• پنجشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۶ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96090201022
  • خبرنگار : 71576

تکواندو کسب سهمیه‌ی گرنداسلم- چین

پایان روز نخست گرنداسلم با کسب چهار سهمیه برای تکواندو ایران

پایان روز نخست گرنداسلم با کسب چهار سهمیه برای تکواندو ایران

در پایان نخستین روز مسابقات کسب سهمیه نخستین دور مسابقات تکواندوی گرنداِسلم چهار نماینده ایران توانستند به این رقابت‌ها راه یابند.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره‌ی مسابقات گرند اِسلم تکواندو اواخر سال جاری میلادی به میزبانی شهر ووشی در کشور چین برگزار می‌شود. رقابت‌های انتخابی این مسابقات نیز از صبح امروز (پنجشنبه) ۲ آذر ۱۳۹۶ به میزبانی چین برگزار شد. در پایان دیدارهای امروز نیز چهار نماینده‌ی ایران توانستند جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

رقابت‌های انتخابی این مسابقات با حضور بهترین‌های تکواندوی جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد و به مدت دو روز در چین ادامه خواهد داشت. به قهرمان مسابقات گرنداسلم ۷۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار و نفر سوم ۱۰ هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

در پایان رقابت‌های امروز(پنجشنبه، ۲ آذر) ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، زهرا پوراسماعیل و ناهید کیانی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بدست آورند اما سروش احمدی، احمد محمدی، سودابه پورصادقی، فاطمه مصطفایی و ملیکا میرحسینی در عین شایستگی از حضور در نخستین دوره گرنداِسلم بازماندند.

از صبح فردا (جمعه، ۳ آذر) در روز پایانی مبارزات انتخابی برای دور نخست گرنداسلم، دیدارهای اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی و سودابه پورصادقی در وزن ۵۷- کیلوگرم و مبینا بابالو و زهرا شیدایی در وزن ۶۷- کیلوگرم در گروه زنان به مصاف رقیبان می‌روند.

همچنین حمیدرضا هادیان، هادی تیران ولی‌پور و ابراهیم صفری در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی و بهزاد ایلخانی در وزن ۸۰- کیلوگرم در گروه مردان به عنوان نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می روند.

قابل توجه است که این مسابقات G۱ است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

*مدال آوران ایران در پایان روز نخست:
ابوالفظل یعقوبی(نقره)
میرهاشم حسینی(برنز)
زهرا پوراسماعیل(نقره)
ناهید کیانی(برنز)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha