• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۶ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 96090100044
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

‌عرضه و فروش‌ مواد مخدر ‌افزون بر 40 هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌کند

‌عرضه و فروش‌ مواد مخدر ‌افزون بر 40 هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌کند

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه تسهیلات بدون ربا به روستائیان سبب رفع مشکلات اقشار محروم و نیازمند می شود و در این مسیر باید مجلس، دولت، کمیته امداد و بهزیستی و غیره ورود پیدا کنند.

به گزارش ایسنا- عبدالرضا عزیزی در سفر به شهرستان خاش و نشست اعضای شورای اداری و تامین این شهرستان با تبریک به مناسبت ماه ربیع و پیروزی اسلام بر داعشی ها بیان کرد: بالا بردن حقوق و مستمری مددجویان و اقشار نیازمند راهی درست برای کمک به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نیست و از راه تولید و صادرات برق می‌توان به بالا بردن تولید ملی و درآمد مردم کمک کرد.

عزیزی متذکر شد: از راه عرضه و فروش و مصرف مواد مخدر ‌افزون بر 40 هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌شود و این آمار بالا فاجعه‌ای بزرگ به شمار می‌رود، زیرا خسارت‌های مواد مخدر فراوان بوده و با حجم بالای ضرر‌های مالی درصدی بسیار اندک کار عمرانی انجام می‌شود.

عزیزی تاکید کرد: بانکداری اسلامی باید در جامعه رواج پیدا کند، زیرا گرفتن سود و ربا از سوی بانک‌ها در کشور گرفتاری‌های فراوانی را برای مردم و مسئولان پدید آورده است.

عزیزی تصریح کرد: کار جامعه اهل سنت در تحریم بانک‌ها و نگرفتن تسهیلات دارای سود و ربا ارزشمند است و امیدواریم این موضوع در کشور هم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مسئولان باید با ارائه ایده‌های نوین و کارآمد به کاهش مشکلات مردم در جامعه کمک کنند و هدف آنها جذب اعتبار و هزینه کرد آن بدون برنامه ریزی نباشد.

عزیزی ادامه داد: دلبستگی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به مردم سیستان و بلوچستان سبب شد که در ماه ربیع الاول بتوانیم به منطقه سفر کنیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری دولت به کاهش مشکلات مردم کمک نمائیم.

وی با ابراز تاسف از وقوع زلزله در غرب کشور و خسارت به بسیاری از هموطنان گفت: در این موضوع انسجام مردم عزیز ایران نشان داده شد و خدمات خوبی به آسیب دیدگان ارائه شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha