• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96042212552
  • خبرنگار : 71533

/هم‌اندیشی با شوراهای اصلاح‌طلب سراسر کشور/

صدراعظم نوری: برای پیروزی در ۹۸ و ۱۴۰۰ اختلافات را کنار بزنیم

عضو هیات رئیسه شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: امروز اصلاحات در شرایطی است که از بیرون نمی‌توان به آن آسیب زد و امیدواریم با همکاری و روحیه تعامل، اختلافات را کنار بزنیم و شاهد ادامه روندی باشیم که از سال ۹۲ آغاز شد تا بتوانیم درسال ۹۸ و ۱۴۰۰ نیز شاهد پیروزی بزرگی باشیم.

به گزارش ایسنا، زهرا صدراعظم نوری در  نشست هم‌اندیشی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با منتخبان شوراهای شهر و روستا، با اشاره به نتایج انتخابات اخیر، اظهار داشت: انتخابات ۹۶ نشان داد اصلاحات بیش از گذشته زنده و پایدار است و امروز به بلوغ رسیده و تفکر اصلاح‌طلبی در رفتار تجلی یافته است. تجربه‌های تلخ سال‌های ۸۴ و ۸۸ امروز با عقلانیت به نتیجه خوبی انجامید و منجر شد به موفقیت‌های بزرگی در سال‌های ۹۲، ۹۴ و ۹۶ برسیم.

وی با تاکید بر نقش سیدمحمد خاتمی در موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر، ادامه داد: در حال حاضر توانسته‌ایم وحدت ارزشمندی را خلق کنیم و شاهد تعامل بیشتری میان اصلاح‌طلبان و توده مردم هستیم و در شورایعالی سیاستگذاری نیز با حضور آقای محمدرضا عارف و با همکاری همه توانستیم به نتایج خوبی برسیم.

وی ادامه داد: امروز اصلاحات در شرایطی است که از بیرون نمی‌توان به آن آسیب زد و امیدواریم با همکاری و روحیه تعامل، این اختلافات را کنار بزنیم و شاهد ادامه روندی باشیم که از سال ۹۲ آغاز شد تا بتوانیم درسال ۹۸ و ۱۴۰۰ نیز شاهد پیروزی بزرگی باشیم.

این منتخب شورای شهر تهران در دوره پنجم، با اشاره به فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها و استان‌ها اظهار داشت: کمبود برخی امکانات مانع فعالیت اصلاح‌طلبان نشد و ثمره تلاش آن‌ها را می‌توانیم در دو موفقیت بزرگ یعنی پیروزی روحانی و اکثریت اصلاح‌طلبان در شورای شهر ببینیم.

وی افزود: براساس آمار، اصلاح‌طلبان توانستند در مراکز استان‌ها ۵۶ درصد کرسی‌های شورای شهر را به دست آورند. یعنی ۱۸۷ نفر اصلاح‌طلب به شورای شهرهای مرکز استان راه یافته‌اند. در این میان اصولگرایان فقط ۲۶ درصد کرسی‌ها را تصاحب کرده‌اند و ۲۰ درصد باقی نیز برای افراد مستقل است که در حال حاضر امیدواریم که با روحیه مدارا دوستان مستقل را نیز همراهی کنیم.

این عضو هیئت رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در پایان تاکید کرد: اصولگرایان فقط در یک استان رای مطلق آوردند و در ۱۸ استان اکثریت اعضای شورای شهر اصلاح‌طلبان هستند که در این شرایط شوراها در بدنه دولت با یکدیگر همراهند و می‌توانیم بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha