• یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96081408087
  • خبرنگار : 71518

آیا وزارت ورزش باز هم مبهوت "بازی رسانه‌ای" می‌شود؟

استعفا یا تاکتیک رسانه‌ای/ بازی نخ‌نما شده‌ی آقای طاهری!

استعفا یا تاکتیک رسانه‌ای/ بازی نخ‌نما شده‌ی آقای طاهری!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باز هم به تاکتیک قدیمی‌اش برای فشار بر وزارت ورزش و جوانان روی آورد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز خبری با عنوان خداحافظی طاهری منتشر شد که نشان می‌داد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که قصد دارد امروز راهی کربلا شود، با  کارمندان باشگاه خداحافظی کرده و از آن‌ها حلالیت خواسته است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته با این عمل نشان دهد که قصد کناره‌گیری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را دارد اما به راستی مدیرعاملی که قصد کناره‌گیری دارد آیا نباید با نوشتن یک نامه رسمی استعفا آن را به مقامات بالادستی خود ارائه کند؟

البته این برای اولین بار نیست که خبر جدایی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر می‌شود، چرا که پیش از این هم چند بار درست در زمان‌هایی که باشگاه بزرگ تهرانی با مشکلات مالی مواجه می‌شد، علی‌اکبر طاهری دست به استعفا می‌زد تا به نوعی به پشتوانه پیروزی‌هایی که برانکو برای تیمش به دست می‌آورد با یک تاکتیک از پیش تعیین شده وزارت ورزش و جوانان را تحت فشار قرار دهد تا به نوعی منابع مالی باشگاه را تامین کند اما به راستی آیا این تاکتیک مناسبی برای تامین منابع مالی محسوب می‌شود؟

اگر علی‌اکبر طاهری واقعا از توان تامین منابع مالی باشگاه عاجز است، چرا واقعا استعفا نداده و اجازه نمی‌دهد کسی که توانایی مدیریت بیشتری دارد، وارد گود شود؟

اگر قرار باشد مدیریت با حسابی پر از پول انجام شود که دیگر نمی‌شود به آن هنر مدیریت نامید. در فوتبال ایران که باشگاه‌ها بعضا دولتی هستند علی‌الخصوص باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که در اختیار وزارت ورزش و جوانان هستند باید با هنر مدیریت خود کسب درآمد کنند و امور جاری را رتق و فتق کنند نه اینکه هر زمان باشگاه با مشکل مالی مواجه شد دست به استعفا زد.

البته در این میان شاید سوالی که در ذهن خیلی‌ها ایجاد شود این است اگر به براستی برانکو با پرسپولیس نتایج اینچنین درخشان کسب نمی‌کرد آیا باز هم طاهری از تاکتیک استعفا استفاده می‌کرد؟

حال باید دید آیا این بار سلطانی‌فر و وزارت ورزش و جوانان باز هم تحت تاثیر جو هواداران قرار گرفته و با استعفای صوری سرپرست پرسولیس و بلوای رسانه‌ای پشت آن مخالفت خواهد کرد یا اینکه این بهانه را آغازی برای ترمیم هیات مدیره و مدیریت پرسپولیس قرار داده و یک بار برای همیشه به این ماجراهای کشدار و منفعت‌طلبانه پایان خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۸-۱۴ ۱۰:۳۲

واقعا آدم متاسف می‌شه بعضی از مطالب سایت‌ها رو می‌خونه. آخه نویسنده محترم تیمی که دولتی هست چرا دولت نباید خرجش و بده یا اگه نمی‌ده چرا حق پخش یا بلیط فروشی یا تبلیغات دور زمین یا ده‌ها آیتم سودآور دیگه رو به باشگاه واگذار نمی‌کنند تا دست مدیرعامل جلو این و اون دراز نشه. مگه طاهری دست کنه توجیبش اجی مجی بخونه تا پول دراره.

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۱۴ ۱۰:۵۶

اگر فرضیه نویسنده درست باشد و استعفا ترفندی برای ایجاد فشار روانی باشد آیا راهی به‌جز این را می‌توان پیشنهاد داد؟ نویسنده می‌گوید طاهری برود و کسی بیاید که بتواند جذب پول کند، گویی ده‌ها مدیر توانمند پشت در اتاق مدیریت ایستاده‌اند و گویی نویسنده سال‌های پیش را فراموش کرده است.

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۱۴ ۲۳:۵۸

واقعا از این متن متعجبم

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۱۵ ۰۰:۳۷

فقط مربی خوب داشتن دلیل بر موفقیت نیست نمونه‌شم افشین قطبی بود که با مدیریت کاشانی قهرمان شد ولی فصل بعد با مدیریت ضعیف مصطفوی قطبی تا نیم فصل هم دوام نداشت و فرار کرد رفت. طاهری یک مدیر سالم قوی و به دور از حاشیه‌اس که نه به بازیکن و نه به هیچکس دیگه باج نمی‌ده پس باید حفظش کرد. همه پرسپولیسی‌ها دوست دارن طاهری بمونه.