• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96051006219
  • خبرنگار : 71505

دبیر دبیران شورایاری منطقه 13 در جلسه شورای شهر تهران عنوان کرد

کمبود فضای سبز و عدم انتقال پادگان نیروی هوایی عمده‌ترین مشکلات منطقه 13

کمبود فضای سبز و عدم انتقال پادگان نیروی هوایی عمده‌ترین مشکلات منطقه 13

دبیر دبیران شورایاری منطقه 13 با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز و فضاهای ورزشی در این منطقه گفت: امروز انتقال پادگان نیروی هوایی به عنوان یکی از معضلات اصلی این منطقه پس از 10 سال پیگیری، بی‌نتیجه مانده است. در حالی که با انتقال این پادگان می‌توان افزایش چشمگیری در سرانه‌های فضای سبز و فضاهای ورزشی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، بهشتی در سیصدوشصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در گزارش شورایاران منطقه 13 گفت: امروز وجود بنگاه‌های فروش خودرو در خیابان شهید منتظری و ایرانمهر، کمبود فضای سبز، عدم وجود زمین و اماکن ورزشی، عدم تکمیل پروژه عطر سیب، معضل معتادان و کارتن‌خواب‌ها و عدم وجود سوله چندمنظوره از عمده‌ترین مشکلات منطقه 13 محسوب می‌شود.

وی در تشریح حل معضلات و مشکلات شهروندان منطقه 13 به انتقال پادگان نیروی هوایی اشاره کرد و افزود: وجود پادگان نیروی هوایی در این منطقه باعث ایجاد ترافیک سنگین در سطح محلات زاهد گیلانی، اشراقی، دهقان، نیروی هوایی و پیروزی گردیده است. بی‌تردید معضل کمبود مجموعه‌های ورزشی و خدماتی می‌تواند با انتقال این پادگان و زمین‌های آزاد شده حل و فصل شود.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 13 ادامه داد: امروز شهروندان منطقه به دلیل حضور وجود بنگاه‌های فروش خودرو با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند لذا نیاز است که خودروفروشانی چون خیابان امامت، ساماندهی شوند.

بهشتی با اشاره به آلودگی صوتی تردد خودروها در اتوبان باقری برای شهروندان محله آشتیانی تاکید کرد: امروز شهروندان محله آشتیانی از عدم وجود میدان میوه و تره‌بار و کمبود فضای سبز و فضاهای ورزشی رنج می‌برند.

وی با تاکید بر لزوم انتقال پادگان نیروی هوایی به خارج از شهر تهران به عنوان یکی از درخواست‌های شورایاران منطقه 13 گفت: آزادسازی زمین‌های این پادگان می‌تواند برای ساخت ایستگاه آتش نشانی، کلانتری، افزایش سرانه فضای سبز و فضاهای ورزشی مورد استفاده قرار بگیرد، اما هنوز این امر محقق نشده است.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 13 در بخش دیگری از صحبت‌های خود به احداث زیرگذر مواصلاتی از انتهای خیابان پنجم نیروی هوایی به خیابان دماوند جهت رفع و کاهش معضل ترافیکی منطقه اشاره کرد و افزود: با ایجاد زیرگذر می‌توان مشکلات ترافیکی منطقه را حل و فصل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha