• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 96042816295
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان:

"نوبهار" به کانون بحران در کرمانشاه تبدیل شده است

"نوبهار" به کانون بحران در کرمانشاه تبدیل شده است

ایسنا/کرمانشاه جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: منطقه "نوبهار" به کانون بحران در شهر کرمانشاه تبدیل شده و پارک‌های این منطقه نیز عناوین نامناسبی به خود گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سرهنگ فریبرز یوسفوندی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی جرمی نشان می‌دهد، 90 درصد جرائم استان در شهر کرمانشاه رخ می‌دهد، گفت: این آمار باید توجه بیشتر مسئولین را به سمت این شهر و رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی آن جلب کند.

وی بیان اینکه اقدامات موثری در بحث مهار جرائم در کرمانشاه صورت گرفته است، گفت: خوشبختانه جرائم خشن ما قطع شده و یکی دو سالی هست که جرائم خشنی مانند سرقت بانک نداریم.

یوسفوندی با بیان اینکه عمده جرائم رخ داده در کرمانشاه بر اثر سهل انگاری شهروندان است، گفت: به طور مثال اگر روزانه 10 سرقت داشته باشیم، چهار مورد آن مربوط به پراید مدل 82 به پایین بوده که امنیت مناسبی ندارد و سه تا چهار مورد دیگر آن نیز مربوط به سرقت گوشی است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: همچنین از طرفی مردم برای اینکه پلیس زود به مورد آنها رسیدگی کند تخلفات را بزرگ جلوه می‌دهند، به عنوان نمونه اگر چند هزار تومان سرقت شده رقم آن را بالاتر اعلام می‌کنند.

 این مقام انتظامی تاکید کرد: ما امنیت مطلوبی داریم، اما احساس امنیت خوبی نداریم و این امر نیاز به کار فرهنگی دارد.

یوسفوندی با بیان اینکه سخت‌ترین و پیچیده ترین کار، کار در حوزه انتظامی است، گفت: برخی موارد تخلف پیش از کار انتظامی نیاز به کار فرهنگی دارد. بطور مثال اینکه در برخی مراسم فاتحه مواد مخدر میان عزاداران توزیع می‌شود، این موارد را پیش از کار انتظامی باید با کار فرهنگی اصلاح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه آن طور که باید در زمینه آموزش همگانی کار نکرده ایم و امروز در فضای همدلی و همراهی که میان مسئولین اجرایی، قضایی و انتظامی و امنیتی استان وجود دارد، باید از این فرصت استفاده کرده و بیشتر به کارهای فرهنگی بپردازیم.

این مقام انتظامی در ادامه به برخی معضلات شهر پرداخت و با تقدیر از شهرداری جهت انتقال بازار پرنده فروشان، از شهردار کرمانشاه خواست برای انتقال دیگر صنوف و مشاغل مزاحم از جمله نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو و آهن فروشی‌ها نیز اقدام کند.

یوسفوندی منطقه "نوبهار" را کانون بحرانی در شهر کرمانشاه دانست و اظهار کرد: این مکان نقطع تجمع بویژه در زمان مراسمی مانند چهارشنبه سوری شده است. پارک‌های این منطقه نیز عناوین نامناسبی به خود گرفته و این امر ناراحتی و مزاحمت‌هایی را برای خانواده‌های این محله به وجود آورده است و باید این موارد هر چه سریعتر با تدبیر مسئولین حل شود.

یوسفوندی در ادامه با اشاره به وجود 16 کلانتری در سطح شهر کرمانشاه، از شهرداری خواست برای آسفالت و فضای سبز این کلانتری‌ها اقدامی ترتیب دهد تا ارباب رجوع در مراجعه به این مراکز با فضای آرامش بخش و مطلوبی مواجه شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha