• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96042715478
  • خبرنگار : 30054

آذرین وب؛ شرکت طراحی سایت

آذرین وب؛ شرکت طراحی سایت

خوشبختانه مدت زیادی از زمانی که بخواهیم منافع طراحی سایت را به اثبات برسانیم گذشته است. امروزه با رشد چشم‌گیر کاربران فضای مجازی کمتر کسی از تاثیر یک وب سایت خوب در رونق کسب و کار بی‌خبر است چرا که بسیاری از ما با استارت آپ‌های سودآوری که بر پایه سایت بنا نهاده شدند، تعامل داشته‌ایم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، انتخاب مناسب‌ترین شرکت طراحی سایت دغدغه مشتریان طراحی سایت بوده است. اگر عبارت شرکت طراحی سایت را در گوگل جست‌وجو کنید با خیل بی‌شماری از نتایج روبه‌رو می‌شوید. حال در این میان چگونه شرکت مناسب با منافع خود را انتخاب کنیم؟

  سیستم مدیریت محتوای اختصاصی آذرین وب

آذرین وب با بهره‌گیری از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی و به روز خود در طراحی وب سایت که ساعت‌ها تحلیل و مطالعه برای طراحی آن صرف شده است، فصل جدیدی از cms های اختصاصی را آغازکرده که با بهبود مستر آن تلاش دارد از تمام جهات بهترین پنل مدیریت سایت را در اختیار وب‌مسترهای قرار دهد. این cms نسبت به نوع آماده آن دارای مزایایی است که در ادامه آمده است: امنیت بالاتر به علت نداشتن پلاگین‌های مختلف، قابلیت توسعه و اجرای تغییرات مد نظر وب‌مستر، در نظر گرفتن حداکثر کاربر پسند بودن

طراحی گرافیکی و اجرای قالب وب توسط آذرین وب

طراحی گرافیکی آذرین وب با بهره‌گیری از آخرین اصول و استانداردهای تجربه کاربری  (UX)و کابردپذیری (Usability) صورت می‌گیرد. لذا هویت منحصر به فرد طرح متناسب با حیطه فعالیت سازمان شما در نظر گرفته می‌شود.

همچنین این شرکت در اجرای قالب از HTML5 و CSS3 بهره می‌گیرد تا قالبی ریسپانسیو و کابرپسند ارائه دهیم که سرعت بارگزاری مناسبی نیز داشته باشد.

سئو سایت توسط آذرین وب

امروزه سئو و بهینه‌سازی سایت از پرطرفدارترین شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ است چرا که موتور جستجوگر گوگل مخاطب هدفمند را به سمت سایت شما هدایت می‌کند. بدین معنا که مخاطبی که با جستجوی عبارتی خاص در صفحه نتایج روی لینک شما کلیک می‌کند، درپی اخذ خدمات و محصولاتی است که شما به ارائه گذاشته‌اید(اگر فرآیند بهینه‌سازی را به درستی انجام داده باشد). اما بهتر است بدانید که بهینه‌سازی برای موتور جست‌وجو یک تخصص محسوب می‌شود و مناسبات نه چندان ساده‌ای دارد.

 گروه آذرین وب با اجتناب از بهره‌گیری روش‌های سئو کلاه سیاه که تنها در کوتاه‌مدت نتایج خوبی در رتبه سایت دارد، رتبه سایت را با روش‌های کلاه سفید که نتایج بلندمدت و پایدار دارد ارتقا می‌دهد.

طراحی اپلیکیشن موبایل توسط آذرین وب

رفته رفته  به سمتی می‌رویم که گرایش کاربران اینترنت برای استفاده از اپلیکیشن افزایش میابد و دیگر سایت تنها بستر ارتباطی کاربران نیست. در این میان برخی کمپانی‌ها وجود دارند که کسب و کارشان را در فضای مجازی به خوبی توسعه داده‌اند و مخاطبان قابل توجهی با ایشان در تعامل هستند. برای این دسته از کمپانی‌ها طراحی اپلیکیشن اندروید و ios از مهم‌ترین ابزار برای افزایش سرعت و راحتی دسترس‌پذیری است.

آذرین وب به عنوان یک شرکت با سابقه در بین شرکت‌های طراحی وب تهران و دارنده دو دوره تندیس برترین سایت جشنواره وب ایران، در سال 1389 پا به عرصه کسب و کارهای اینترنتی گذاشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha