• دوشنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96082917000
  • خبرنگار : 30054

ارسال اقلام اهدایی کارکنان بانک دی به مناطق زلزله‌زده .

ارسال اقلام اهدایی کارکنان بانک دی به مناطق زلزله‌زده .

در پی وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، کارکنان بانک دی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کمک به تهیه ملزومات و رفع نیازمندی‌های هموطنان مصیبت‌دیده، بخشی از حقوق خود را به‌صورت داوطلبانه به خرید و ارسال اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه اختصاص دادند.

به گزارش  سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک دی، با وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، کارکنان بانک دی با هدف کمک به خانواده‌های قربانیان و آسیب‌دیدگان حادثه تلخ و اندوه‌بار زلزله به‌صورت داوطلبانه یک تا پنج روز از حقوق خود را به خرید اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده اختصاص دادند.

علاوه بر موادغذایی مورد نیاز با قابلیت ماندگاری طولانی مدت، با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های عفونی در این مناطق، تعداد ۱۴دستگاه کانکس شامل سرویس بهداشتی و حمام سیار و نیز اقلام بهداشتی کودکان از جمله پوشک، شیر خشک و شیشه شیر خریداری شد.

با توجه به سرمای منطقه و در پیش بودن بارندگی، بخشی از کمک‌های نقدی کارکنان بانک دی به خرید وسایل گرمایشی از جمله پتو و تیوپ‌های نایلون به منظور استتار چادرهای زلزله‌زدگان اختصاص یافت.

لازم به ذکر است اقلام اهدایی به همراه نمایندگانی از بانک به استان کرمانشاه ارسال شد و با حضور رییس و کارکنان شعبه کرمانشاه بانک دی و نمایندگانی از جمعیت هلال‌احمر در بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

 همچنین روند جمع‌آوری وجوه نقد به منظور کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده توسط کارکنان گروه مالی دی همچنان ادامه دارد و اقلام مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده مجددا ارسال می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha