• شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96091809210
  • خبرنگار : 71506

کاوه: پتریاشویلی مصدومیتش را پنهان کرده بود/ می‌دانستیم مقابل آمریکا کار به کشتی آخر می‌کشد

کاوه: پتریاشویلی مصدومیتش را پنهان کرده بود/ می‌دانستیم مقابل آمریکا کار به کشتی آخر می‌کشد

مدیر فنی تیم ایزی‌پایپ کاشان با ابراز رضایت از عملکرد کشتی‌گیران این تیم در جام باشگاه‌های جهان گفت: سطح مسابقات بسیار خوب بود و با همدلی و زحمت زیاد توانستیم تیم را جمع و جور کنیم و در نهایت به عنوان قهرمانی برسیم.

محسن کاوه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم ایزی‌پایپ در کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که با برتری نزدیک مقابل تایتان مرکوری آمریکا بدست آمد اظهار کرد: سطح مسابقات خیلی خوب بود و تیم ما پیش از این رقابت‌ها با انگیزه و همدلی به دنبال ایستادن بر سکوی نخست بود. البته تیم در  لحظات آخر جمع و جور شد و مشکلات زیادی برای حضور در مسابقات داشتیم  اما خوشحالیم اعضای تیم مزد زحماتشان را گرفتند.

مدیر فنی تیم ایزی‌پایپ درباره مصدومیت شدید گنو پتریاشویلی کشتی‌گیر گرجستانی تیم ایزی پایپ و اینکه چرا علی‌رغم داشتن این مصدومیت نسبت به جذب او اقدام  شده است گفت: پتریاشویلی از قبل مشکل آسیب دیدگی داشت و ظاهرا این مشکل در جریان رقابت‌های جهانی امید برای او بوجود امده بود اما با این حال او چیزی به ما درباره مصدومیتش نگفت و زمانی که به ایران آمد و به ما ملحق شد گفت که دنده اش آسیب دیده است. ما نیز به همین دلیل برایش کشتی نگذاشتیم و تلاش کردیم طوری مدیریت کنیم تا در دیدار نهایی از او استفاده کنیم چرا که به حضور او در دیدار نهایی نیاز داشتیم و این احتمال را می‌دادیم که کار  به کشتی آخر کشیده شود. خدا را شکر او با همان مصدومیتی که داشت توانست پیروز شود و قهرمانی را برای تیم بدست بیاورد.
وی افزود: همانطور هم شد و دیدار فینال به کشتی آخر کشیده شد. به پیروزی پتریاشویلی احتیاج داشتیم و اگر او بازنده می‌شد قهرمانی به آمریکا می‌رسید. پیش از آغاز مبارزه به رختکن رفتم و سعی کردم او را کاملا از حساسیت مسابقه‌اش آگاه کنم تا هر چه بیشتر احساساتش تحریک شود و مصدومیت را فراموش کند. انصافا شرایط خیلی سختی داشت و با درد زیاد طاقت آورد و توانست بر حریفش پیروز شود.
مربی اسبق تیم ملی درباره حضورش در تیم ایزی‌پایپ به عنوان مدیر فنی عنوان کرد: صحبتهایی انجام شد که در کنار این تیم باشم و کمک کنیم. هر کجا که کشتی به من نیاز داشته باشد هستم. خوشحالم که توانستیم جام قهرمانی را در ایران نگه داریم و باعث خوشحالی مردم عزیزمان شویم.
کاوه در مورد ناکامی بیمه رازی مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها و قهر کردن آن‌ها از ادامه حضور در رقابت‌ها پس از ناکامی در رسیدن به نیمه نهایی نیز خاطرنشان کرد: شاید بیمه رازی به نوعی بدشانسی آورد. این برد و باختها همیشه در کشتی بوده و هست. فکر می‌کنم اگر آنها هم می‌ماندند و ادامه می‌دادند قشنگ‌تر بود.
وی درباره ارزیابی خود از عملکرد کشتی‌گیران ایرانی ایزی‌پایپ در دیدار نهایی گفت: تمام مسابقات نزدیک بود. مثلا الیاسی می‌توانست یکی از برنده‌های ما باشد. او خوب هم کشتی گرفت و خوب مدیریت کرد، اما در 10 ثانیه آخر کم آورد. محمد نادری نمونه کشتی‌گیری است که اگر بخواهیم بهترین های لیگ را نام ببریم حتما یکی از گزینه ها او می‌تواند باشد. با توجه به سن و سالی که دارد از مهره های تاثیرگذار در فینال بود و بسیار بیشتر از خودش نشان داد. او نشان داد در هر سنی می‌توان خوب کشتی گرفت. در مجموع ازعملکرد همه کشتی‌گیرانمان راضی هستم و همگی از جان مایه گذاشتند.

مدیر فنی تیم ایزی‌پایپ کاشان درباره وضعیت لیگ کشتی نیز، اظهار کرد: به نظر من لیگ قبلی از بسیاری جهات بهتر بود. همچنین ما باید از جام باشگاه های جهان بهتر استفاده کنیم و برای پیشرفت کشتی‌مان از آن بهره ببریم. چنین مسابقاتی می تواند انگیزه ای برای حضور بیشتر تماشاگران در سالن مسابقات باشد چون احساس می‌کنم کشتی تا حد زیادی تماشاگران خود را از دست داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha