• شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 96082715923
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار:

شیوه مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در زمان زلزله مستندسازی می‌شود

شیوه مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در زمان زلزله مستندسازی می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک تیم کارشناسی از استان برای حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و عنوان کرد: هدف از حضور این تیم، مستندسازی انواع خدمات رسانی، کمک های امدادی، آواربرداری و شیوه های مدیریت بحران در بازسازی مناطق زلزله زده است. 

به گزارش ایسنا، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اعزام کاروان کمک‌های مردمی استان به کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در نشست های بعدی ستاد بحران استان این مستندات بررسی و نقاط ضعف و قوت استان در راستای مقابله با بحران ارزیابی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با حضور استاندار، مسئولان استانی و محلی و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد، 83 دستگاه خودرو سبک و سنگین در قالب اولین کاروان کمک های مردمی و خیرین شهرستانهای و مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد، افزود: این تعداد خودرو شامل 44 دستگاه کامیون و تریلر و 39 دستگاه خودرو سبک بوده است.

احمدی، اقلام ارسال شده را آب معدنی، پتو، چادر، نان، آرد، کنسرو، پوشاک بهداشتی، موکت، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر اقلام مورد نیاز زلزله زدگان عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اهتمام مردم نوعدوست استان و تلاش همه دستگاه های اجرایی خدمات رسان و بخش خصوصی شایسته تقدیراست، خاطرنشان کرد: مردم استان به موقع عمق فاجعه را درک کردند و با کمک ها و هدایای خود به یاری زلزله زدگان شتافتند.

احمدی تصریح کرد: مردم شهرستان های 8 گانه استان با این سخاوت خود، وحدت ملی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند همچون گذشته پای به پای سایر ملت ایران انسان دوستی خود را ثابت کردند .

وی ادامه داد: باید با پیش بینی حوادث و برگزاری نشست های تخصصی در این حوزه و همچنین استفاده از تجارب برخی مناطق زلزله زده آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران در استان را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، این محموله از محل کمک های مردمی، دستگاههای اجرایی، خدمات رسان، خیرین و صنعتگران و فعالان تولیدی بخش خصوصی تهیه شده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha