• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: علم و فناوری جهان
  • کد خبر: 96090100197
  • خبرنگار : 99999

نتایج یک تحقیق نشان داد

اکثر کاربران سایت­‌های تجاری از کیفیت کالاهای آنها رضایت ندارند

سایت های تجاری

نتایج یک تحقیق روی کاربران سایت‌های تجاری نشان می‌دهد بیشتر آنها به کیفیت خدمات آنلاین سایت­‌های تجاری اعتماد ندارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از زی‌نیوز، از میان کاربرانی که از آ­نها درباره اعتماد به محصولات سایت­های تجاری سوال شد، 56 درصد پاسخ منفی دادند در حالیکه 31 درصد از این افراد از کیفیت محصولات عرضه شده ابراز رضایت کردند.

این بررسی با مشارکت 18 هزار نفر انجام شد و 62 درصد افراد عنوان کردند که تفاوت­های قابل توجهی میان کالا­ی تبلیغ شده آنلاین و کالای دریافتی وجود داشته است.

بررسی انجام شده توسط نهادهای شهروندی نشان می‌دهد بسیاری از کاربران معتقدند آمار بازدیدها از سایت‌های تجاری جعلی و غیرواقعی است.

از میان کاربرانی که از آنها درباره اعتماد به محصولات سایت­های تجاری سوال شد، 56 درصد پاسخ منفی دادند در حالیکه 31 درصد از این افراد از محصولات عرضه شده راضی بودند.

همچنین برخی از کاربران درگزارشی که قبلا صورت گرفت، عنوان کردند که بسیاری از سایت­های تجاری نظرات منفی کاربران را در سایت خود منتشر نمی­کنند.

در بررسی دیگری از کاربران سوال شد آیا تا به حال امتیاز­دهی پایین آنها به محصولات از سوی سایت رد شده یا اینکه اصلا منتشر نشده است که 34 درصد از افراد پاسخ مثبت دادند و 30 درصد افراد نیز تاکنون چنین تجربه­ای نداشتند.

در نظرسنجی دیگری، 65 درصد از کاربران عنوان کردند که به کیفیت کالاهای سایت­های تجاری اعتماد ندارند. تنها 22 درصد از افراد از کیفیت کالاها ابراز رضایت داشته و 13 درصد نیز به این پرسش پاسخی ندادند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.