• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۶ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96041306891
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

فرماندار گناباد:

مسکن مهر باعث حاشیه‌نشینی شیک شده است

مسکن مهر باعث حاشیه‌نشینی شیک شده است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار گناباد گفت: در کل کشور مسکن مهر باعث یک حاشیه نشینی شیک شده و در بعضی از مناطق مشکلات و آسیب های اجتماعی را نیز افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی نبی پور در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد، اظهار کرد: دولت یازدهم در عین حالی که کارشناسان انتقادات زیادی در شروع و اجرای مسکن مهر داشته اند ولی بنا بر تعهد، تأکید بر تکمیل آن داشته و دارد.

وی ادامه داد: در سطح استان خراسان رضوی تا قبل از دولت یازدهم حدود 30 هزار واحد مسکن مهر تکمیل شد ولی در این دولت تاکنون حدود 53 هزار واحد تکمیل شده است.

وی با تأکید بر لزوم حل مشکلات مسکن مهر و رفع محدودیت‌ها در گناباد، خاطرنشان کرد: یک پنجم مردم مراجعه کننده به فرمانداری افرادی هستند که در حوزه مسکن مهر سکونت دارند که بایستی پیگیری جدی‌تری نسبت به تعیین تکلیف و حل این مشکلات انجام شود.

فرماندار گناباد تصریح کرد: سایت قنبرآباد و مجموعه مسکن مهر سپهر شرق، مشکلات زیادی برای متقاضیان به وجود آورده و باعث نارضایتی آنان شده است که بایستی در مدیریت جدید نسبت به حل آن اقدام شود.

وی بیان کرد: بعد از ثبت جهانی قنات قصبه محدودیت‌هایی برای ساخت و ساز در شهر گناباد به وجود آمده که در بعضی از قسمت‌ها ساخت و سازهای غیر مجازی هم صورت گرفته که هم برای صاحبان و هم برای شهرداری مشکلاتی پیش آورده که در درجه اول می‌بایست نظارت دقیق‌تری از طرف شهرداری، جهادکشاورزی و سایر سازمان‌ها در خارج از محدوده صورت پذیرد.

فرماندار گناباد همچنین گفت: در شهرستان گناباد حدود یک هزار کیلومتر راه روستایی و شهری وجود داشته که کارهای خوبی در حوزه راه و شهرسازی انجام شده ولی نیازهای اساسی دیگری نیز احساس می ‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه کنارگذر گناباد، یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم گناباد است، تصریح کرد: چند سال است که نسبت به ساخت آن اقدام شده ولی روند اجرای آن بسیار کند است.

نبی پور با بیان اینکه دوبانده شدن جاده گناباد به‌ بجستان از مطالبات مهم مردم گناباد به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: گرچه از نظر تقسیمات کشوری، بجستان و گناباد از هم منفک شده ‌اند، اما مردم این دو شهرستان سال ‌هاست با یکدیگر ارتباط فرهنگی و اجتماعی دارند و این ارتباط هنوز ادامه دارد و لذا دوبانده شدن  مسیر راه گناباد به بجستان ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha