• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96082314049
  • خبرنگار : 71439

مدیرعامل بنیاد برکت:

صدها تن محموله‌ اقلام امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق زلزله‌زده رسید

صدها تن محموله‌ اقلام امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق زلزله‌زده رسید

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تشکیل ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله‌زده، علاوه بر ارسال صدها تن انواع اقلام موردنیاز مناطق زلزله‌زده، ۱۰۰ گروه جهادی و چهار درمانگاه سیار را در مناطق زلزله‌زده مستقر کرده است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این رابطه، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه، با تشکیل ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله‌زده، علاوه بر ارسال صدها تن کمک، به سامان‌دهی ۱۰۰ گروه جهادی برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده پرداخته است.

 عارف نوروزی، فهرست کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق زلزله‌زده را شامل ۲۰ تریلر آب معدنی، صد هزار قوطی انواع کنسرو، ۲۰ هزار تخته پتو، ۲۰ هزار بالشت، ۲۰ تن خرما، ۴۰ تن البسه، کیف، کفش و لباس گرم، هزار چراغ خوراک‌پزی و وسایل گرمایشی، ۱۰موتور برق بیان کرد و گفت که علاوه بر این اقلام، تقاضای ۳۰ تن خرما، ۱۰۰ هزار کنسرو تن ماهی و ۳۰ تریلی آب معدنی دیگر هم شده که به زودی نسبت به ارسال آن‌ها اقدام خواهد شد. 
 مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: ۵۰ درصد از این کمک‌ها تاکنون به مناطق زلزله‌زده رسیده و با هماهنگی ستاد بحران و استاندار کرمانشاه در حال توزیع در میان مردم است.
 نوروزی خاطر نشان کرد: ۴ درمانگاه سیار بنیاد برکت هم به زودی در مناطق زلزله‌زده با کادر درمانی مستقر خواهند شد و هم چنین ۵ کامیون انواع دارو، سرم، انواع آنتی‌بیوتیک‌ها و اقلام اورژانسی به این مناطق ارسال شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این‌که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بازسازی مدارس و تعدادی از منازل را  در مناطق زلزله‌زده و نیز تعدادی از مناطق روستایی که تخریب در آن‌ها گسترده بوده، تقبل کرده، افزود: باید منتظر باشیم تا شرایط اضطراری به پایان برسد تا بتوانیم در این خصوص هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: تاکنون ۱۰۰ گروه جهادی شامل تیم‌های پزشکی در مناطق زلزله‌زده مستقر شده که این گروه‌ها بازوی خوبی برای رساندن کمک‌ها به همه‌ی مناطق آسیب‌دیده از این واقعه‌ی تأسف‌بار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha