• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 96042716025
  • خبرنگار : 71505

توضیحات دانشور در خصوص حادثه «کیمیا»/ پرونده‌ کودک آزاری موجود است

توضیحات دانشور در خصوص حادثه «کیمیا»/ پرونده‌ کودک آزاری موجود است

مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین در خصوص حادثه کودک آزاری «کیمیا» دخترک 7 ساله‌ای که توسط ناپدری خود مورد تجاوز قرار گرفته و روز گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره صحت و سقم آن منتشر شد گفت: ماجرای کیمیا مورد تایید بنده است و تمام مدارک آن موجود است.

دانشور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این ماجرا توسط یکی از پزشکان بیمارستان به موسسه گزارش شد.

وی با اشاره به تکذیب حادثه رخ داد توسط دادستانی استان البرز اظهار کرد: علت تکذیب دادستان البرز این است که جرم در این استان انجام نشده است. این حادثه در شهر دیگری اتفاق افتاده؛ چرا که محل زندگی کیمیا در کرج بوده اما ناپدری، مادر و دختر را به شهر دیگری برده که در آنجا این اتفاق رخ می‌دهد، لذا پرونده نیز در شهر دیگری تشکیل شده است. با توجه به این توضیحات طبیعی است که دادستان البرز در استعلام خود از مرجع قضایی اطلاعاتی به دست نمی‌آورد.

مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین ضمن بیان اینکه کیمیا برای عمل جراحی و جراحاتی که به وی وارد شده به قسمت تخصصی بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است، گفت: با توجه به شرایط کیمیا، این کودک در مرحله بعد به بهزیستی تحویل داده می‌شود.

وی تاکید کرد: کیمیا نام مستعار این کودک است چرا که با توجه به کوچک بودن شهرها نمی‌خواهیم کودک شناسایی و بعدها همین امر موجب سلب آسایش وی شود. بی‌تردید کودکانی که مورد چنین آزارهایی قرار می‌گیرند باید به زندگی خود ادامه دهد، بر همین اساس برای آنها نام مستعار می‌گذاریم.

به گفته وی تمام مدارک لازم در خصوص این پرونده موجود است و در صورت لزوم در اختیار دستگاه و مرجع مربوطه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۴-۲۸ ۰۸:۵۴

باید قبل از ازدواج آموزش های لازم را زوجین ببینند . تا اگه فرد مناسب نیست ازدواج نکنن. یه قانون بذارن زوجین باید پنج سال زندگی مشترک موفق داشته باشن . از سلامت روانی برخوردار باشن و وضع مالی مناسب تا بتونن بچه دار شن. پدر و مادر باید هر ساله تست اعصاب بدن . اگه مشکل داشتن بچه تحت سرپرستی شون نباشه . همه اینا بر میگرده به یه انتخاب غلط.... که بچه به دنیا میاد ولی زندگی آشفته است. بعد خانم جدا میشه و بچه میفته زیر دست ناپدری یا برعکس آقا جدا میشه بچه میفته دست نامادری ..... بیشتر این مسایل ناشی از عدم ثابت روانی هست... متاسفانه به بخش روان اهمیت داده نمیشه. خیلی ها هستن که مشکل وبیماری روحی دارن و چون مراجعه ندارن . از بیماری خودشون مطلع نیست...... باید سیستم یه کشور درست بشه . تا بچه گرفتار این اسیب ها نشه. و اینا همه بر میگرده به بحث آموزش .... باید آموزش قبل از ازدواج و سلامت روانی زوجین تایید بشه . تا بتونن ازدواج کنن. باید به شکل یه قانون در بیاد