• پنجشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 96050503321
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

وزیر ورزش و جوانان:

آذربایجان‌شرقی می‌تواند در زمینه‌ی گردشگری ورزشی سرآمد باشد

آذربایجان‌شرقی می‌تواند در زمینه‌ی گردشگری ورزشی سرآمد باشد

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر ورزش و جوانان گفت: باتوجه به ظرفیت‌های آذربایجان‌شرقی، این استان می‌تواند در زمینه‌ی گردشگری ورزشی سرآمد باشد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و زیارتی تبریز، ظرفیت این شهر در بخش گردشگری سلامت و موقعیت جغرافیایی‌اش، آذربایجان‌شرقی می‌تواند در بخش گردشگری سرآمد استان‌های کشور باشد.   

وی با اشاره به تشکیل ستاد ملی تبریز 2018، خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری مطلوب برنامه‌های رویداد تبریز 2018، وزارتخانه‌ها وظایفی را برعهده گرفتند و باتوجه به اینکه به نوعی بنده یکی از پایه‌گذاران این رویداد هستم، در وزارت ورزش هم برنامه‌ریزی کردیم که رویدادها و برنامه‌های بین‌المللی را در سال 2018 به میزبانی تبریز برگزار کنیم.   

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان حضور فعالی در ستاد ملی تبریز 2018 دارد، یادآور شد: با یک حرکت جدی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن تبریز 2018، اولین بار جلسه‌مان با روسای فدراسیون‌های ورزشی را در تبریز برگزار کردیم و این موضوع بر روند توسعه استان بسیار تأثیرگذار است.   

وی با قدردانی از تلاش استاندار آذربایجان‌شرقی و نمایندگان مجلس، اعلام کرد: در جلسه امروز اکثر روسای فدراسیون‌های ورزشی، پیشنهاد برگزاری مسابقات مختلف در تبریز را ارایه کردند و با این روند هر ماه میزبان یک یا دو رویداد ورزشی بین المللی در تبریز خواهیم بود و امیدوارم شور و نشاط در بین مردم تبریز و گردشگران ایجاد شود.   

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: آذربایجان‌شرقی و تبریز در زمینه‌ی توسعه رشته‌های مختلف ظرفیت بسیار خوبی دارد.   

وی با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختف در آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: با برگزاری مراسم مختلف تبریز 2018 امیدواریم زمینه ظهور استعدادهای ورزشی را فراهم کنیم.   

سلطانی‌فر در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته به منظور آماده‌سازی تیم‌ملی برای حضور در جام جهانی روسیه، خاطرنشان کرد: 85 روز اردو و هفت دیدار تدارکاتی برای تیم‌ملی پیش‌بینی شده است.   

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا امکان درج لوگوی تبریز 2018 بر روی پیراهن‌های تیم‌ملی فوتبال در جام جهانی روسیه، وجود دارد؟ گفت: موضوع قابل بحثی است. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha