• پنجشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 96072010974
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

حذف کامل جارچیان در ترمینال "کاویانی" کرمانشاه

حذف کامل جارچیان در ترمینال "کاویانی" کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از حذف و پاکسازی کامل جارچیان و دلالان از پایانه شهیدکاویانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهمن خسروانی گفت: در پی انتقادات مسافرین و شهروندان از فضای نامناسب پایانه شهید کاویانی مبنی بر ایجاد مزاحمت‌های دلالان جهت جذب مسافرین و با توجه به اینکه پایانه‌های مسافربری به ویژه پایانه بزرگ کاویانی ویترین اصلی شهر محسوب می‌شود، تلاش‌های مستمری صورت گرفت تا این مشکل حل شود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی از ابعاد مختلف نظیر فضای ساختاری پایانه، وجود شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری، نحوه جذب مسافر و فروش بلیط و ... جلسات متعددی با دستگاه‌های مرتبط در این خصوص برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح حذف دلالان از پایانه کاویانی از اسفند ماه سال 94 اجرایی شد و تا کنون نیز ادامه دارد، اظهار کرد: در ابتدای اجرای طرح  جارچیان و دلالان همچنان در فضای پایانه مشاهده می‌شدند.

وی از برخورد جدی با متخلفان در این مدت خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر به قطعیت می‌توان گفت خبری از وجود دلالان و جارچیان در پایانه شهید کاویانی به شکل قبل نیست.

خسروانی یادآوری کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون شش مورد فعالیت غیرقانونی و پنهانی دلالان در این پایانه گزارش و طی کمیسیون ماده 12 با شرکت یا تعاونی منتسب به دلال متخلف برخورد و صدور حکم صورت گرفته است.

این مسئول افزود: احکام صادره برای شرکت‌های متخلف در ابتدا بصورت تذکر و در صورت تکرار با پرداخت جریمه نقدی همراه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت محسوس یا نامحسوس جارچیان و دلالان، ضمن کسب اطلاع از شرکت و مؤسسه تعاونی منسوب به دلالان، با مراجعه حضوری به دفتر سرپرستی این اداره کل در محل پایانه شهید کاویانی و یا تماس با شماره تلفن38222446 مراتب را اطلاع دهند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha