• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۴:۴۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96051509250
  • خبرنگار : 71576

قرار داد یک ساله با فدراسیون بلغارستان دارم

مربی ایرانی تیم ملی ووشو بلغارستان: تیم ملی را بخاطر مربیگری کنار گذاشتم

مربی ایرانی تیم ملی ووشو بلغارستان: تیم ملی را بخاطر مربیگری کنار گذاشتم

که به عنوان سرمربی تیم ملی بلغارستان معرفی شد، از قرار داد یک ساله خود با این تیم خبر داد.

به گزارش ایسنا، چند روزی است که محسن احمدی ووشوکار با تجربه و مدال آور ایران در جهان و آسیا در بخش تالو به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو (بخش تالو) کشور بلغارستان معرفی شده است. با معرفی احمدی به عنوان سرمربی تیم بلغارستان او اولین مربی ووشو لژیونر ایران است که در قاه اروپا فعالیت خواهد کرد. او سرمربیگری تیم‌های پایه(جوانان، نوجوانان و نونهالان) این کشور را بر عهده دارد.

محسن احمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دعوت تیم ملی ووشو را بخاطر مربیگری کنار گذاشته است در این باره گفت: با توجه به نایب قهرمانی ایران در جهان آن هم در بین چشم بادامی‌ها توجه کشورهای اروپایی به ایران بیشتر شده است و به همین دلیل از فدراسیون ایران در خواست مربی کردند. در جریان امضای تفاهم نامه‌ای که فدراسیون ووشو بلغارستان با فدراسیون ایران داشت این کشور درخواست مربی کرد و با توجه به شناختی هم که از من داشتند از طرف فدراسیون به عنوان مربی معرفی  شدم.

او افزود: چینی‌ها در تلاش هستند که ووشو را به المپیک وارد کنند و به احتمال زیاد در یکی دو سال آینده این اتفاق رخ می‌دهد. از این جهت اروپایی‌ها می‌خواهند سرمایه‌ گذاری‌های خود را در این رشته آغاز کنند. به دلیل نبود ووشوی سطح بالا در بلغارستان باید کار مربیگری ام در رده‌های پایه ووشو این کشور را از صفر شروع کنم. تمام تلاش خود را می‌کنم  که نماینده خوبی برای ووشو ایران در اروپا باشم.

احمدی با اشاره به نتایج خوب ووشو ایران در چند سال اخیر اظهار کرد: من اولین مربی ایرانی هستم که به عنوان مربی ووشو در کشورهای اروپایی انتخاب شده‌ام. پیش از این همه کشورها از چین مربی انتخاب می کردند اما بدون شک انتخاب کردن من از کشور ایران به عنوان مربی ووشو بدون شک با نتایج خوب ووشو ایران در این سال‌ها ارتباط مستقیم دارد.

او با اشاره به نام آشنا نبودن ووشو بلغارستان گفت: ابتدا قرار داد من پنج ساله بود اما به دلیل اینکه شناخت زیادی از ووشو این کشور نداشتم تصمیم گرفتم قرارداد یک ساله با این تیم ببندم.  مهر ماه سال جاری مسابقات جهانی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود. سعی می‌کنم تیم جوانان تالو این کشور را برای شرکت در مسابقات پیش رو در صورت خوب بودن شرایط آماده کرده و اعزام کنم.

محسن احمدی در پایان با گلایه از برخی رسانه‌ها اظهار کرد: من اولین مربی ایرانی هستم که به عنوان مربی ووشو از فدراسیون ایران در اروپا لژیونر شده‌ام. متأسفانه برخی رسانه‌ها کم لطفی کرده و این موفقیت خانواده ووشو ایران را کم رنگ جلوه دادند. امیدوارم که با همه این مسائل اسم ووشو ایران را در اروپا پر آوازه‌تر کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha