• دوشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۶ / ۲۳:۳۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 96090603055

عذرخواهی معاون اول رییس جمهور از خانواده زلزله‌زده کرمانشاهی

عذرخواهی معاون اول رییس جمهور از خانواده زلزله‌زده کرمانشاهی

در پی حواشی که ظهر امروز در جریان بازدید معاون اول رئیس جمهور از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب پیش آمد، اسحاق جهانگیری درباره مسائل پیش آمده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، معاون اول رئیس جمهور در اینستاگرام خود نوشت: "امروز بواسطه فشردگی برنامه‌ها، تراکم جمعیت و البته به دلیل اصرار زیاد یکی از هموطنان عزیزمان برای عیادت از همسر بیمارشان که حضور در کنار بستر مریض را ناگزیر کرد به هنگام بازدید از چادر محل سکونت ایشان سهل انگاری اتفاق افتاد. ضمن ابراز تأسف از این موضوع، فرماندار محترم سرپل ذهاب نیز مراتب عذر خواهیم را امشب به این هموطن گرامی و خانواده محترمشان ابلاغ کردند .

امیدوارم وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز همانگونه که در مسیر بازگشت از کرمانشاه از ایشان خواستم، در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به وضعیت بیماری همسر محترم ایشان اقدام فرمایند."
به گزارش ایسنا، پس از بازدید امروز جهانگیری از مناطق زلزله زده تصاویری از حضور وی و همراهانشان در یکی از چادرهای اسکان زلزله زدگان منتشر شد که واکنش‌هایی را در شبکه‌های مجازی به دنبال داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۰۱:۴۶

خخخخخخ

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۰۵:۵۳

حداقل بنویسید مشکل سر چی بوده‌اند ؟ سانسور شاخ دم نداره

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۱۳:۲۳

هیچی نبوده ،آقای جهانگیری لطف کردن با کفش رفتن خونه این بنده خدا

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۰۷:۰۹

خداکنه ازصدق باشد..ولی خدایی خودت میدونی کلکه

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۰۸:۳۴

آخه یا خبر ننویسید یا اگر مینویسید یه جور بنویسید یه مخاطب بفهمه. تو این مملکت رسانه ها فقط رمزی صحبت میکنن! بابا انگار شما اصول اولیه خبرنویسی رو نمیدونید!