• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۳۹۶ / ۲۱:۰۴
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 96070402863

گزینه نهایی ریاست هلال احمر: هیچ نسبتی با دکتر روحانی ندارم

گزینه نهایی ریاست هلال احمر: هیچ نسبتی با دکتر روحانی ندارم

گزینه نهایی ریاست هلال احمر و رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد که با رئیس‌جمهور هیچ نسبت خانوادگی نسبی یا سببی ندارد ولی به او ارادت کامل داشته و دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی اصغر پیوندی اضافه کرد: همیشه مشی و رفتار اعتدالی و سعه صدر و صبر ایشان الگوی من در تمام کارهایم بوده و خواهد بود اما اخبار منتشرشده در خصوص نسبت بنده با دکتر روحانی صحت ندارد.

دکتر علی اصغر پیوندی گزینه نخست پیشنهادی به رییس جمهور جهت ریاست هلال احمر همچنین با صدور بیانیه‌ای شایعات در خصوص نسبت خویشاوندی‌اش با رییس جمهور را رد کرد.

در بیانیه دکتر پیوندی آمده است:
« باسمه تعالی
با حمد و سپاس به درگاه ایزد منان و ضمن قدردانی از اعتماد اعضای محترم شورای عالی هلال احمر در انتخاب این جانب به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی به رییس جمهور محترم جهت تصدی ریاست جمعیت هلال احمر، به استحضار عموم هم‌میهنان عزیز می‌رساند آنچه طی روزهای اخیر در مورد نسبت خویشاوندی این جانب با رییس جمهور محترم و تاثیر آن بر فرایند تعیین ریاست جمعیت هلال احمر در رسانه‌ها و فضای مجازی انتشار یافته بی‌پایه و اساس است و صحت ندارد. رابطه خویشاوندی با رییس جمهور محترم به جای خود برای بستگان ایشان مایه مباهات می‌باشد، لکن این جانب صراحتا اعلام می‌نمایم که هیچ نسبت خویشاوندی نسبی یا سببی با رییس جمهورمحترم ندارم. دولت محترم تدبیر و امید و بخصوص رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی بدون تردید نشان داده‌اند که در سپردن مسؤولیت‌ها صرفا بر مبنای موازین قانونی و شایستگی افراد و فارغ از حاشیه پردازی‌ها و سهم خواهی‌ها و فشارهای رسانه‌ای یا وابستگی‌های خانوادگی تصمیم‌گیری می‌نمایند. در دولت یازدهم نیز که این جانب عهده‌دار ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بودم نسبت به انتشار گمانه زنی‌های ناصحیح در مورد نسبت خویشاوندی با رییس جمهور محترم واکنش متناسب نشان داده و این موضوع را از مجاری قانونی پیگیری نمودم. اینجانب خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را امانتی بزرگ از سوی خداوند متعال و ملت بزرگ ایران دانسته که همواره بعنوان یک پزشک و معلم به آن افتخار می‌کنم. امیدوارم در سایه اخلاق و انصاف و اعتدال و همگرایی و هم افزایی همه فعالان سیاسی و اجتماعی و رسانه‌ای، روند پرشتاب توسعه و پیشرفت و حل مشکلات کشور را شاهد باشیم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha