به سوریه شلیک کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: این موشک‌ها از غرب ایران به سمت دیرالزور شلیک شد و طبق اعلام سپاه، مقرهای تروریستی را هدف قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد: سپاه پاسداران ایران با شلیک موشک‌های زمین به زمین به شرق سوریه، مواضع تروریستی را هدف قرار داد.

خبرگزاری ترند ضمن انتشار خبری با عنوان «ایران انتقام حملات تروریستی داعش را با حمله موشکی گرفت»، آورد: نیروهای سپاه پاسداران به سمت مقر تکفیری‌های داعش در دیرالزور سوریه موشک شلیک کردند.

پایگاه اینترنتی هیل گزارش داد: بر اساس گزارش منتشر شده در پایگاه اینترنتی سپاه پاسداران، این نهاد مدعی شده که حملاتی موشکی به شرق سوریه داشته است. این حملات در واکنش به حملات تروریستی اخیر که داعش مسئولیت آن را عهده‌دار شد، صورت گرفته است.

روزنامه واشنگتن‌پست و خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز خبر این حمله موشکی را در خروجی خود منتشر کردند.

شبکه راشاتودی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تلافی حملات تروریستی تهران، با موشک های میان برد خود مواضع تروریست ها در استان دیروالزور سوریه را هدف قرار داد. بنا بر گزارش‌ها، سپاه پاسداران ایران اعلام کرده شلیک این موشک های زمین به زمین از استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان صورت گرفته است. در اثر این حمله موشکی تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته و خسارت مادی قابل توجهی به مواضع تروریست ها وارد شده است.

پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروه تکفیری صهیونیستی داعش را بازتاب داد. در این گزارش آمده است: حملات موشکی که روز یکشنبه روی داد، اولین حملات گزارش شده از خاک ایران به خاک سوریه از زمان شروع جنگ داخلی این کشور از ۲۰۱۱ به این سو است. در بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: در این عملیات، چندین موشک زمین به زمین میان برد از پایگاه های سپاه در استان کرمانشاه نیروهای تکفیری در دیرالزور در شرق سوریه هدف قرار گرفته است. سپاه از اصطلاح تکفیری برای توصیف داعش استفاده می کند. ایران در مبارزه دولت اسد علیه نیروهای ضددولتی و داعش که مرکز آن در رقه است، حامی دولت سوریه بوده است.

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر ترویست های تکفیری صهیونیستی در شبکه الجزیره انلگیسی بازتاب یافت. این شبکه گزارش داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران موشک های زمین به زمین را از غرب ایران به سوریه شلیک کرد. سپاه پاسداران در بیانیه ای اعلام کرد که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.

پایگاه اینترنتی نشریه نیویورک پست نوشت: ایران به تلافی حملات تهران مواضع داعش را در سوریه هدف قرار داد.

پایگاه اینترنتی نشریه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: ایران با موشک هایی با برد ۸۰۰ کیلومتر خاک سوریه را هدف قرار داد. موشک های ایران پس از عبور از خاک عراق خاک سوریه را هدف قرار دادند.

پایگاه اینترنتی نشریه معاریو رژیم صهیونیستی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مواضع داعش در منطقه دیر الزور در شرق سوریه را هدف حملات موشکی خود قرار داد. 

خبرگزاری اتریش (آپا) به حمله موشکی ایران به مواضع تروریست های داعش پرداخت و نوشت که سپاه پاسداران ایران یک‌شنبه شب با موشک های خود به مواضع تروریست‌های داعش در سوریه حمله کرد. همچنین دیگر رسانه های اتریش از جمله روزنامه استاندارد نیز به درج خبر حمله موشکی ایران به مواضع تروریست های داعش در سوریه پرداختند.

پایگاه اینترنتی نشریه صهیونیستی اسرائیل نشنال‌نیوز گزارش داد: ایران از موشک‌های میان‌برد شهاب سه در حمله به مواضع داعش در سوریه استفاده کرد.

نشریه فرانسوی فیگارو نوشت: ایران برای نخستین بار از خاک خود و با موشک مواضع داعش را در خاک سوریه هدف قرار داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک‌شنبه مواضع داعش را در دیرالزور با چندین فروند موشک هدف قرار داد. منطقه دیرالزور عمدتا در اختیار گروه تروریستی داعش است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرده است این حمله موشکی را در تلافی حمله تروریستی داعش در تهران انجام داده است. ایران در عراق و سوریه در کنار دولت های این کشورها در مبارزه با گروههای شورشی قرار گرفته است اما این نخستین بار است که ایران از خاک خود مواضع گروه داعش را هدف قرار می دهد. این موشک های میان برد از استانهای غربی کشور یعنی کرمانشاه و کردستان شلیک شدند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در این حمله موشکی شماری زیادی از تروریست ها کشته شدند و تسلیحات و تجهیزات نظامی آنها نابود شد. سپاه اعلام کرد هدف این حمله پایگاه فرماندهی و محل تجمع تروریست ها در دیرالزور در شرق سوریه بود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وعده داده بود انتقام حملات تروریستی داعش در تهران را خواهد گرفت.

خبرگزاری ایتارتاس درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مراکز تروریست ها در دیرالزور نوشت: نظامیان ایرانی به پایگاه‌های تروریست‌ها در شرق سوریه حمله موشکی کردند. در این عملیات مراکز تجمع تروریست‌ها در حومه شهر دیرالزور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: ایران روز یکشنبه با شلیک موشک به شرق سوریه پایگاه‌های گروه‌های شبه نظامی در آن منطقه را به تلافی حملات تهران هدف قرار داد.

در ادامه این گزارش آمده است: سپاه پاسداران با موشک های میان برد زمین به زمین خود از غرب ایران منطقه دیر الزوردر شرق سوریه را هدف قرار داد که منجر به کشته شدن «تعداد زیادی» از تروریست ها و از بین بردن تجهیزات و سلاح های آنها شده است. این موشک ها مقر و مراکز تجمع تروریست‌های تکفیری و مرکز ساخت خودروی بمب گذاری شده را هدف قرار داده اند.  

پایگاه اینترنتی گلوبال نیوز نوشت: ایران به تلافی حملات داعش به مجلس خود مواضع این گروه را در شرق سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.

پایگاه اینترنتی کانال 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: حمله موشکی ایران به مواضع داعش در شرق سوریه پیامی به دشمنانش در منطقه از جمله عربستان سعودی و اسرائیل و همچنین به آمریکا است.   

شبکه خبری بی.بی.سی گزارش داد: روابط عمومی سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که منطقه دیرالزور در شرق سوریه را هدف حمله موشکی قرار داده است. در بیانیه این سازمان آمده که هدف از این حمله "تنبیه تروریست‌های جنایتکار" بوده و به انتقام حمله به مجلس و آرامگاه آیت‌الله خمینی انجام شده است. این حمله هفدهم خرداد صورت گرفت و باعث کشته شدن ۱۸ نفر شد. پس از این حمله سایت خبری "اعماق" وابسته به داعش ویدیویی را از این حمله منتشر کرد که نشان می‌داد مهاجمان به زبان عربی صحبت می‌کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: این نخستین بار است که سپاه پاسداران به صورت رسمی انجام عملیات نظامی را در سوریه اعلام می‌کند.

جویش پرس گزارش داد: ایران از موشک‌های میان برد علیه داعش استفاده کرد.

این رسانه صهیونیستی در بازتاب این اقدام سپاه نوشت: سپاه پاسداران چندین موشک میان‌برد را به صورت پیوسته از استان‌های کرمانشاه و کردستان در غرب ایران علیه مواضع داعش در  شرق سوریه پرتاب کرد.

اسکای نیوز نوشت: ایران در واکنش به حملات تروریستی تهران مواضع داعش را مورد هدف قرار داد.

شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از وب‌سایت سپاه اعلام کرد که این حمله موشکی روز یک‌شنبه و علیه مراکز داعش در استان دیرالزور سوریه انجام شد و سپاه در این حمله از چندین موشک زمین به زمین میان‌ ـ برد استفاده کرده است.

گاردین نوشت: ایران مقر داعش در سوریه را مورد حمله موشکی قرار داد.

این روزنامه انگلیسی نوشت: سپاه پاسداران در اواخر روز یک‌شنبه مواضع داعش در استان دیرالزور سوریه را در واکنشی تلافی‌جویانه نسبت به حملات تروریستی اخیر داعش در مجلس و مرقد آیت‌الله خمینی (ره) مورد اصابت چندین موشک خود قرار داد.

این روزنامه به کشته شدن 18 نفر در حملات تروریستی اخیر داعش در تهران اشاره کرد و نوشت: سپاه پاسداران در بیانیه‌ای نوشت که چندین موشک را بر علیه مواضع تروریست‌های تکفیری در استان دیرالزور پرتاب کرده است.

خبرگزاری کویت نیز این طور نوشت: سپاه پاسداران ایران علیه مراکز داعش در دیرالزور حمله کرد.

این رسانه در ادامه آورد: یک واحد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یکی از واحدهای خود در استان‌های غربی ایران علیه مراکز فرماندهی داعش در دیرالزور در شرق سوریه چندین موشک بالستیک را پرتاب کرد.

نشریه آمریکایی " ضد جنگ" نیز نوشت: حمله موشکی ایران به داعش در شرق سوریه نخستین استفاده از موشک در ایران پس از 30 سال

این نشریه در بازتاب خود نوشت: حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش نخستین استفاده ایران از موشک پس از 30 سال بود.

سپاه پاسداران روز یک‌شنبه با استفاده از موشک‌های میان‌ ـ‌ برد خود به مراکز فرماندهی و مواضع اصلی گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور سوریه حمله کرد که از زمان پایان جنگ ایران و عراق این نخستین حمله موشکی ایران محسوب می‌شود. در حالی که ایران سال‌هاست در سوریه علیه داعش می‌جنگد، رسانه‌های ایران این اقدام سپاه در واکنش به حملات تروریستی اخیر داعش در تهران اعلام کردند.

هندوستان تایمز گزارش داد: ایران در تلافی حملات اخیر داعش در تهران به مواضع این گروه تروریستی حمله کرد.

ایران روز یک‌شنبه پس از 30 سال برای نخستین بار موشکی را به خارج از مرزهای خود در سوریه و علیه مواضع داعش استفاده کرد.

بلومبرگ گزارش داد: پس از حملات تروریستی تهران، ایران علیه مواضع داعش حمله موشکی کرد.

این خبرگزاری آمریکایی اشاره کرد که بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه پاسداران این حمله موشکی علیه مواضع داعش در استان دیرالزور در تلافی حملات تروریست‌های داعشی در مرقد آیت‌الله خمینی (ره) و پارلمان ایران انجام شده است.

روزنامه الوطن چاپ سوریه با اشاره به حمله موشکی ایران به دیرالزور نوشت: با هدف مجازات عاملان حملات تروریستی تهران، سپاه ایران موشک‌هایی به پایگاه‌های داعش در دیرالزور پرتاب کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نوشت: ایران با حمله موشکی به پایگاه‌ها و تجهیزات نظامی داعش در دیرالزور خسارت‌های سنگینی بر این گروهک تروریستی وارد کرد.

خبرگزاری سانا هم‌چنین نوشت: این حمله موشکی ایران در واکنش به حملات تروریستی تهران است و پاسخی برای گروهک‌های تروریستی و تکفیری و حامیان آنها به شمار می‌رود تا این‌گونه عملیات تروریستی را تکرار نکنند.

روزنامه تشرین نیز نوشت: نیروهای ایرانی پایگاه‌ها و مقرّ فرماندهی گروهک تروریستی داعش در دیرالزور را مورد هدف موشکی قرار دادند.

روزنامه زمان‌ الوصل نوشت: در واکنش به حملات تروریستی تهران، ایران دیرالزور را بمباران کرد.

روزنامه البعث نوشت: نیروهای ایرانی پایگاه‌های داعش در دیرالزور را مورد هدف موشکی قرار داد.

*****

پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عکس های زیر را از این عملیات منتشر کرده است

****

* بازتاب جهانی حمله‌ موشکی سپاه به داعش در رسانه‌های عربی

*بازتاب گسترده حمله موشکی سپاه علیه داعش در رسانه‌های جهان

*بازتاب حمله موشکی ایران به داعش در رسانه‌های سوری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۲:۱۵

دمتون گرم سپاهیان عزیز

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۷:۲۶

اینا ملت ایرانو دست کم گرفتن آرزو دارم یه روزی عربستان کثیف و اسرائیلو گوشمالی بدیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۲:۵۳

دست تک تک نیروهای ایران زمین را میبوسم که درس خوبی به ابن تکفیری های بی دین دادند ،تا آنها باشند و بدانند که با دم شیر نمیتوان بازی کرد. دمتوووووون گرم خدا قوت درس خوبی دادین

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۳:۱۱

زنده باد سپاه پاسداران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۳:۳۵

عالی،، این درسته،،باید ادامه داشته باشه، به تعداد نفرات شهیدان و مجروحین باید بزنیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۱:۴۵

زنده باد سپاه پاسداران .احسنت خیلی خوشحال شدم با این شاهکارتون

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۲:۱۳

تفکر

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۳:۴۸

افرین به نیروهای ایرانی باعث افتخارین. باید داعشی های نجس از بین برن زنده باد ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۱:۰۱

افرین

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۳:۵۸

گل کاشتین ، دمتون گرم ، زنده باد ایران غیور کاش یدونم به این عربستان شلیک میکردین

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۷:۰۷

نظراتو می‌خوندم، خیلی از نظرات این بود که موشک بزنیم عربستان! بزنیم آمریکا! بزنیم اسرائیل! تو رو به خدا یه نگاه به خودتون بندازید شمائی که جنگ براتون سرگرمیِ وبگردیهاتونه! فاصله زیادی با داعش ندارید. هیچ کشوری فقط سیاستمدارانش نیست! آره بمب بریزید سر مردم عربستان، آمریکا یا هرجا! خدایا اینم اسلامی که به پیغمبرت گفتی اگه بخاطر اخلاق خوبت نبود مردم از دورت پراکنده می‌شدن. اینم از اخلاق مسلمونات! خدا رو شکر سیاستمداران ایران هیچ شباهتی به جنگ طلبا ندارن! فقط خدا رو شکر!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۱:۳۰

فکر هوش سردار سلیمانی هیچ ژنرالی درجهان ندارد پس کشورهای بیگانه بترسید چون 80ملیون سردار داریم حواستون باشه دست مریزا این چشمه کوچک بود

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۳:۵۸

خدا وکیلی زنده باد . نفستون گرم دستتون پرتوان خدا یار و یاورتون خسته نباشید . کاش 6 تا هم به اسراییل میزدین و کلکسیون کامل بود . خدا قوت رزمنده

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۷:۵۱

خداوکیلی دمتگرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۳:۵۹

خدا از همتون راضی باشه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۳:۰۴

درود بر کل نظامیان ایران مخصوصأ ارتش که با جان فشانی از مرزهای ما مقابل دشمنان میهن دفاع میکنن

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۰:۵۸

باید یدونه ام به سر عرب های ملخ خور میزد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۰۳

قرررربونتووون برم.انقد خوووشحال شدم که خدا میدونه.بزنین له کنین این از خدا بیخبر ها رو.دمتووووووووون گرررم.مردییین...مررررد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۰۵

علاقه‌ای به سپاه ندارم...:) ولی امروز از ته دل بهشون دست مریزاد گفتم. دمتون گرم!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۱۱

دمتون گرم ، زنده باد ایران سر بلند ای کاش میشد یدونم میزدید به این عربستان تا بدونن ایران چه کشوری هستش و نباید با دم شیر بازی کنن

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۲۱

هزار ماشاالله به بچه‌های سپاه دمتون گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۸:۳۸

دمت گرم ای ایران زند باد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۲۲

ممنونم از همه پاسداران وطن. زنده باد سپاه. خدا حفظتون کنه.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۲۲

سلام دست گلتان درد نکنه اجرتان با امام زمان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۲۵

دمشون گرم وقتی این خبر رو شنیدم فیلمش رو هم دیدم خیلی حال کردم امیداوارم اینجور حملات به مواضع دشمن ادامه داشته باشه تا نابودی کامل

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۲۵

زنده باد ایران و ایرانی نوش جونتون داعشی های ملعون عرب های بی غیرت امریکایی های بی ناموس این موشک ها نوش جونتون کثافتای اشغال .

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۲۷

مرگ بر داعش.جانم فدای ایران

avatar

عالی پاسخ کوبنده ای بود برای دشمن

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۳۲

عالی بود خداوکیل دمتگرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۱۰

درود بر شما ایرانیان غیور

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۳۵

اگه لازم باشه مردم هم به کمک دولت میان من هم به خاطر مملکت و رهبرم تفنگ دست میگیرم با اینکه ام اس دارم و مریضم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۵۴

زنده باد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۴۲

واقعا دست مریزاد میگم آفرین به غیرتتون.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۴:۵۴

داعش وحامیان مرتجع منطقه درس بگیرند.این اول کاره.ایران بیشه شیرانه.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۰۳

درود بر ایران، درود بر اقتدار ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۱۴

اقتدار موشکی سپاه به تروریستها و حامیان آنها نشان داده شد.اقتدار مردمی غیرتمند که با دستان بلند سپاه در دورترین نقاط دنیا به گوش دشمنان زده شد.امنیت کشور قابل معاوضه نیست و هر کسی که قصد ایجاد خلل در آن دارد به ناچار این سیلی را خواهد خورد.فراموش نکنید دست بلند و مقتدر دیگر این ملت (ارتش) هنوز دست به کار نشده و گوش به اذن رهبر است.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۲۲

دم همتون گرم دلاور مرد ها نوکر همتونم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۲۳

روحت شاد تهرانی مقدم وسرت سلامت باد حاجی زاده

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۲۸

افرین دمتون گرم ایران و ایرانی .زنده باد جواب سنگ را با سنگ باید داد این تازه فقط یه هشدار خیلی کوچک بود تا بدانند ایران باسایر کشور ها متفاوته. ماشالله ایران .

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۳۴

زنده باد سپاه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۳۴

همه روی یکسر به جنگ آوریم *** جهان بر بدانیش تنگ آوریم زنده باد ایران از سربازان دلاور ایران متشکریم خسته نباشد.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۳۵

درود بر ایران درود باید خیلی وقت این کارو می کردید دمتون گرم خدا قوت من خیالم راحت شد درود بر ایران درس خوبی شد برای دشمنان آمریکا اسرائیل و عربستان اگه هم اونا با دم شیر بازی کنن اوناهم نابود خواهند شد اینم ترقه بازی ایران هنوز اصلش و ندیدند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۳۷

بچه های سپاه متشکریم قدرتونو می‌دونیم و دوستتون داریم.حق شان را بذارید کف دستشان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۴۷

دشمن بداند ایران ، انگلیس و فرانسه نیست!!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۴۸

خدا یارو یاورتان دلاور مردان سرزمین پاک ایران.خدا قوت.دمتون گرم گرم.واقعا خیلی عال جواب خون پاک و بی گناه شهدای ایران رو دادید.از خوشحالی نمیدونم چی بگم.هیچ قدرتی از قدرت خدا بالاتر نیست و ان‌شاالله که به زودی دشمنان اسلام رو نابود میکنه. خدانگهدارتان باد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۵۰

زنده باد جرّأت نظامي ايران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۵:۵۹

بنده هم از طرف عزيزاني كه روزه سكوت گرفتند از رهبر فرزانه و سپاه مقتدر تشكر ميكنم. اميدواريم كه سايه عدالت فراگير بشه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۲۰

سلام افرین ب غیرت ایران و ایرانی.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۳۷

یه چند تایی هم بزنند به این عربستانی ها کثیف خیلی خوبه دم همتون گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۴۴

دمتون گرم شیران بیشه ایران زمین به امید روزیکه این عربستان رو گوشمالی بدین ای فرزندان کاوه آهنگر

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۴۷

خیلی ممنونم واقعا گل کاشتید اجرتان با خدا

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۴۸

خیلی عالی بود. این جواب ترقه بازیهای داعش در تهران بود و همچنین به حامیانشان و دشمنان ایران در منطقه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۵۲

واقعا به ایرانی بودنم افتخار کردم .زنده باد سپاه زنده باد ایران و ایرانی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۵۳

خدا قوت به نیروهای پرتوان و شجاع سپاه پاسداران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۵۴

سلام، تبارک الله، زنده باد ایران اسلامی...زنده باد غیرت ایرانی، جاودان خون شهیدان ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۵۵

دستمریزاد دلیر مردان غیور اقدام عالی و به جایی بود

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۶:۵۶

خیلی عالی بود دست سپاهیان قادر درد نکنه علی یارتون باشه به امید نابودی عربستان و اسرائیل کثیف و حامیان آنها که چشم دیدن ایران عزیز را ندارند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۷:۰۷

درود برکشورم.درود به رهبرعزیزمان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۷:۱۶

اییییییینه. دم بچه ها گررررررررررم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۷:۱۹

سلام و درود خدا بر دلاورمردان سپاه ، خوب جواب حرومی ها را دادید دمتون گرم. اشک شوق از لحظه شنیدن این خبر امانم را برید. کف دشمنان ایران هم بُرید. مایه افتخار م اهستید ایوالله . ماجرای ترور ناجوانمردانه داعشی های پست فطرت دلمان را شکست. ولی این اقدام شما دلمان را شاد کرد .آفرین بر شما و رهبری که شمارا تربیت کرده آفرین. بدانید مردم ایران دعاگوی شما هستند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۷:۲۸

دمتون گرم ... فقط بپایین موشکامون تموم نشه .... چون نیروگاهامون که پر از سیمان شد ....

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۷:۵۰

سلام زرشک بزودی موشک صادرات داریم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۸:۲۹

سلام! شما یا فکر نمی‌کنی حرف می‌زنی یا فکر کردی حرف زدی. در هر دو صورت شما کمتر صحبت کن! ممنون!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۱

بمب اتم که نمی خوایم بزنیم -___-

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۱۱

خدا شفات بده رفیق.برو یه گلگاو زبون بخور نظر هم نده.ممنون ازت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۸:۴۹

دم سپاه گرم. حال كردم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۳۶

ایرانی یعنی همین

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۲:۳۱

توانا خانم آب زرشك بخور بهتره مردم دنيا بدانند ما مردمي صلح طلبيم و وقتي پيرمان ميگه بمب اتم نميخواهيم باور كنيد يوز مردان سپاه وارتش با پشتيباني ملت آماده هرگونه دفاعي هستند ، قبلا اثبات شده تاريخ بيست و اندي سال قبل را بخونيد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۶

موشک های سپاه از کرمانشاه پرتاب شد تا همه بفهمند تروریست ها کرد نیستند، موشک ها کرد هستند و کردها همیشه ناموس پرست بودن و خواهند بود، این بار موشک ها از کرمانشاه بر سر ریاض فرو میریزد...

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۰۰

دم سپاه گرم و خسته نباشن دلم خنک شد لعنت خدا بر داعش باید ادامه پیدا کنه مرگ بر امریکا اسراییل

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۳

دمتون گرم خسته نباشید دلاوران ایران من اشتباه کردید ۶تا موشک فرستادید باید ۱۰۰۰ موشک میفرستادید تا باخاک یکسان میشدن ب خدا بقرآن خیلی خوشحال شدم با این خبر

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۴

دست بچه های سپاه درد نکنه خوب درسی دادن به این بی دین های لا مذهب

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۰۵

ماه پاسدارن با کوچکترین اشاره از مقام معظم رهبری جان خودرا برای حفظ ارزشهای اسلامی تقدیم میکنیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۱۲

دمت گرم سپاه خیلی حال کردیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۱۹

یک شیرازی امو ناموسن دمتون گرم...اگریکی به عرب سوسمارخور میزدید دیگه کامل میشد....امو اینجا ایران هست نه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۲۰

گل هستین دست و پاتون رو میبوسم اولین جایی تو مجازی دیدم همه وحدت داریم من خاک پایتان را میبوسم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۲۳

عالیییییییییییییییییی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۳۳

دمتون گرم عقاب های ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۱۵

واقعا دستتون درد نکنه جانم فدای رهبر

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۳:۱۳

شیر مادر حلالتون باشه .آفرین

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۴:۳۵

دمتون گرم جانم فدای رهبر عزیز ما حقشون بود همشون رو نابود کنید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۷:۵۵

خدا قوت ،مرحبا بر نیروهای پر تلاش و زحمتکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ....

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۹:۲۰

عالی بود ........خسته نباشند خیلی کیف کردیم از این تودهنی به این اراذل و اوباش........

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۸:۵۹

افرین دمتون گرم خوشحالمون کردین درود بر شما درود بر رهبر عزیزمان حضرت ایت الله خامنه ای (ره)

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۸:۵۹

مرگ بر صهیونیست زنده باد اسلام

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۹:۰۸

واقعا دمتون گرم. زودتر از اینا باید لهشون میکردیم. انشاءلله بزودی عربستان رو هم بنشونیم سر جاش. حاج قاسم گل کاشتی✌✌

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۱۹:۴۳

من از سپاه تشکر میکنم دمتون گرم ، زنده باد ایران سر بلند ای کاش میشد یدونم میزدید به این عربستان تا بدونن ایران چه کشوری هستش تا حساب کار دستش بیاد زنده باد ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۰:۰۲

هرگز نخواهیم گذشت از خون شهدایمان برادران سپاه ی خانواده های شهدای منا وخانوادهای شهدای مرز میر جاوه ودیگر مرزبانان ما هم چشم انتظار هستند از قطره خون انها نخواهیم گذشت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۰:۰۷

من به سپاه ایرانم افتخار میکنم دمتون گرم ما به امید وجود شما زندکی میکنیم مرگ بر دشمنان ایران

avatar

دستتان درد نکنه به امید نابودی همه تروریستها به ویژه داعشیان مزدور

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۰:۳۸

واقعا به ایرانی بودنم افتخار میکنم ..سپاه ممنون

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۰۷

واقعا دمتون گرم سپاهیان عزیز

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۱۶

دم سپاه گرم مرگ بر داعشی های پلید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۱۶

دم غیرت تک تکتون گرم، زنده باد ایران زنده باد اسلام، زنده باد کل نیروهای مسلح، خاک پای همتونم 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۵

خدانگهدارتان ای غرورآفرینان جبهه حق. آفرین به مردانگیتان یاوران ولایت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۶

ای ولله خدا پشت و پناهتون باید نسل این تکفیریهارو از روی زمین برداشت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۳

دستت مریزاد سپاهیان غرورآفرین دمتون گرم ان‌شالله اسراییل و بعد عربستان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۶

سلام وخسته نباشید خدمت همه بچه های سپاه پاسداران دمتون گرم واقعا گل کاشتید ولی ای کاش دو سه تا هم میزدید تو ریاض

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۲:۰۴

زنده باد رهبرم

avatar

ماباسایه رهبرعزیزمان تا آخرین نفس ایستاده ایم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۲

عالی بود,خداقوت,خداسلامتی بده به همه شماسپاهیان جان برکف

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۵

آفرین به غیرت ایران. دنیا بدونه ک ایران حرف نمیزنه بلکه عمل میکنه...تلافی میکنه.امروز افتخار کردم ک ایرانی ام. ایرانیا غیرت دارن...فک نکنن ک هر کی از راه رسید میتونه هر غلطی دلش خواست بکنه...جواب ترقه بازی موشک هست. جانم فدای ایران عزیزم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۲:۴۷

حالا خارجیا داعش رو مظلوم جلوه میدن ایران رو ظالم که چرا به داعش حمله کردین خیلی بیشرفن این سیاستمدارای آمریکا و اسراییل و انگلیس و ...

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۳

سلام باعث افتخار هستند سپاه ایران بنده کلی افتخار میکنم که ایرانی هستم خداقوت بچه های سپاه پاسداران درود بر شرافت شما عزیزان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۹

دست مریزادمیگم به سپاه وکردهای غیور ایران زمین اینجوری ترقه میزنیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۱۹

شیش تا کمشون بود. باید شصت تا موشک نثارشون می کردن. به امید روزی که همه داعشی های ملعون یکی یکی به درک واصل شن. ایول به سپاه پاسداران ایران . احساس غرور می کنم.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۳۹

ماشالا به بزرگان و مطمین ترین افراد ایران در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران سپاه قدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، سربازان و فرماندهان گمنام وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که با اقتدار امنیت را به میهن و ملت عزیزمان هدیه داده اند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۳۹

ماشالا بهتون

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۴

واقعا خوشحال کردید ملت ایران رو...ایول دمتون گرم این داعشیا از نسل خوارج هستند که فرق مولاعلی رو شکافتند.با موشکهای ذوالفقار خوب جواب ترقه بازیاشون رو دادید به امیدروزی که نسلشون رو از روی زمین برداریم...

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۴۴

نامه ای سرگشاده به مخالفان و گستاخان دنیا : با دم شیر بازی نکنید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۳

حاج قاسم گل کاشتی اطلاعات رو از قلب دشمن گرفتی.دم همتون گرم.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۴

یعنی این همه میگن ترقه بازی نکنید خطرناکه این داعشی ها نفهمیدن البته حالا به لطف برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فهمیدن ولی دیر فهمیدن خیلی بده

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۲۹ ۲۳:۵۶

ملت وفادار در امنیت هستید تا شیر دلان سپاه بیدارند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۰۷

خدا قوت رزمنده

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۱۲

به این میگن اقتدار

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۲۰

سپاهی یا طرفدار سپاه یا طرفدار جمهوری اسلامی هم نیستم ولی دمشون گرم انشالله به این عربستان و اسرائیل هم چندا موشک بزنن حالشون رو بگیرن.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۰:۳۷

زنده باد سپاه دمتون گرم مرگ بر آمریکا

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۱:۰۹

خداقوت دست مریزادواقعادمتون گرم ..این سیلی که به داعش زدین به جابود دیگه کشورعربستان وآمریکا ترس تووجودشون افتاده ودیگه غلط اضافی نمی تونن بکنن ...درودبرشما عزیزان انقلاب اسلامی ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۱:۱۰

خوب بود عالی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۱:۳۸

واقعا ازتون مچکریم این کار شما دلگرمی برای مردم ایران بود مرسی پایدار باد ایران

avatar

آل سعود! فتنه گر بی حیا ! دیده گشا ! برسپه کربلا ! یک نگه کج زتو آید به ما، یکسره نابود شوی بینوا !

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۱:۴۴

زنده بادایران زنده بادسپاه،خداییش این امنیتی که داریمومدیون رهبر عزیزمونوسپاه هستیم.خداسایه رهبرعزیزمونوازسرمردمومملکتمون کم نکنه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۱:۴۶

من کوچیک هر چی سپاهی هستم واقعا دوستون دارم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۱:۵۵

دست مریزاد شیرمردان سپاه اسلامی.زنده باد رهبر مقتدر و غیور کشورم.زنده باد ایران اسلامی.ایرانی قدرتمند.ایرانی دلیر.درود بر شرفتان سپاهیان عزیز.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۰۰

بنام خدا /به امید له شدن تمام دشمنان پیروان علی (ع) /سایه ی آیات عظام ومقام عظمای ولایت وسپاه تحت امر ایشان مستدام

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۰۷

دوران بزن در رو تمام شده است

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۱۱

با سلام و خسته نباشید دمتون گرم گل کاشتین بازم بزنید داعش را زنده باد رزمندگان اسلام ما مردم ایران زمین پشتتان هستیم بازم بزنید این بچه کش ها را کثافتها را

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۱۲

وای خییییییللللی خوب بود .....کیف کردیم.. با یه تیر چند نشون زدیم ... الهی حتی یک نفر از داعش نمونه همشون پودر بشن ..... هوووووووووووورررررااااااااااااااا

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۳۰

دم بچه‌های سپاگرم اگه بخاهیم کاخ سفیدهم بزنیم پیش ماکاری نداره

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۳۱

6 تایی ها خخخخخ

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۳۲

ایول به مولا...حقا که شیر پاک خورده‌اید به حق پهلو شکسته حضرت زهرا(س) پهلوشونو له کردید ...دمتون گرم. جیگرتونو......

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۴۲

سلام استکبار جهانی مکر میکند ولی نمیداند که شیعیان علی ابن ابیطالب هم جواب مکر را با مکر(با‌‌‌‌‌‌‌‌عقل و فکر) پاسخ میدهند.چون ما پرورش یافتگان قرانیم که خدا میفرمایید و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین.کافران مکر میکنند خدا هم مکر، ولی خدا بهترین مکر کنندگان است. امیدوارم سپاهیان علی ابن ابیطالب روزی اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنند.ان‌شاءالله

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۴۲

ایول ممنون خیلی چسبید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۴۸

زنده باد دلیر مردان ایران زمین.پاینده باد سرزمین پارس و پارسیان دلیرش... دلیر مردان ایران راهتان هموار و آسمانتان روشن باد..

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۵۰

خدا پدر مادرتونو بیامرزه ای کاش از چهار پنج سال پیش همین کارو کرده بودین انقد شهیدان مدافع حرم شهید نمیدادیم و این بی شرفا انقد تخس نمیشدن.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۵۴

اینو باید فقط این ترامپ احمق بداند چرا خودش رو با ایران میگیرد ایران هشتاد میلیون سپاهی دارد که همشون سرشون درد میکنه برا همین کارا حسین فهمیده‌های دارد برا خودش این داعشیا اگر به ایران باشد سره دوماه با خاک یکسان میشن ای داعشیا آدم شین

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۵۴

ان‌شاالله تلاویوو

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۲:۵۸

ایول... خدایی برای اولین بار خوشحال شدن تو ایران زندگی می کنم احساس غرور کردم.. دمتون گرم...

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۳:۰۰

بکشیدماراملت مابیدارترمی شودماازمرگ نمی ترسیم این سخن رهبرکبیرانقلاب هستش به خودتون جرئت دادیدماروبترسونید.ترس ووحشتتون دامن گیرخودتون شدچه حالی داشتیدپایگاه تون راضایع دیدید؟؟بازم براتنبیهتون داریم وحشی های ترسو

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۳:۰۸

مرگ بر داعش

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۳:۱۸

درود خدا بر رهبر عزيزم و درود بر پاسداران ايران قدرتمند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۳:۲۶

عالی بوود

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۳:۳۳

حالم بهم میخوره موشهایی مثل عربستان و اسرائیل که هیچ عددی نیستن و برا ایران شاخ و شونه میکشن اللهی به حق امام حسین ع روز برسه که توسطه گوشمالی نیروهای مقتدر ایران خفه خون ابدی بگیرن

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۳:۳۹

زنده باد سپاه پاسداران. خسته نباشید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۴:۰۵

از اینکه رهبر اجازه نداد خون هموطنانمون پایمال بشه و سپاه هم به قول خودش عمل کرد یه دنیا سپاس فراوان.دنیا باید ببینه ملت ایران در مواقعی که بیگانگان چشم بد به گوشه خاک سرزمینمون و جان هموطنانمون داشته باشن همه ما باهم متحد میشیم.دمتون گرم بابت این انتقام شیرین.همیشه گذشت باعث آرامش نیست

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۴:۱۴

خدا قوت واقعا خسته نباشید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۵:۱۱

عالی بود عالی غرورمندشدم افتخارکردم به کشورم ایناباس بفهمند ایران دست بردارنیست با پرتاپ موشک امریکا خواهد لرزید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۵:۱۶

دست شما درد نكنه پاينده باشي ايران زنده باشي رهبرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۵:۳۷

یعنی ایولا دمتون گرم بخدا خیلی حال کردم از همتون ممنونم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۶:۰۷

با سلام . درود بر شهامت رهبر بزرگوار که حقیقتا فرماندهی بزرگ و با صلابت است و سپاس از از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی . دست مریزاد ، دل ملت ایران را شاد کردید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۷:۰۶

دم همه غیورمردان ایران زمین گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۷:۲۷

خوشحالم و افتخار میکنم به ایرانی بودنم زنده باد ایران ...جانم فدای رهبرم...

avatar

درود خدا بر شما عزیزان وطن براداران سپاه خدا قوت رهبر کبیر ایران عمر با عزت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۹:۱۶

اینجا کشور سلیمانیهاست ... پس از دور پارس نکنید که بد میبینبد ان‌شاالله که عربستان واسراییل یروز بشه جزو نقشه ایران اسمهاشون رو هم عوض میکنیم . به امید خدا

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۹:۱۹

من خیلی خوشحال شدم بایدجواب کوبنده ای به دشمنانمان میدادیم تاکشورمان ومردمانمان رادست کم نگیرن بچهای سپاه دمتون گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۹:۲۲

درود بر رهبر -درود بر ایران -درود بر سردار

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۹:۳۰

با این حرکت دلاور مردان یاوه گویان ماستهاشون رو کیسه کردن تازه این ی چشمه بود بدخواهان بدانند ایران ارتش ونیروی انتظامی هم داره پس از دور ..... خوری نکنید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۰۹:۴۴

زنده باد وطنم خدا حفظتون کنه عزیزان ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۰:۱۶

زنده باد سپاه پاسداران زنده باد ایران ..خدا قوت ..

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۱:۰۳

داعش باید بفهمد که با ایران نباید در افتاد عالی بود سپاهیان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۱:۱۵

انشاءالله به امید خدایاری امام زمان اسرائیل روهم سیلی محکمی خواهیم زد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۱:۲۵

با تقدیر فراوان از تمام کسانی که نقشی در این حمله به داعشیهای کثیف و آدم کش داشته اند باید به تعداد کشته ها و زخمی های ایرانی در این مدت موشک بر،سر داعش و حامیانش ریخت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۱:۴۴

زنده باد اریوبرزنهای زمان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۳:۳۱

زنده باد ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۲:۱۲

اگر سپاه نبود ایران هم مورد حمله قرار می‌گرفت احسنت

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۲:۱۳

بخدا به همون اندازه که تو دهنی به داعش و حامیانش بود، به همون اندازه یه تو دهنی محکم به دهن این وطن فروشای از خدا بیخبر که تو شبکه منو وتو بی بی سی بارها و بارها و بارها میگفتن سپاه فقط ماکت نشون میده !!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۲:۱۶

خدا حفظشون کنه ان شاء الله همیشه در سایه حق،ارتش و سپاه و بسیج و همه مردم با اتحاد کامل باشن و بینمون تفرقه نباشه. دوستان یادتون نره که خداوند متعال تو قران کریم فرموده که:(اگر شما خداوند را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد) پس با خدا باشید تا همیشه پیروز باشید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۲:۲۰

قربون ايران كه باكسى شوخى نداره فداى تك تكه سپاهيان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۲:۲۳

عالی بود، حیف که کم بود. اگر حداقل 20 تایی میزدیم خیلی بهتر می شد.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۲:۲۸

درود بر پدر موشکی ایران، تهرانی مقدم روحت شاد... هرکی این کامنتو میخونه مدیونه برای شادی روحش صلوات نفرسته، بخدا پیگیری ، رشادت ،خلوص، ودینداری او بود. که حالا ایران و ایرانی اشک شوق میریزه هزران صلوات بر روح پاک وبی نظیرت🙏

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۲:۲۹

خدا رو هزار مرتبه شکر بچه های سپاه موفقیتتون از دعای نفس اخر تموم شهدای است که در این را بی گناه کشته شدن از بچه های سوری تا عراقی تا شهدای مدافع حرم و شهدای مجلس و مرقد .یا صاحب الزمان ادرکنی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۳:۰۱

خداقوت ، دمتون گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۳:۰۸

افتخار میکنم به ایران و ایرانی.خدا قوت سپاه پاسداران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۳:۱۳

سلام و احترام به ایرانیان و تشکر ویژه از عزیزان در سپاه بسیار جای خوشحالی داره این اتفاق و به نظر من نکته خوشحال کننده تر این که اتحاد بیشتر مردم رو دیدیم دراین چند روز

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۳:۵۱

واقعن دست مریزاد لذت بردم, از خوشحالی اشک شوق سوی چشامو برد, درود بر غیرت ایرانی, ان‌شاالله یکی دوتاشو خرج عربستان کنیم تا اون ولی احد ریقو عربستان خودشوخیس کنه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۴:۱۷

سلام اقتدار ايران بايد از جايي به دنيا اثبات ميشد جهانيان بدانند ايران كشوري است مستقل مردمي وباپيشينه ايي روشن وهمچنين رودرروي تروريست بين الملل مي ايستد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۴:۰۶

دم سپاه گرم.خیلییییییییییییی عالی بود.

avatar

دم همشون گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۴:۱۹

بسم الله االرحمن الرحیم.بنده خودم .در ارگان هوافضا.وزارت دفاع هستم .......وبه شخصه درود می‌فرستم به بچه های هوا فضاه سپاه یاعلی.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۵:۲۳

خدا قوت به بچه های سپاه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۴:۲۶

بسيار عالي ممنون از شما دلير مردان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۴:۴۴

بعداز سی سال اقتدار پشت پرده ایران رونمایی شد دم همه نیروهای ایران گرم که یه رجز خونی دشمن رو با مشت و لگد جواب دادن👏👏👏👏👏👏👏

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۴:۴۹

با تشکر از سپاه پاسداران تمام مردم ومسئولان مثل یک دژ محکم پشت شما ایستاده ایم خدا قوت شاد شدیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۴:۵۳

دمتون گرم ناموسا. خوب به اين داعشياي كثيف درس داديد. اينجوري اين عربا هم حساب كار دستشون مياد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۵:۰۰

سلام دست همه سربازان درد نکنه خدا عمرتون بده

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۵:۳۶

از برادران سپاهی انتظاری جز این نیست اینها جان بر کف اماده دفاع واقعی و جانانه در همه بحرانها از کشور هستند دوسالی بود که افسرده شده بودم از این همه رجزخوانیهای کشورهای میکروسکوپی و موضع انفعالی مسیولین سیاسی اما دیروز شاد شدم شاد شاد شاد دستشان درد نکند خدا قوتشان بدهد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۵:۴۵

خدا قوت ای دلیر مردان ایرانی من به خودم وایرانی بودنم و تمامی مردمان سرزمین ایرا افتخار می کنم زنده باد ایران و ایرانی...

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۵:۴۸

عالی بود دمتون گرم . حال کردیم.......... بووووووووووووووووووس

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۶:۱۸

شیر مادرتون حلالتون دستتون درد نکنه

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۶:۳۴

آفرین به این همه ابهت و غیرت شما سپاهیان ایران احسنت بهترین کار رو شما کردید ضرب شست خوبی بود برای ال یهود و امثال اسرائیل و داعش کثبف آفرین درود تمام پارس زبانان بر شما و خانواده محترمتان گل کاشتید آقا گل دم تک تکتون گرم با این حرکتتون عاااااااا لی بوووود تصمیم گیریتون

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۷:۵۸

به امید روزی که اسرائیل و عربستان و در رأس آنها آمریکا را له کنیم این آمریکای بی خاصیت لایق برجام نبود درود بر رهبر و سربازان اسلام

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۶:۲۳

آی دمش گرم سپاه ایران عشق کردم ای کاش یه فشفشه کو چولو تو عربستان بزنه یخورده حالشون جا بیاد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۸:۳۳

دستتون درد نکنه باید انتقام خون تک تک جوونامونو از این سگ های وحشی بگیریم💪😊

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۷:۰۳

واقعا ضمن خسته نباشید خدمت تمام سپاه پاسداران .همیشه فکر میکردم که سپاه فقط به فکر منافعه خودش است اما با این کار ثابت کردند که در فکر امنیت کشور هستند.خدا سپاه را پاینده سازد

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۷:۰۵

خداقوت.... باعث غرور و افتخاریید

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۷:۰۶

خداقوت به همه ی سپاهیان عزیز زنده باشید دلاور مردان وشیران همیشه بیدار ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۷:۳۹

تا باد چنین بادا.....‌‌‌‌......الله اکبر

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۷:۵۰

خداقوت بچه های سپاه دمتون گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۸:۲۱

احسنت به این صلابت و اقتدار.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۸:۵۲

مرگ بر داعش کثیف زنده با ملت ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۸:۴۴

درود بر غیرت و مردانگی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و بخصوص مقام معظم رهبری

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۹:۰۳

آنقدر به شوق آمدم که بر خود لازم دیدم تا از این مردان خدا و یاوران مهدی (عج)تقدیر و تشکر نمایم .امیدوارم خدا شما را تا ظهور حضرت حجت زنده بدارد.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۲۰:۵۳

یاشاسین ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۸:۵۵

دمتون گرم ما منتظر دستور آقا هستیم که جان مارا فدا کنیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۹:۱۱

تشکر تشکر مرگ بر امریکا مرگ بر اسرایل مرگ بر ال سعود خاین مرگ بر داعش بی دین درود بررزمندگان ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۱۹:۴۳

همیشه باید به جای حرف زدن عمل رو نشون داد که این بار عمل رو دیدیم . خداقوت ..چقدر خوبه که به تروریستهایی که از سمت پاکستان هم همه ساله تعداد زیادی از هموطنهامون رو میکشن و دولت هم بعدش مذاکره میکنه و سال بعد هم تکرار میشه و بعد دولت دوباره مذاکره میکنه هم یه درس خوبی بدیم ..ممنونیم از رزمنده های شجاعمون

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۲۰:۰۸

دست همه کسایی که امنیتو برقرار میکنن میبوسم. خدا قوت میگم بهشون.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۲۱:۴۴

با تقدیروتشکراز تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران .نیروهای زمینی هوایی دریایی انتظامی سربازان گمنام امام زمان ع که واقعا جواب دندان شکنی به تمامی دشمنان ایران دادند فقط باید گفت زنده باد ایران جانم فدای رهبر

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۲۲:۰۸

سلام ایووووووول دمتون گرم خدا قوت

avatar

دست شیرمردان شیعه امیرالمومنین درد نکنه خداقوت .. من یکی ازسربازان امام زمان ونایب برحقش امام خامنه ای هستم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۰ ۲۳:۱۴

زنده باد،ایران،زنده باد،سپاه پاسدارن

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۰:۴۶

ماشاالله به دلاورمردان ایرانی

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۱:۰۷

دم همتون گرم زنده باشین درود به شرفتون

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۱:۱۷

الهی به حق این ماه رمضون تمام سپا وسپاهیان ایران همیشه سر بلندو پیروز باشن اگه به من باشه خودمن که زن هستم میرم میجنگم با این وهابی های بی خدا که بانام خدا هر جنایتی رو انجام میدن الهی به حق همون خدا ریشه کن بشن آمین

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۱:۱۷

اول سلام ،خسته نباشید همتون.وااااای خبرو نصف شب شنیدم .خوابم پرید اول از خوشحالی خندیدم بعد گریه کردم .بعدم از غرور داشتم خفه میشدم.دم همتون گرم.حمله به مجلس و مرقد امام ،میخواستن بگن خیلی بهتوت نزدیکیم ؟حالا میخوام ازشون بپرسم ،کی نزدکتره ؟راحت میخوابم از امشب .مطمئن شدم وقتی که باید کشور منم کوبنده وبدون هیچ سازش کاری فقط فکر مردم و ارزش هاشه.ما عرب احمق نیستیم.اینو بدونن .

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۱:۳۴

نصرمن الله و فتح قریب!!! سربازان گمنام امام زمان چه به موقع و بجا سیلی به دشمن زدند. لبیک یا سیدعلی!

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۱:۴۳

افتخار ما هستید. خدا همیشه پشت و پناه شما باشد.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۱:۵۹

سلام بر رهبر انقلاب سلام بر ملت غیورایران و سلام برسپاهیان قدرتمند واقعا عالی بود ما پشتتان هستیم زنده باد ایران قهرمان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۲:۴۸

واقعا دمتون گرم جنگ جنگ تا پیروزی فرجام هم نخواستیم میجنگیم واسه از دست دادن هم چیزی کم ندارم دمتون گرم بچه های سپاه جونمون فدای رهبر

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۳:۳۶

از رهبر عزیز میهن اسلامی تشکر میکنم‌ بابت صدور این دستور عربستان هم که صدقه گیر ایران بود در گذشته باید این گونه توسط قدرت عظیم ایران تنبیه شود جانم فدای رهبر و میهن

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۵:۲۴

جواب دندان شکنی بود ولی داعش گروهی نیست که از کسی بترسه!! باید خودمونو برای هرچیزی اماده کنیم هرچیز

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۶:۵۲

خسته نباشید دلاوران ۰

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۰۸:۰۱

سلام، زنده باد ایران و زند باد دلاورمردان سپاه ، درود بر شما

avatar

درود بر فرزندان عزیز و غیرتمندم در سپاه، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ی شما عزیزان دست تک تکتان را میبوسم. چقدر دلم میخواست به دوران جوانی بازگردم تا همرزم شما خوبان باشم و در دفاع مقدس امروزی شریک شوم.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۱۳:۱۸

همین که اون عربستان سکوت کرد بس بود و جهان دانست که ایران علاوه بر سخن گفتن عمل هم میکند

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۱۳:۲۳

داعش و آل سعود کوچیکتر از آنند که بخواهند سیلی بزنند ما به برکت رهبرمان به برکت نظام جمهوری اسلامی و قدرت سپاه سیلی محکمتری میزنیم و چند روز پیش هم سیلی ما را تجربه کردند و به امریکا و اسراییل هم هشدار میدهیم که ما جوانان امروزی درس گرفته از شهید فهمیده هستیم مبادا دوباره میگوییم مبادا رهبرمان عزیزمان که خط قرمز ما است ناراحت کنند وای اگر روزی رهبرما حکم جهاد راصادر کند بدون شک نابودشان میکنیم روح شهدای مدافعین حرم شاد باد که تا اخر زیر منت های خانوادهایشان هستیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۱۳:۲۵

وقتی که این خبر مسرت بخش را شنیدم واقعا مسرور شدم درس خوبی بود به عربهای سوسمار خور و بقایای خوارج و اربابانشان،امیدوارم که روزي شاهد نابودی کامل این آلت دستان دشمنان اسلام که کمر برای نابودی اسلام بسته اند و انسانهای بی گناه را در اطراف و اکناف عالم مظلومانه می کشند، باشیم. درود بر رهبر مقتدر ایران و پاینده باد سربازان اسلام.

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۱۳:۴۲

درود بی کران خدا براین مردان بی ادعا درود بر شرفتان

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۱۴:۵۶

جانم فدای رهبر زنده باد ایران و ایرانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۰۱:۰۶

خدایا شکرت که تو همچین سرزمینی زندگی میکنم من به این هم عظمت ایرن افتخار میکنم

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۰۲:۱۰

ما آماده مقابله با هر کشوری و گروهکی که بخواد به ایران و مسلمانان اسیب برساند هستیم

avatar
۱۳۹۶-۰۳-۳۱ ۲۳:۴۶

خدا پشت و پناه همتون باشه دمتون گرم جواب کوبنده ای بود به اون لعنتی ها

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۰۱:۱۹

دست خوش

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۰۳:۴۶

ایول دارین دلاورمردان فقط داعشی ها نیستن ما دشمنانه زیادی داریم

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۰۵:۰۹

آفرین کلونی را هدف گرفتین تخم ریزی ممنوع .. تازه اولشه

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۰۷:۱۴

دمتون گرم سپاه ایول خیلی خوشحال شدم عید به همین میگن خوب و کوبنده جواب این از خدا بی خبران را دادین من عرب اهواز هستم ما ایرانیها از هر قوم یازبان و دین مذهبی که هستیم اول ایرانی هستیم بعد اقوامی به دشمنان نادان باید گفت که خواب دیدین که ایران اشوب و جنگ داخلی بشه چون این مردم ایران را خوب نشناختین همه باهمن تا جان در بدن دارن حافظه ناموس و کشورشون هستند

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۰۸:۵۳

زنده باد ایران

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۱۳:۲۷

وطنم عاشق این اقتدار و امنیتت هستم دمتون گرم 💗💗💗💗💗

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۱۶:۴۲

زنده باد بچه‌های سپاه زنده باد ایران و ایرانی.خوشحالم این سگهای نجس داعشی به درک واصل شدن

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۱۷:۲۵

با سلام و احترام ،قبولی طاعات و عبادات ما ممنونیم از مقام معظم رهبری که انتقام خونهای که بیگناه ریخته شده رو گرفت

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۲۳:۳۵

بخدامخلص شماسپاهی هاهستیم دمتووووووووووون گرم گل کاشتین

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۱ ۲۳:۴۰

دمشون گرم.خدا وکیلی وقتی شنیدم به خودم بالیدم که یه ایرانی ام که زیر بار زور نمیریم....و اینجاست که شاعر میگه ( چو ایران نباشد تن من مباد )

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۰۴:۲۶

داعشو باید با حشره کش نابود کرد موشکها حیف بودن ✌

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۱۲:۵۶

کاش یک شبه داعش و اسراییل و آل سعود را تا صبح موشک بارران کنند تا شر این جنایتکاران تاریخ از جهان امروز کوتاه شود.چگونه یک قوم جاهل عربی اجازه این همه جنایت وگسترش قتل عام را در جهان پیدا میکندومجامع بین الملل ومدافعین حقوق بشر با سردمداران تروریسم رقص میمون اجرا می کنند.

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۱۶:۰۸

دم ارتش هم گرم دم شهداهم گرم

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۲ ۲۳:۴۸

واقعا عالی بود خداهمیشه یارو یاورتون باشه وماهمیشه به ایرانی بودنمون افتخار میکنیییم ومیبالیم خداقوت الحق که سیلی محکمی بود برای تمام سگ های ولگرد وبی رحم

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۰۵:۵۴

با سلام من کوردم ب وطنم مینازم درودفراوان با سپاه پاسداران عزیزمان

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۳ ۱۲:۳۵

دستتون درد نکنه که از مملکت ما تا آخرین نفس دفاع میکنید حقشان بیشتر از اینا بود

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۳:۵۳

خداوکیلی ریشه هرچی داعشیه بکنید های دست مریزاد خداقوت شیرنرهای ایرانی

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۰۶:۱۳

ایــــــــــران همیشه استوار است حتی اگر بتوانند دین وایمونمان راازما بگیرنگ وحدت مردم ایران را نمیتوانند از بین ببرند

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۶:۲۹

درودبردلاورمردان سپاه که مایه مباهات سربلندی ملت عزیزایران شدندازاینکه یک ایرانیم به خود می بالم.دست مریزاد

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۶

زیباست

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۲۵ ۲۱:۳۲

اشک شوق تو چشمام جمع شد خدا رو شکر که یه حرکتی دیدیم ادامه بدین نوبت منم که بشه میام

avatar
۱۳۹۶-۰۵-۱۲ ۱۳:۱۴

عالی بود عربستان را باخاک مساوی میکنیم