• جمعه / ۹ تیر ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96040903660
  • خبرنگار : 71580

مسابقات جهانی تکواندو - کره‌جنوبی

میلاد بیگی تک مدال طلای آذربایجان را کسب کرد/ آذربایجان با مهمان‌دوست چهارم جهان شد

میلاد بیگی تک مدال طلای آذربایجان را کسب کرد/ آذربایجان با مهمان‌دوست چهارم جهان شد

تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان با پیروزی ۲۱ بر ۳ برابر نماینده روسیه در دیدار پایانی به مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو دست یافت.

به گزارش ایسنا، میلاد بیگی تکواندو کار ایرانی تیم ملی آذربایجان موفق شد با پیروزی ۲۱ بر ۳ در دیدار پایانی برابر آنتون کوتکوف از روسیه به عنوان قهرمانی جهان دست یابد. 

بیگی در دور نخست ۳۰ بر ۹ باگا کادری از هند را شکست داد. در دور دوم هم موفق شد اباتا هیدنوری از ژاپن را ۱۸ بر ۷ از پیش رو بردارد.

نماینده  وزن ۸۰- کیلوگرم آذربایجان در مبارزه سوم نیز ۱۹ بر ۱۳ مقابل مارتینز گارسیا از اسپانیا به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی با پیروزی ۱۹ بر ۱۰ برابر فرناندز از دومینیکن به جمع چهار نفر پایانی راه یافت.

میلاد بیگی در نیمه نهایی کوک آرون از مولداوی را ۴۱ بر  ۵ در هم کوبید و به دیدار فینال گام گذاشت.

در دیدار پایانی هم آنتون کوتکوف از روسیه نتوانست مقابل تکواندو کار ایرانی تیم ملی آذربایجان کاری از پیش ببرد و نتیجه را ۲۱ بر ۳ واگذار کرد.

میلاد بیگی با کسب تک مدال طلا تحت هدایت رضا مهماندوست، باعث شد آذربایجان در رده‌بندی امتیازی صعود کند و با یک مدال طلا و یک برنز و کسب ۴۰ امتیاز بر سکوی چهارم جهان بایستد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۹ ۱۵:۱۱

ایران سوم شد رده بندی مدال کل مردان و زنان هست اذربایجان هفتم هم نشد

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۹ ۱۵:۱۱

ایران سوم شد رده بندی مدال کل مردان و زنان هست اذربایجان هفتم هم نشد

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۹ ۱۶:۲۹

برای همه مشخص شد که مهماندوست هم مربی بزرگی نیست. اگه میلاد بیگی رو از اذربایجان بگیرید اذربایجان پانزدهم هم نمی شد. این رو هم بگم میلاد بیگی دست پرورده مربیان داخلیه وقبل از مهماندوست هم در سطح قهرمان جهان بود.

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۹ ۱۷:۳۰

مسخره تر از اين نمي شود كه يك تيم خارجي با كمك يك ورزشكار ايراني و يك مربي ايراني بيشتر از ايران طلا مي گيرند واى بر ما كه حتي از عهده نگه داشتن استعدادهاى خود بر نمى اييم اين فدراسيون بي كيفيت را تعويض كنيد و مهمان دوست را بر گردانيد ولاسكو را از تيم ايران به ارژانتين بردند چون قدرش را دانستند

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۱۰ ۰۹:۴۰

احد جان نتيجه اذربايجان از ايران خيلي بدتر بود. به جزميلاد بيگي همه نفراتشون مفتضحانه باختند. بي باك با وجودي كه شكست خوردولي باز ازمهماندوست خيلي بهتر نتيجه گرفت. مهماندوست را اصلا با كيروش و ولاسكو مقايسه نكن. به نظر من محمدزوار ونعمت خليفه بهترين مربيان حال حاضر ايران هستند.

avatar
۱۳۹۶-۰۴-۰۹ ۱۷:۵۳

جای محمد کاظمی و بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی تو این مسابقات خالی بود... به عنوان مثال کاظمی یک ماه قبل تو کاپ فدراسیون جهانی ارتانوف روسی که تو این مسابقات عاشورزاده رو برد و نقره گرفت و همچنین تکواندوکار اسپانیایی که برنز جهان رو گرفت رو شکست داده و طلا گرفته بود و از اولم قرار بود تو این وزن کاظمی باشه و عاشورزاده یک وزن بالاتر بره اما..... همین اماها نیاز به بررسی کارشناس ها داره