• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۴:۰۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96051307937
  • خبرنگار : 71468

اصغر ابراهیمی: تیم یکدستی را به یونیورسیاد می‌بریم

اصغر ابراهیمی: تیم یکدستی را  به یونیورسیاد می‌بریم

مربی تیم ملی وزنه برداری می گوید به دلیل در پیش داشتن رویدادهای دیگر امکانش نبود از 100درصد توان برای بازی های یونیورسیاد استفاده کنند با این حال سعی کردند تیم یک دستی را جمع کنند.

اصغر ابراهیمی در گفتگو با ایسنا درباره ی وضعیت وزنه برداران اعزامی به بازی های یونیورسیاد (المپیک دانشجویان) در چین تایپه بیان کرد: ما اسامی هفت ورزشکار را برای یونیورسیاد اعلام کرده ایم. امیدوارم برای این تیم که با همت رییس فدراسیون و هماهنگی که بین دو فدراسیون وزنه برداری و ورزش های دانشگاهی تشکیل شد، اتفاق خوبی رخ دهد. تمرینات این تیم زیر نظر کادرفنی تیم ملی وزنه برداری انجام گرفت و خود من به عنوان سرمربی همراه ورزشکاران هستم. همچنان هم اردوی نفرات اعزامی به بازی های دانشجویان با ملی پوشان وزنه برداری برگزار می‌شود. البته با توجه به نزدیک بودن بازیهای دانشجویان جهان برنامه تمرینی آنها کمی متفاوت است.

ابراهیمی در مورد اینکه سطح رقابت در بازی های یونیورسیاد همیشه بالا بوده و امکان مدال آوری ایران در این رقابتها چقدر است، تصریح کرد: ما بازی های داخل سالن آسیا را در پیش داریم که برایمان خیلی مهم است و پس از آن مسابقات قهرمانی جهان را داریم و شرایطش نیست از 100 درصد توان و نفرات اصلی مان برای بازی های یونیورسیاد استفاده کنیم چرا که در این صورت رویدادهای بعدی ر از دست می دهیم.  بنابراین به خاطر نزدیکی این رویدادها ناچار شدیم تیم را چند قسمت کنیم. تعدادی از نفرات را برای بازی های یونیورسیاد  می بریم. کسانی که عملکرد قابل قبولی در چین تایپه داشته باشند را به بازی های داخل سالن خواهیم برد. از کسانی هم که در بازی های ترکمنستان نتیجه خوبی بگیریند در مسابقات جهانی استفاده می کنیم. در کل سعی کردیم تیم یک دستی را  برای یونیورسیاد جمع کنیم و امیدمان به این قضیه هست که در بعضی اوزان هم کسب مدال داشته باشیم.

مربی تیم ملی درباره شرایط ملی پوشان وزنه برداری در پایان اردوی ورزقان گفت: به جز آسیب دیگی که برای رامین ربیعی رخ داد، در اردوی ورزقان مشکل خاص  و جدی پش نیامد. البته آن بیشتر یک حادثه بود زیرا در زیر یک وزنه سبک این اتفاق برای ربیعی رخ داد. او جزو نفراتی بود که برای بازی های دانشجویان جهان و داخل سالن آسیا برایش برنامه داشتیم و شاید برای مسابقات جهانی هم نیم نگاهی به او بود اما متاسفانه این  مشکل برایش پیش آمد.

او ادامه داد: با  وجود تمرینات  سنگینی که در  ورزقان داشتیم، در کل بقیه وزنه برداران شرایط مطلوبی دارند. البته این مرحله اول اردو  بود و بدن ها مقداری از آن سطح آمادگی مطلوب برای پذیرفتن تمرینات سنگین دور بود. با این  حال خدا را شکر می‌کنیم که ملی پوشان در این مدت خوب پیش رفتند و همه همکاری کردند.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که در مرحله دوم اردوی تیم ملی تنها سعید علی حسینی به جمع ملی پوشان اضافه می شود، تاکید کرد: ما لیست جهانی را هنوز رد نکرده‌ایم و برای اضافه کردن نفرات دیگری به لیست زمان داریم. با سعید علی حسینی هم در تماس هستیم.فرصت هنوز برای کسانی که مدعی این  هستند که به لیست اضافه شوند، وجود دارد. مطمئنا از آنها تست تمرینی می‌گیریم  و اگر آماده باشند حتما از وجودشان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha