• چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96060100368
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

بهره برداری از 10 طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان همزمان با هفته دولت

بهره برداری از 10 طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان همزمان با هفته دولت

ایسنا/سمنان رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 10 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری 906 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان سمنان خبر داد.

بهروز اسودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این 10 طرح صنعتی و تولیدی همزمان با هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، گرمسار و شاهرود افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای 400 نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح طرح توسعه کارخانه صنایع لاستیکی پارمیدا در هفته دولت امسال خبر داد گفت: این کارخانه سازنده انواع نوارلاستیکی خودرو در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است که با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد ریال ، ظرفیت تولید سالانه 6500 تن انواع نوار لاستیکی خودرو را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 150 نفر در شهرستان سمنان ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح تولید سود پرک شرکت شیمیایی کلران نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری حدود 130 میلیارد ریال که زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم کرده است افتتاح می ‌شود.

اسودی از افتتاح دو واحد تولیدی کیسه الوان فجر و پایا پلیمر دانا در شهرستان گرمسار خبر داد و تصریح کرد: دو واحد تولیدی کیسه الوان فجر با سرمایه گذاری حدود 60 میلیارد ریال و شرکت پایا پلیمر دانا با سرمایه گذاری 65 میلیارد ریال و با اشتغالزایی حدود 70 نفر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت، واحد تولیدی پنجره دوجداره سمیر شاهرود، تولید کننده درب و پنجره از یوپی وی سی و الومینیوم و انواع نماهای ساختمانی آلومینیومی، شیشه ای و ترکیبی با ظرفیت تولید سالانه 8000 تن و سرمایه گذاری 44 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که برای 30 نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه گفت: واحدهای تولیدی سرو سبز تولید کننده مقوای دوبلکس، صنایع بسته بندی پاک ظرف گلستان تولید کننده انواع ظروف پلی اتیلن و پلی استایرن، واحد تولیدی ماهک ، فراورده های لبنی متولیان و یک واحد خدماتی آرمانی از دیگر طرح های قابل افتتاح در استان سمنان همزمان با هفته دولت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha