• چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 96062917047
  • منبع : نمایندگی مرکزی

مقدسی:

وزیر صنعت برای رفع مشکلات هپکو و آذراب جلسه فوق العاده تشکیل دهد

وزیر صنعت برای رفع مشکلات هپکو و آذراب جلسه فوق العاده تشکیل دهد

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت و معدن خواست تا با تشکیل یک جلسه فوق‌العاده با حضور همه ذینفعان و مسئولان ذیربط تصمصمیات کارساز و اثربخش در خصوص رفع مشکلات آذراب و هپکو اتخاذ کنند.

سید مهدی مقدسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی روزهای اخیر اخبار تلخی درخصوص کارگران شرکت های آذراب و هپکو به گوش رسید، گفت: علیرغم پیگیری ها و جلسات متعدد با وزیر صنعت و معاونانش، استاندار، مدیرعامل بانک کشاورزی، مسئولان بورس و کارگزاری بانک کشاورزی و تصمیماتی که با حضور وزیر صنعت اتخاذ شد، هنوز گشایشی در کار این واحد ایجاد نشده است.

وی عدم پرداخت حقوق به کارگران را یک معضل دانست و با تاکید بر اینکه مسئولان به جای رفع مشکل کارگران نمک به زخم آنها نپاشند و آنان را که چند ماه است حقوق نگرفته‌اند، درک کنند، اظهار کرد: رفع مشکلات این واحدها نیازمند اهتمام ویژه و تصمیم انقلابی است. وقت گذراندن و فرصت دادن به افرادی که شاید تلاشی برای رفع مشکل نمی کنند راه به جایی نمی‌برد.

مقدسی از وزیر صنعت و معدن خواست تا با تشکیل یک جلسه فوق‌العاده با حضور همه ذینفعان و مسئولان ذیربط تصمصمیات کارساز و اثربخشی در این خصوص اتخاذ کنند و افزود: انتظار می‌رود دولت تصمیمات عملیاتی و اساسی در این خصوص اخذ کند.

وی اظهار کرد: اگر روند کار به کندی پیش برود و تصمیمات انقلابی در این خصوص گرفته نشود، مشکلی برطرف نخواهد شد که در این صورت ما به تکالیف قانونی خود در مجلس عمل خواهیم کرد.

مقدسی افزود: از استاندار انتظار می رود که فورا و با اقدام حضوری در حوزه ریاست جمهوری با جدیت این موضوع را پیگیری کرده و تا رفع مشکل به پافشاری بر این پیگیری حضوری ادامه دهد.

وی با تاکید براینکه طرف‌های درگیر باید برای رفع مشکلات اراده داشته باشند، اظهار کرد: متاسفانه تصمیمات و اقدامات انجام شده تاکنون منجر به نتیجه مطلوب نشده و کارگران از این وضعیت نگرانند.

وی بر لزوم خویشتن‌داری کارگران در این خصوص نیز تاکید کرد و گفت: کمیته مشترکی از مسئولان و نمایندگان کارگران پیگیر این مطالبات به حق باشند تا مشکل برطرف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha