• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۳۹۶ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 96090703703
  • منبع : نمایندگی همدان

ضرب و شتم عکاس ایسنا در یک پروژه عمرانی شهری

ایسنا/همدان امروز در پی کاوش‌های انجام شده در میدان مرکزی شهر همدان و احتمال وجود شهری تاریخی در این نقطه عکاسان خبری به ویژه عکاس ایسنا برای عکاسی و تصویربرداری در محل حضور یافته و اقدام به عکاسی کردند که با برخورد بد و ناشایست مسئولان کارگاه پروژه پیاده‌راه سازی میدان مواجه شدند .

به گزارش ایسنا، پس از انتشار خبری مبنی بر احتمال وجود آثاری از دوران مادها در میدان مرکزی همدان عکاس خبرگزاری ایسنای همدان به همراه تنی چند از عکاسان خبری استان برای کسب اطلاعات بیشتر وارد این محدوده شدند که در جریان این اتفاق، مسئولان کارگاه علاوه بر فحاشی و توهین، نسبت به ضرب و شتم اقدام آنها کردند .

با وجود هماهنگی‌ قبلی با سرپرست کاوش‌های باستان‌شناسی در میدان امام(ره) مبنی بر حضور در این محوطه اما عوامل اجرای پروژه با الفاظ رکیک نسبت به ضرب و شتم آنها اقدام کردند و دقایقی نیز آنها را در یک کانکس زندانی کردند.

خبرگزاری ایسنا پس از تماس با مدیر منطقه یک شهرداری همدان و در میان گذاشتن موضوع با وی خواستار پیگیری موضوع شد و دقایقی پیش نیز مجددا پیگیر قضیه شد اما با تماس‌های بی پاسخ مدیر مواجه شد .

در این بین بنا به گفته عکاسان فردی با واسطه‌گری آنها را از کانکس رها کرده و به قضیه فیصله داده اما برخورد بد آن مسئول باید با عذرخواهی از سوی شهرداری همراه باشد. لازم به ذکر است حق شکایت برای عکاسان محفوظ است و خبرگزاری ایسنا پیگیر این موضوع خواهد بود.

گفتنی است؛ امیر فتحیان نسب، مدیر منطقه یک شهرداری همدان مصاحبه با ایسنا ابراز کرد که مسئولان کارگاه به هیچ وجه چنین کار نمی‌کنند و پیگیری موضوع خواهم بود اما در تماس‌های بعدی پاسخگوی تلفن خود نبود. موسی رسولی، معاون عمرانی شهردار همدان نیز با اظهار بی‎اطلاعی از واقعه رخ داده به خبرنگار ایسنا گفت: به هیچ وجه مسئولان کارگاه اجازه توهین و فحاشی و ضرب و شتم عکاسان را نداشته‌اند و پیگیر موضوع خواهم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha