• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96032916605
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده همدان مطرح کرد

حمله موشکی؛ هشدار به توهم دست‌درازی داعش به خاک ایران

حمله موشکی؛ هشدار به توهم دست‌درازی داعش به خاک ایران

ایسنا/همدان نماینده مجلس مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه گفت: این پاسخ هشدار دندان‌شکنی برای آنان خواهد شد که در خیالات خود توهم دست‌درازی به این خاک را می‌پرورانند.

به گزارش ایسنا، امیر خجسته درباره عملیات موشکی ایران به داعش، با بیان اینکه عربستان از حمله موشکی ایران به داعش درس عبرت بگیرد، تأکید کرد: پیام این سیلی سپاهیان اسلام برای حامیان تروریست‌های تکفیری از جمله عربستان‌سعودی کاملا روشن است و باید از این اتفاق درس عبرت بگیرند.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه عنوان کرد: این حمله در واکنش به جنایات انجام گرفته علیه ملت ایران از سوی تروریست‌های تکفیری وابسته به غرب و ارتجاع عرب دارای ابعاد راهبردی گسترده است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پاسخ قاطع رزمندگان اسلام به دشمنان ملت ایران موجب وحشت و سردرگمی آنها و موجب غرور و دلگرمی دوستان شده است.

وی تصریح کرد: اگرچه حزن و اندوه شهادت هموطنانمان در جریان عملیات تروریستی مجلس شورای اسلامی به راحتی از بین نخواهد رفت اما این پاسخ کوبنده رزمندگان اسلام موجب آرامش خاطر ملت ایران می‌شود و برای جهانیان ثابت شد جمهوری اسلامی ایران در مسأله تأمین امنیت خود از هیچ اقدامی درنگ نخواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ضمن تبریک به رزمندگان اسلام، این سیلی جمهوری اسلامی ایران به تروریست‌های تکفیری را درس عبرتی برای حامیان آنها توصیف کرد و گفت: همه ملت ایران باید قدردان زحمات رزمندگان اسلام باشند و باید به ایشان برای کسب این دستاورد بزرگ تبریک گفت.

خجسته در پایان گفت: پیام این سیلی سپاهیان اسلام برای حامیان تروریست‌های تکفیری از جمله عربستان‌سعودی کاملا روشن است و باید از این اتفاق درس عبرت بگیرند و مطمئن باشند در صورت اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران تبعات غیرقابل‌جبرانی برای آنها به وجود خواهد آمد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha