• شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96081307614
  • خبرنگار : 30054

مدیرعامل  Asia South سواروسکی از همکاری با برند درسا می‌گوید:

کیفیت محصولات چرم درسا بسیار بالا است

چرم درسا

کریستال‌ها روی پارچه‌های اعلا، زیر نور چشم‌نواز سالن جاخوش کرده بودند اما کمی آن طرف‌تر کریستال‌ها، جای جدیدی را تجربه می‌کردند و این بار روی چرم ایرانی قرار گرفته بودند که سابقه‌ای دیرین در تولید دارد، تا پیوند چرم و کریستال برقرار شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام چرم درسا، این برند چرم ایرانی و کریستال‌های اروپایی سواروسکی تلفیق چشمگیری را به وجود آورده بودند که بینندگان رخداد جهانی سواروسکی را مسحور خود کردند. برند چرم درسا با سابقه سه دهه فعالیت، توانسته است لایسنس برندینگ سواروسکی را دریافت کند و این بار به نمایندگی از ایران، در رخداد جهانی حضور داشت که در دوبی برگزار شد تا فصل جدیدی برای چرم ایرانی رقم بخورد و بتواند حضور موفقی را در عرصه بین‌المللی تجربه کند.

به نقل از درسا چرم، شاهین فاطمی مدیرعامل برند چرم درسا در مورد این قرارداد، پیش‌ از این گفته بود: طبق گزارش سواروسکی، برند درسا برترین برند خاورمیانه در حوزه چرم است و با مکاتباتی که میان ما و آنها انجام گرفت و جلسات و سفرهای متعددی که برگزار شد در مدت کمتر از دو سال، ما موفق شدیم که گواهینامه همکاری سواروسکی را دریافت کنیم. توجه داشته باشید که لایسنس برند با نمایندگی فروش تفاوت دارد، در نمایندگی ما تنها فروشنده کالاها هستیم اما ما امروز می‌توانیم برای مشتریانی که دوست داشتند کالای خارجی با کیفیت‌تری بخرند با کمک سواروسکی و مشاوره‌هایی که در بخش طراحی، از آنها گرفتیم محصولی با لایسنس سواروسکی داشته باشیم. محصول ما تنها محصول چرمی رخداد سواروسکی در هفته گذشته بود. فکر می‌کنم در اواخر دهه سوم درسا بتوانیم سبک‌زندگی را تکمیل کنیم و برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی آماده شویم. اما اروپایی‌ها چه نگاهی به همکاریی با ایران دارند؟

درست در شرایطی که چشم‌های بسیاری به رخداد جهانی برند سواروسکی خیره شده بود تا شاهد محصولات چرم درسا باشند که به تازگی از سواروسکی لایسنس برندینگ را گرفته بود، مدیرعامل سواروسکی در آسیای جنوبی از همکاری با ایران و برند چرم درسا می‌گوید. «ویویک رمبهردان» مدیرعامل  Asia South سواروسکی، جوانی هندی است که در همه مدت مصاحبه‌اش، از ایران به عنوان یک کشور ثروتمند با فرهنگی غنی یاد می‌کند.

وی همکاری با چرم درسا را اولین قدم همکاری با ایران می‌داند و از کیفیت بالای محصولات برند چرم درسا هیجان‌زده است. از این که قرار است چنین همکاری مشترکی با یک برند ایرانی چرم داشته باشند خوشحال است و تاکید می‌کند که چرا در خاورمیانه ایران را انتخاب کرده‌اند.

متن گفت‌وگو با ویویک رمبهردان را به نقل از روابط عمومی درسا چرم در ادامه می‌خوانید:

شما اخیرا همکاری مشترکی را با یک برند ایرانی آغاز کرده‌اید و نخستین محصولات چرم درسا با لایسنس سواروسکی هم در رخداد جهانی هفته گذشته در شهر دوبی رونمایی شد. دوست دارم بدانم چه شد که سواروسکی به برند چرم درسا پیشنهاد همکاری داد و از این محصول رونمایی شد؟ در این راستا چه بررسی‌هایی صورت گرفت؟

در مورد این همکاری مشترک باید بگویم که برای ما تقریبا جنوب آسیا و منطقه‌ای که کل این رخداد در آن صورت گرفت، اهمیت زیادی دارد. برای من نکته اصلی این همکاری، پدیدارشدن یک بازار و فرصت جدیدی است که تا به حال وجود نداشته است. استراتژی سواروسکی به منظور توسعه بازار فروش کریستال‌هایش همواره این بوده است که از استعدادهای موجود استفاده کند تا مدلی مثل همکاری با درسا را ایجاد کند. بنابراین ورود به ایران و همکاری با برند چرم درسا یک همکاری بسیار جذاب برای ما در منطقه آسیای جنوبی است.

فارغ از نحوه همکاری صورت گرفته با برند درسا، آیا به این موضوع فکر کردید که همکاری مشابه با برند درسا را در سایر کشورهای این منطقه، دنبال کنید و به این ترتیب حوزه فعالیت خود را گسترش دهید؟

در این میان، کشورهای دیگری مثل ویتنام، مالزی و اندونزی هم جزو کشورهایی بودند که ما به همکاری با آنها فکر کرده و خواهیم کرد. اما در نهایت با بررسی‌های صورت گرفته از میان چرم‌های موجود در خاورمیانه، تنها برند درسا واجد این ویژگی‌ها شناخته شد. به همین دلیل سواروسکی این پیشنهاد همکاری را به برند درسا داد و در نهایت از محصول مشترک خود رونمایی کرد.  

چه اتفاقی افتاد که شما ایران را در میان کشورهای آسیای جنوبی انتخاب کردید؟

در سال‌های اخیر شرایط مساعدی در ایران برقرار شده و موقعیت‌های مناسبی برای توسعه بازار در این کشور وجود دارد. بنابراین برای ما زمان مناسبی برای همکاری با ایران است و اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که ما هنوز به طی کردن مراحل بسیار دقیقی نیاز داریم. در واقع ما در حال حرکت در مسیر این رابطه و همکاری با ایران، به صورت آهسته و پایدار عمل می‌کنیم. ایران به دلیل داشتن ظرفیت بالایی از برندهای خلاق و طراحان خوش ایده و دارای پتانسیل، در حال تبدیل شدن به بازار بزرگ برندها است و کالاهای دست‌ساز بسیار زیبایی دارد که نماد فرهنگ غنی این کشور است. در واقع برند چرم درسا علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های متمایز، با استانداردهای بین‌المللی سواروسکی نیز مطابقت دارد و در نتیجه برند درسا اولین همکاری رسمی ما در این کشور است.

برنامه‌تان برای آینده همکاری با ایران چیست؟ آیا به توسعه روابط بیشتر با ایران فراتر از همکاری با درسا هم فکر می‌کنید؟

برنامه‌ ما آهسته و یکنواخت است. شما می‌دانید که سواروسکی رفتارهای عجولانه ندارد. ما از زمانمان استفاده لازم را می‌بریم. ایران برای ما یک مرحله برای ثابت کردن خودمان است تا یک همکاری بزرگ در این منطقه داشته باشیم.

چقدر به آینده رابطه با برند چرم درسا خوش‌بین هستید؟ شاید شما هم بتوانید با کمک درسا محصولاتتان را در حوزه چرم گسترش دهید؟ به چنین موضوعی فکر کرده‌اید؟

بله. درسا اولین برند چرمی در خاورمیانه است که ما همکاری‌مان را با آن شروع کرده‌ایم و از نگاه ما محصولات بسیار خوبی دارد. کیفیت محصولات درسا بسیار عالی است و برای همین است که ما در ایران، درسا را انتخاب کرده‌ایم. ما برندهایی را انتخاب می‌کنیم که اشتیاق و علاقه بیشتری را برانگیزد. تیم سواروسکی تا اینجای کار، نسبت به همکاری مشترک با درسا بسیار خوش‌بین و خوشحال است، همان طور که می‌دانید ما برای همکاری، بهترین‌ها جست‌وجو می‌کنیم و همکاری با درسا اولین بخش از همکاری‌های بسیاری است که قرار است در ایران داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.