• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96082212823
  • منبع : نمایندگی همدان

آخرین وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌ همدان در پی زلزله شب گذشته

آخرین وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌ همدان در پی زلزله شب گذشته

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: درپی زلزله شب گذشته در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشته‌ایم .

دکتر رسول عمادی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر کلیه کلاس‌ها و فعالیت‌های اداری دانشگاه برقرار است و روند طبیعی خود را طی می‌کند .

وی با بیان اینکه شب گذشته هیچ‌گونه مشکلی برای دانشجویان خوابگاهی پیش نیامد، افزود: دانشجویانی که خانواده آنها ساکن مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعم از شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و سایر مناطق هستند به خاطر نگرانی‌های پیش‌آمده به محل زندگی خود برگشته‌اند .

عمادی با اشاره به اینکه در یکی دو سال اخیر ساختمان‌های خوابگاهی دانشگاه تعمیر و بازسازی شده است، خاطرنشان کرد: در خلال این بازسازی‌ها تمامی نکات ایمنی رعایت شده و تقریبا اکثر خوابگاه‌های دانشجویی از لحاظ بافت ساختمانی در وضعیت مطلوب به سر می‌برند .

یکی از دانشجویان دختر خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا نیز به خبرنگار ایسنا گفت: شب گذشته رعب و وحشت در خوابگاه‌های دخترانه دانشگاه زیاد بود به طوریکه برخی غش کرده و اورژانس به منظور امدادرسانی از بیرون به دانشگاه آمد.

وی افزود: برخی از دانشجویان مناطق زلزله‌زده و حتی استان‌هایی که از کانون زلزله دور بودند همچون اراک، قم، تهران و مازندران صبح زود خوابگاه دانشگاه را ترک کردند و به استان‌های خود بازگشتند.

این دانشجو از تأخیر مسئولان خوابگاه‌ها در بازگشایی درها به منظور رفتن دانشجویان به محوطه باز دانشگاه گلایه کرد و گفت: مسئولان 10 دقیقه پس از وقووع زلزله درها را باز کردند.

یکی از دانشجویان پسر دانشگاه بوعلی‌سینا نیز به خبرنگار ایسنا گفت: دانشجویان یکی از خوابگاه‌ها از شدت ترس شیشه‌های خوابگاه‌ها را شکستند.

یکی از دانشجویان دانشگاه بوعلی نیز به ایسنا گفت: در خوابگاه دخترانه دانشکده اقماری صنایع‌غذایی بهار دانشگاه بوعلی مسئولان از خروج دانشجویان از خوابگاه ممانعت کردند که پس از انتشار اخبار در فضای مجازی درب خوابگاه‌ها گشوده شد.


انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha