• شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 96091105787
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد

ضرورت امانت‌داری در جمع‌آوری ایده‌های رویداد «تبریز 2018»

ضرورت امانت‌داری در جمع‌آوری ایده‌های رویداد «تبریز 2018»

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت امانت داری در جمع آوری ایده‌ها و برنامه‌های رویداد «تبریز 2018»، گفت: صاحب امتیاز طرح‌ها در خصوص این رویداد باید رعایت شود و ادارات و مسئولان نباید آن‌ها را در پایان به اسم خود بزنند.

به گزارش ایسنا،  رحیم شهرتی‌فر در نشست مشترک اهالی فرهنگ و هنر و کمیته فرهنگی و اجتماعی تبریز 2018 با اشاره به این‌که شخصیت‌های فرهنگی ارزشمندی در استان حضور دارند، اظهار کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر رویداد تبریز 2018، اهالی فرهنگ و هنر باید از نظر فکری و عملی در کنار کمیته‌های مختلف تبریز 2018 باشند و ایده‌ها و برنامه‌های مکتوب خود را به کمیته‌های مربوطه تحویل دهند.

وی اهمیت مشارکت عموم مردم و لایه‌های مختلف جامعه در برگزاری رویداد تبریز 2018 یاد آور شد و افزود: باید از پتانسیل موسسات فرهنگی و هنرمندان برای غنی‌تر کردن برنامه‌های این رویداد، نهایت استفاده را بکنیم و از کمیته فرهنگی و اجتماعی تبریز 2018 می‌خواهم که جزئیات برنامه های خود را به منظور بررسی بیشتر و ارائه نظرات، در اختیار اهالی فرهنگ و هنر بگذارند.

وی ادامه داد: انتظار مردم از مسئولان هم باید به جا باشد و صرف نگاه دولتی و سپردن همه کار را به دست دولت شایسته نیست.

شهرتی‌فر با بیان این‌که رویداد تبریز 2018 سرآغازی برای توسعه صنعت گردشگری در منطقه است، یادآور شد: باید در طول این سال و سال های آتی، جاذبه های آذربایجان شرقی را به جهانیان معرفی کنیم و البته تمامی اقدامات نیاز به برنامه‌ریزی منسجم دارد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از برگزاری 133 برنامه از سوی کمیته فرهنگی و اجتماعی تبریز 2018  خبر داد و گفت: 27 برنامه بین المللی، 20 برنامه ملی و 86 برنامه استانی در طول این سال برگزار می‌شود.

حسن استوار آذر با تشریح برنامه های بین المللی، گفت: همایش شمس تبریزی، جاده ابریشم و ربع رشیدی، بزرگداشت استاد شهریار از جمله برنامه های بین المللی کمیته فرهنگی و اجتماعی تبریز 2018 خواهد بود.

در این جلسه جمعی از اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند و از موضوعات مورد بحث می توان به تاسیس موزه هنرهای معاصر، توجه به اقتصاد هنر، حفظ و معرفی آثار نقاشان و هنرمندان، استفاده از آثار هنرمندان در سالن های ادارات و اماکن گردشگری و نیر تهیه بسته های فرهنگی و ادبی برای گردشگران اشاره کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha