به گزارش ایسنا، بهمن خسروانی گفت: در پی انتقادات مسافرین و شهروندان از فضای نامناسب پایانه شهید کاویانی مبنی بر ایجاد مزاحمتهای دلالان جهت جذب مسافرین و با توجه به اینکه پایانههای مسافربری به ویژه پایانه بزرگ کاویانی ویترین اصلی شهر محسوب میشود، تلاشهای مستمری صورت گرفت تا این مشکل حل شود.
وی افزود: پس از بررسیهای کارشناسی از ابعاد مختلف نظیر فضای ساختاری پایانه، وجود شرکتها و مؤسسات مسافربری، نحوه جذب مسافر و فروش بلیط و ... جلسات متعددی با دستگاههای مرتبط در این خصوص برگزار شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح حذف دلالان از پایانه کاویانی از اسفند ماه سال 94 اجرایی شد و تا کنون نیز ادامه دارد، اظهار کرد: در ابتدای اجرای طرح جارچیان و دلالان همچنان در فضای پایانه مشاهده میشدند.
وی از برخورد جدی با متخلفان در این مدت خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر به قطعیت میتوان گفت خبری از وجود دلالان و جارچیان در پایانه شهید کاویانی به شکل قبل نیست.
خسروانی یادآوری کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون شش مورد فعالیت غیرقانونی و پنهانی دلالان در این پایانه گزارش و طی کمیسیون ماده 12 با شرکت یا تعاونی منتسب به دلال متخلف برخورد و صدور حکم صورت گرفته است.
این مسئول افزود: احکام صادره برای شرکتهای متخلف در ابتدا بصورت تذکر و در صورت تکرار با پرداخت جریمه نقدی همراه است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت محسوس یا نامحسوس جارچیان و دلالان، ضمن کسب اطلاع از شرکت و مؤسسه تعاونی منسوب به دلالان، با مراجعه حضوری به دفتر سرپرستی این اداره کل در محل پایانه شهید کاویانی و یا تماس با شماره تلفن38222446 مراتب را اطلاع دهند.
انتهای پیام
نظرات