• یکشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 96061207130
  • منبع : نمایندگی فارس

پیکر مربی فقید دانش آموزان هرمزگانی در شیراز به خاک سپرده شد

پیکر مربی فقید دانش آموزان هرمزگانی در شیراز به خاک سپرده شد

ایسنا/فارس پیکر مربی فقید دانش آموزان هرمزگانی که روز جمعه 10 شهریورماه جاری به همراه هفت تن از شاگردانش درحادثه واژگونی اتوبوس در داراب فارس جان باخت، صبح امروز در شیراز به خاک سپرده شد.


به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر شهربانو فراحی‌ قصرابونصر از کارکنان آموزش و پرورش هرمزگان که در حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در داراب، فوت کرده بود، با حضور مسئولان آموزش و پرورش و جمعی از شهروندان در شیراز برگزار شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: مرحومه فراحی قصر ابونصر از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و اصالتا اهل شیراز بود .

حمید رضا شعبانی افزود: عصر امروز یکشنبه آیین ترحیم این همکار فقید فرهنگی در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) در شیراز برگزار می شود .

در حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان که روز جمعه 10 شهریورماه جاری در شهرستان داراب روی داد، هفت دانش آموز، مربی آنها و مالک اتوبوس جان باختند و 34 تن مصدوم شدند. پلیس فارس علت این حادثه را خواب آلودگی راننده اعلام کرد .

از این تعداد، تاکنون 22 تن از مصدومان با تکمیل مراحل درمان از بیمارستان مرخص شده اند و بیمارستان های داراب، شهید رجایی و نمازی شیراز به ترتیب در حال خدمات رسانی درمانی به شش، چهار و دو مصدوم دیگر این حادثه هستند .

این اتوبوس، یکی از سه دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی بود که راهی شیراز بودند .

آنها با هدف شرکت در اردوی ملی – قطبی اعضای گروه فرزانگان تشکیلات دانش آموزی قطب یک کشور به استان فارس کرده بودند .

به گفته رئیس اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس، این اردو از روز جمعه 10 شهریورماه جاری در شیراز آغاز شده و تا روز دوشنبه 13 شهریورماه ادامه دارد.

شعبانی افزود: در این اردو دانش آموزان دختر برگزیده عضو تشکیلات فرزانگان از استان های کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و فارس حضور دارند و با توجه به تالمات روحی ناشی از حادثه واژگونی اتوبوس، دو دستگاه اتوبوس دیگر حامل دانش آموزان هرمزگانی روز جمعه از داراب به بندرعباس بازگشتند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha