• جمعه / ۱۲ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96081207161
  • خبرنگار : 71552

بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

محمد ارزنده: تعهد داده‌ام که "تا کیهانی رییس هست هیچ مشکلی ندارم"

محمد ارزنده: تعهد داده‌ام که "تا کیهانی رییس هست هیچ مشکلی ندارم"

ملی‌پوش پرش طول می‌گوید که از زمانی که کیهانی آمده است حاشیه‌ها دو، سه برابر شده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمد ارزنده با حضور در غرفه ایسنا، در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد برنامه‌های خود، اظهار کرد: اولین برنامه من حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیای داخل سالن است، خودم جلو جلو برنامه‌ریزی کرده‌ام، چون سه ماه باقی‌ مانده به مسابقات، فدراسیون برنامه‌ای ندارد. شاید من در این رقابت‌ها حاضر نباشم، اما جلو جلو برنامه‌ریزی کرده‌ام.

او ادامه‌ داد: حضور در این رقابت‌ها با مسابقات انتخابی همراه خواهد بود. هر کسی بیش‌ترین زحمت را کشیده باشد، امیدوارم که به زحماتش برسد و نماینده شایسته‌ای برای تیم‌ ‌ملی ایران در این مسابقات باشد. برنامه سال آینده نیز بازی‌های جاکارتا خواهد بود.

این ملی‌پوش پرش طول در ادامه‌ خاطرنشان کرد: هر ورزشکار باید ببیند که چقدر بودجه دارد و باید بودجه خود را بررسی کنیم. ما از جیب هزینه می‌کنیم و شاکی هم نیستیم و همیشه همین طور بوده است. همیشه همین اتفاق رخ داده است. البته این درست نیست که این همه زحمت می کشیم و از جیب خود هزینه می‌کنیم، اما پز دادن برای آقایان است.

او در مورد مشکلات دوومیدانی ایران، اظهار کرد: از زمانی که کیهانی آمده است حاشیه‌ها در این رشته دو، سه برابر شده است. اگر نسبت به قبل بررسی کنیم، می بینیم که چندین برابر حاشیه ایجاد شده است و باید ببینیم که این حاشیه‌ها ادامه‌دار خواهد بود یا خیر.

این ملی‌پوش پرش طول خاطرنشان کرد: من بعد از آن بیانیه دیگر مصاحبه‌ای نکرده‌ام. در آن زمان اوضاع مسالمت‌آمیز تمام شد و گفتند که بنویسم از الان تا زمانی که کیهانی هست هیچ مشکلی با فدراسیون نداریم. به نوعی تعهد از بچه‌ها گرفته شد.

او گفت‌: من از الان تا زمانی که کیهانی هست هیچ مشکلی ندارم چون همه چیز خوب است.

ارزنده در پایان سخنانش گفت‌: باید بپرسیم طرح استعدادیابی کجاست، طراح  که نایب رییس پیشین بود رفته است،  ولی نمی‌دانیم  که طرح استعدادیابی به کجا رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha