• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96082313654
  • خبرنگار : 90047

لغو اعزام تیم فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی جوانان به دلیل مشکلات مالی

لغو اعزام تیم فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی جوانان به دلیل مشکلات مالی

دبیر فدراسیون ناشنوایان از لغو اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رده سنی جوانان به مسابقات جهانی تایلند خبر داد.

مهران تیشه‌گران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت لغو اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی تایلند اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در رده سنی جوانان از سوم آذر در بانکوک تایلند برگزار می‌شود که قرار بود تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در این تورنمنت 29 آبان عازم تایلند شود که به دلیل مشکلات مالی فدراسیون، شرایط اعزام فراهم نشد.

وی گفت: بعد از بازیهای المپیک ناشنوایان و المپیاد که یزد، فدراسیون هزینه‌های سنگینی را برای شرکت در این دو رویداد بزرگ متقبل شد و از نظر مالی در تنگنا قرار گرفت. البته وزارت ورزش و جوانان قبل از حضور در المپیک 50درصد از بودجه مصوب را که مبلغ یک میلیارد تومان برای سال 96 بود به فدراسیون پرداخت کرد و منتظر بودیم مابقی بودجه نیز پرداخت شود تا دغدغه‌ای برای اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان نداشته باشیم. هر چند تلاش زیادی نیز برای جذب اسپانسر از طریق فدراسیون صورت گرفت، اما به هر صورت تلاش‌ها بی‌نتیجه بود و در نهایت تصمیم گرفتیم تیم را به این مسابقات اعزام نکنیم.

دبیر فدراسیون ناشنوایان خاطرنشان کرد: چون مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان برای اولین بار در رده سنی جوانان برگزار می‌شد، دوست داشتیم در این تورنمنت حضور پیدا کنیم تا همانند بزرگسالان در رده سنی جوانان نیز تیم خود را مطرح کنیم، اما با توجه به محدود بودن بودجه، ترجیح دادیم کارهای دیگری را همچون پرداخت بدهی‌های ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و... که از المپیک ناشنوایان تا به امروز باقی مانده در اولویت قرار دهیم و بدهی‌های خود را با آنها تسویه حساب کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بد مالی هیات‌ها و عدم حمایت اداره کل شهرستانها از ورزش ناشنوایان گفت: با وجود این که آذرماه مسابقات قهرمانی کشور والیبال و کشتی ناشنوایان را داریم، اما به دلیل این که اداره کل شهرستانها ورزش ناشنوایان را در اولویت آخر برنامه‌های خود قرار می‌دهند و هیات‌ها نیز از نظر مالی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، هنوز هیچ تیمی در والیبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعلام آمادگی نکرده و در رشته کشتی فقط 14 تیم‌ برای شرکت در مسابقات آمادگی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۳ ۱۳:۲۲

سلام پسر من تقریبا یکسال است که در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنه و زحمت زیادی برای تیم کشیده شده به همین راحتی نمی‌تونین با روان این بچه‌ها بازی کنین. مسوولان محترم تا دیر نشده فکری به حال این تیم کنید

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۳ ۱۵:۴۴

واقعا که متاسفم

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۳ ۱۸:۱۱

آقا زشته مارو آبرو رفت 😑😑😑

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۳ ۲۰:۱۱

سلام. واقعا تصمیم شما بزرگ‌ترین ضربه روحی به این بچه‌ها که همه ناشنوا هستند زده و همه زحمات و امیدشون بر باد رفت. کاش قبل از شروع تمرینات این تصمیم و می‌گرفتین. بچه‌هاخیلی بهم ریختن.

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۳ ۲۰:۴۹

سلام. برادر من به همراه سایر هم تیمی‌هاش مدت یک سال که در اردو شرکت کردن و با تمام سختی‌هایی که داشتن خودشون رو به محل برگزاری اردو رسوندن. حالا دقیقا درست زمانی که امیدوار شدن برای شرکت در مسابقات، چنین تصمیمی گرفته می‌شه. این بچه به واسطه شرایط خاصی که دارن همیشه از این که با بقیه متفاوتند تحت فشار روحی هستند، حالا هم‌چین تصمیمی گرفته شده که امیدشون رو ناامید کرده بدون توجه به این موضوع که چه ضربه روحی بهشون وارد می‌شه. به نظر شما بهتر نیست که به‌جای انتشار این خبر به فکر راه چاره باشید تا این‌طوری زحمت همه عوامل تیم و بچه‌ها به هدر نره.

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۳ ۲۱:۰۷

با سلام. پسرم سالی پر از استرس و اضطراب با زحمات خودش و مربیان سختکوش گذراند تا به این‌جا رسید از شما مسوولان امر عاجزانه تقاضا دارم نذارین این بچه‌های معصوم ناامید بشن. خواهش می‌کنم یه فکری بکنید.

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۴ ۱۹:۳۵

دست مریزاد آقای تیشه‌گران. دیگه با اعزام نکردن بچه‌ها ی ناشنوای زیر ۱۸ سال کل مشکلات فدراسیون حل شد؟ مظلوم‌تر از این بچه‌ها پیدا نکردین. آفرین به غیرت‌تون.

avatar
۱۳۹۶-۰۸-۲۵ ۲۱:۰۸

سلام آقای تیشه‌گران محض رضای خدا بچه‌هارو این‌جور عذاب ندید. آخه پنجاه میلیون پولی نیست که اینا باید زجر بکشن. شما رو به‌خدا به همین شب‌های عزیز کوتاهی نکنین. آخه خیلی داغون شدن. آخه با اون همه تمرینات و هزینه که خانواده‌ها کردن مگه همه پول داشتن. به‌خدا قرض کردن. به‌خاطر آینده بچه‌ها. تو رو خدا عاجزانه می‌خوام بچه‌هارو اعزام کنین. دلشون و شاد کنین. به‌خدا نتیجه می‌گیرید.