• سه‌شنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 96062816467
  • منبع : نمایندگی مرکزی

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

مجمع عمومی آذراب دوباره برگزار می شود/ضرورت تسریع مراجع قضایی در برخورد با تخلفات مالکان فعلی

مجمع عمومی آذراب دوباره برگزار می شود/ضرورت تسریع مراجع قضایی در برخورد با تخلفات مالکان فعلی

ایسنا/مرکزی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آینده و احتمالا هفته آینده مجمع عمومی شرکت اذراب مجددا برگزار خواهد شد.

علی اکبر کریمی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تنشی که در جلسه روز دوشنبه مجمع عمومی آذرآب اتفاق افتاد و منجر به لغو این جلسه شد، اظهار کرد: عملکرد ظالمانه و غیر قانونی مالکیت شرکت آذرآب، این شرکت را با بحران مواجه کرده و باعث ظلم و اجحاف در حق کارگران شده است به طوری که ماه هاست کارگران این شرکت نتوانسته‌اند حقوقی دریافت کنند و خود و خانواده آنان در بحران به سر می برند.

وی با بیان اینکه پیگیری های جدی در این خصوص صورت گرفته است، افزود: در جلسه با وزیر صنعت و معدن لزوم کوتاه شدن هر چه سریعتر دست این افراد از آذرآب را مطرح کردم و با پیگیری‌هایی که با حضور سیدمهدی مقدسی دیگر نماینده اراک در این خصوص داشتیم قرار بود با برگزاری این مجمع، مدیران جدید شرکت توسط بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده شرکت انتخاب شوند.

کریمی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تسریع در تعیین تکلیف وضعیت حقوقی سهام این شرکت و مدیریت آن، به پیگیری هایی که از یکماه گذشته بهمراه "سیدمهدی مقدسی" دیگر نماینده اراک در خصوص حاکمیت هرچه سریعتر بانک کشاورزی بر آذرآب و انتخاب مدیران جدید انجام شده است، اشاره کرد و گفت: در جلساتی که با مدیرعامل بانک کشاورزی برگزار شد بر این مسئله تاکید کردم و روز یکشنبه نیز باتفاق دیگر نماینده اراک در جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان بورس خواستار حمایت این سازمان از اقدامات شرکت کارگزاری بانک کشاورزی برای برگزاری هرچه سریعتر و بهتر مجمع عمومی شرکت شدیم و قول مساعد در این رابطه داده شد.

کریمی افزود: متاسفانه با اقدام غیرقانونی مالکان در این جلسه، مجمع به تنش کشیده شد و نماینده سازمان بورس مجبور شد جلسه را ترک کند و در نهایت جلسه لغو شد. به دنبال اتفاقاتی که روز دوشنبه برای مجمع آذرآب افتاد، مطابق ماده ٩٥ قانون تجارت شرکت کارگزاری بانک کشاورزی از طریق سازمان بورس با هماهنگی بازرس قانونی آذرآب اقدام به دعوت مجدد مجمع عمومی این شرکت خواهد کرد و در روزهای آینده و احتمالا هفته آینده این مجمع مجددا تکرار خواهد شد.

وی افزود: از مسئولان سازمان بورس و مراجع قضایی در استان که قبلا نیز بواسطه تخلفات مالکان فعلی شرکت به دنبال برخورد با آنان بودند می خواهیم که سریعتر در این خصوص اقدام کنند و اجازه ندهند این ظلم به اراک و کارگران آذرآب ادامه یابد.

 صبح امروز جمعی از کارگران این شرکت نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود در میدان میدان امام خمینی  اراک تجمع کردند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha