• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۶ / ۰۴:۴۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 96091206651
  • خبرنگار : 71460

تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

آلمان؛ قهرمانان وارد می‌شوند

آلمان؛ قهرمانان وارد می‌شوند

تیم ملی آلمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به چیزی کمتر از تکرار رتبه گذشته فکر نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، آلمان قهرمان دوره قبل جام جهانی توانست قدرتمندانه راهی جام جهانی شود. قهرمان چهار دوره جام جهانی الان فقط برزیل را به عنوان تیمی پرافتخارتر بالای سر خود می‌بیند. وقتی نام آلمان را می‌شنویم یاد تلاش بی وقفه بازیکنان این تیم و البته موفقیت می‌افتیم. ژرمن‌ها هیچ‌وقت در تورنمت‌ها حریف آسانی نبودند و همیشه به عنوان تیمی مدعی در رقابت‌های جام جهانی و یورو محسوب می‌شدند.

در دوره قبل این رقابت‌ها بود که تیم ملی آلمان با هدایت یواخیم لوو توانست به عنوان قهرمانی در جام جهانی دست یابد. آلمانی‌ها در یورو ۲۰۱۶ نیز به عنوان تیمی مدعی نشان دادند ولی شکست برابر فرانسه در نیمه نهایی باعث شد این این نتواند به دیدار نهایی برسد.

فوتبال آلمان را می‌توان کارخانه بازیکن سازی دانست. اغراق نیست اگر ادعا کنیم این تیم توانایی اعزام چهار تیم خوب را به جام جهانی دارد و همین باعث می‌شود که سرمربی تیم، دردسر بزرگی برای انتخاب بازیکنان خود داشته باشد. خداحافظی نفراتی چون میرسلاو کلوزه، باستین شواین اشتایگر، فیلیپ لام و پرمرته ساکر از تیم ملی آلمان خللی در کار این تیم نداشت و همچنان قدرت ژرمن ها به اندازه سابق است.

 * ستاره

مولر گلزن ترین بازیکن فعلی در جام های جهانی

توماس مولر

ستاره گلزن تیم ملی آلمان هر وقت که این تیم به او نیاز داشته است، با گلزنی و ارائه بازی خوب خود را نشان داده و نقش مهمی در موفقیت‌های تیم ملی آلمان توانسته است داشته باشد. مولر در جام جهانی قبل نیز درخشید و نقش مهمی در قهرمانی تیمش در جام جهانی داشته است. او متخصص گل زدن در جام جهانی است و تاکنون توانسته است ۱۰ گل در جام جهانی به ثمر برساند. مولر می‌تواند با زدن شش گل دیگر در جام جهانی به برترین گلزن تاریخ جام‌های جهانی تبدیل شود.

* سرمربی

یواخیم لوو با سابقه ترین مربی جام جهانی

یواخیم لوو

یواخیم لوو را می‌توان برترین مربی دنیا در عرصه ملی دانست. این مربی آلمانی باتجربه که روزگاری دستیار کلینزمن در جام جهانی ۲۰۰۶ بود، حالا توانسته خود را به عنوان یکی از باسابقه‌ترین و موفق ترین مربیان آلمانی مطرح کند. حالا هیچ چیز او را خوشحال‌تر از تکرار قهرمانی دوره قبل نخواهد کرد. اتفاقی که می‌تواند آلمان را به تیمی پنج ستاره در دنیا تبدیل کند.

* تیم ملی آلمان در یک نگاه

افتخارات: چهار قهرمانی در جام جهانی و سه قهرمانی در جام ملت‌های اروپا

بهترین گلزن: میرسلاو کلوزه  (۷۱ گل زده)

بیشترین بازی: لوتار ماتئوس (۱۵۰ بازی)

نحوه صعود: تیم اول گروه

عملکرد دوره قبل: قهرمان

هم‌گروه‌ها: مکزیک، سوئد، کره‌جنوبی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۷ ۱۳:۳۵

چرا آخه این "مانشافت" این‌قدر خوبه... با این دوره الان 9 دوره جام جهانیه که منتظرم قهرمان بشن...عاشقشم صد البته بعد از ایران.

پاسخ سایت: توضیح درباره "مانشافت": کلمه‌ای است که برای تیم ملی آلمان به کار می‌رود.