• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۶ / ۰۵:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96041306811
  • خبرنگار : 71486

طباطبائی: داربی در آلمان بعد اقتصادی دارد نه فنی/ استقلال روی کاغذ فوق‌العاده است

طباطبائی: داربی در آلمان بعد اقتصادی دارد نه فنی/ استقلال روی کاغذ فوق‌العاده است

پیشکسوت استقلال معتقد است که برگزاری دیدار میان این تیم و پرسپولیس در آلمان ایرادی ندارد و باید فرهنگ برگزاری این بازی‌ها آرام آرام شکل بگیرد.

هادی طباطبائی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال چیست، گفت: در کل عملکرد استقلال در نقل و انتقالات خوب بوده است. اسامی بزرگی به این تیم آمده‌اند و روی کاغذ، این تیم فوق العاده است. با این‌حال مهم عملکرد در زمین است و باید دید که آنها در طول فصل چه عملکردی خواهند داشت.

او در پاسخ به این سوال که آیا جباری می‌تواند به استقلال کمک کند، گفت: وضعیت جباری تعیین می‌کند که چقدر می‌تواند به استقلال کمک کند. بر اساس شنیده‌هایی که ما داشته‌ایم شرایط او به شکلی است که نمی‌تواند در همه بازی‌ها باشد و باید در برخی دقایق برای کمک به تیم وارد زمین شود. به عبارت دیگر باید او را مدیریت کرد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به پرسشی درباره هیات مدیره جدید آبی‌ها بیان کرد: من معتقدم که هیات مدیره استقلال باید دنبال درآمدزایی باشد ولی یک نکته هم وجود دارد و آن هم اینکه با سامانه‌های هواداری جدیدی که راه افتاده، عملا استقلال و پرسپولیس خودکفا شده‌اند و دیگر نیازی به هیات مدیره برای ایجاد راه‌های درآمدی نیست. الان این دو باشگاه پول خوبی از اسپانسرهای‌شان می‌گیرند و مشکلی برای گذراندن امور جاری ندارند.

طباطبائی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره دیدار استقلال و پرسپولیس در آلمان، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم این بازی بعد فنی داشته باشد و بیشتر بعد تجاری آن مد نظر بوده است. یعنی در برگزاری این بازی مسائل اقتصادی مطرح بوده است. به هرحال من فکر می‌کنم که باید این فرهنگ را راه بیاندازیم که این بازی‌ها برگزار شود چون فوتبال به یک تجارت تبدیل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha