• یکشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 96080703922
  • خبرنگار : 71365

محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت ارشاد شد

محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت ارشاد شد

محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

به گزارش ایسنا، جوادی با حکم سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به این سمت منصوب شده است.

در حکم صالحی خطاب به محسن جوادی آمده است: «نظر به مراتب علمی و سوابق فرهنگی و مطالعاتی ارزشمند جناب‌عالی به‌موجب این حکم به سمت «معاون امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای ارزشمند، فرهیخته و صاحب‌نظر در زمینه احیا و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی – ایرانی، برنامه‌ریزی در جهت تولید، توسعه و ترویج فرهنگ مکتوب  و پژوهش‌های فرهنگی، حمایت از حقوق نویسندگان و اهل قلم و ناشران و روزآمد ساختن فعالیت‌های حوزه اندیشه و چاپ و نشر موفق و مؤید باشید.»

پس از انتصاب سیدعباس صالحی، معاونت پیشین فرهنگی این وزارتخانه، به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلگی که مدیر دفتر توسعه کتاب و کتاب‌خوانی است، تا کنون سرپرستی این معاونت را عهده‌دار بود.

در معرفی محسن جوادی آمده است: دکتر محسن جوادی عضو هیات علمی دانشکده الهیات قم با مرتبه استادی است. او مدرک دکترای خود را از دانشگاه تربیت مدرس در رشته فلسفه و حکمت متعالیه گرفته است. همچنین کارشناسی ارشد الهیات؛ فلسفه و کلام اسلامی دارد. جوادی در زمینه‌های فلسفه اسلامی، فلسفه اخلاق و کلام اسلامی صاحب تخصص است و از این رو در فرااخلاق، فلسفه غرب، اخلاق و فلسفه اخلاق سابقه تدریس دارد. کتاب‌های «مساله باید و هست»، «درآمدی بر خداشناسی فلسفی» و «نظریه ایمان» از آثار او هستند. جوادی همچنین «دبیر علمی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» بوده است.

مسئول روابط بین‌المللی دانشگاه قم، مدیر گروه فلسفه و اخلاق در دانشگاه قم، دبیر کنفرانس بین‌المللی فلسفه دین، دبیر کنفرانس بین‌المللی شهید بهشتی،  سردبیر مجله علمی پژوهشی به زبان انگلیسی، عضو هیات امنای دانشگاه ادیان و ... نیز بخشی دیگر از  سوابق معاون جدید فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان شده است.

پی‌نوشت: این خبر به‌روزرسانی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha