• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96090100450
  • خبرنگار : 30054

در راستای ترسیم بانکداری آینده توسط بانک ایران‌زمین صورت گرفت

تعامل دو طرفه با مشتریان، در شبکه‌های اجتماعی

بانک ایران زمین

بانک ایران‌زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه‌های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که برای بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظرسنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا،  بنابر اعلام بانک ایران‌زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامی http://t.me/izbankbot هستند، می‌توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.

این نظر سنجی به این صورت اجرا می‌شود که در پایان وقت اداری برای مشتریانی که به شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده‌اند و عضو ربات هوشمند این بانک هستند، یک نظرسنجی از طریق این ربات ارسال می‌شود، که مشتریان می‌توانند ارزیابی خود را از عملکرد شعب اعلام کنند.

این نظرات برای بهبود عملکرد شعب بانک ایران‌زمین به صورت سیستماتیک از طریق سامانه هوش تجاری بررسی و در اختیار واحدهای ذیربط قرار می‌گیرد.

در حال حاضر ربات بانک ایران زمین، به عنوان جامع‌ترین ربات شبکه بانکی قصد دارد ضمن ارائه خدمات غیر تراکنشی، فضای بانکداری آینده را برای مشتریان خود ترسیم کند.

همچنین مشتریان می‌توانند با شرکت در مسابقه "عضو شو، جایزه بگیر" در قرعه‌کشی هفتگی ۱۰ میلیون ریالی این ربات شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.