• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 96060100127
  • خبرنگار : 71567

ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار داوطلب در دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی- کاربردی 

ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار داوطلب در دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی- کاربردی 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۱۴ هزار داوطلب در دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خبر داد و گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های کارشناسی مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی- کاربردی تا پنجم شهریورماه جاری ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهرماه ۹۶ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز یکشنبه ۲۹ مردادماه جاری آغاز شد و تا روز یکشنبه ۵ شهریورماه پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه‌ای که از روز شنبه، ۲۸ مردادماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و همچنین ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با آغاز ثبت‌نام از روز یکشنبه، ۲۹ مردادماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت، می‌توانند برای شرکت در پذیرش مذکور ثبت‌نام کنند.

دکتر توکلی همچنین خاطرنشان کرد: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بر اساس معدل کل کاردانی مندرج در گواهی کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، رزمندگان، شاغلین و ایثارگران همچنین بومی بودن با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی- کاربردی و مصوبات این دانشگاه صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز اول شهریور ماه جاری تعداد ۱۴ هزار و ۷۹۶ داوطلب نسبت به ثبت نام در دوره‌های فوق اقدام کردند. 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لذا داوطلبان لازم است با استفاده از کارت‌های عضو شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری با شماره سریال ۱۲ رقمی اقدام و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha